Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee sinusta "erilaisen"? Mitä teet toisin kuin suurin osa ihmisistä?

Vierailija
13.02.2019 |

Mietin, että onkohan edes olemassa ihmistä, joka olisi kaikin tavoin jotenkin normaali vailla mitään erikoisuuksia. Kai meistä jokainen on sellainen "oman polun kulkija" ja luulee muiden olevan niitä normaaleja taviksia?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika epänaisellinen ja sen takia en myöskään taida perustaa perhettä.

Vierailija
42/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön joka päivä samalla lailla: sama aamupala, lounaalla aina se lounas, päiväkahvilla samat keksit ja illlallisella iltapalaksi samat leivät ja hedelmät. Vuodesta toiseen.

Jos joutuisit vaikka sairaalaan ja syömään niiden pöperöitä, saisitko hepulin? Otatko kylään mukaan omat eväät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön joka päivä samalla lailla: sama aamupala, lounaalla aina se lounas, päiväkahvilla samat keksit ja illlallisella iltapalaksi samat leivät ja hedelmät. Vuodesta toiseen.

Jos joutuisit vaikka sairaalaan ja syömään niiden pöperöitä, saisitko hepulin? Otatko kylään mukaan omat eväät?

Sairaalakeikoilla olen syönyt mitä on annettu. Yökylään otan omat eväät ja ruuat mukaan kylmälaukussa. Minulla on allergioita, mutta myös vahvoja inhokkeja.

Vierailija
44/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En juo alkoholia, en polta, juo kahvia/teetä en käytä mitään päihteitä. (Ellei sokeria lasketa)

-en käy koskaan viihteellä

-en käy koskaan syömässä ulkona tai kahviloissa

-en viihdy ryhmissä

-tykkäään vain olla kotona mieheni ja lasten kanssa. Urheilen paljon ja koko perhe harrastaa useita eri lajeja

-Leivon ja laitan hyvää ruokaa kotona (harrastus siis tämäkin)

Vierailija
45/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt läpi aika tuhoisan onnettomuuden, joka jätti jälkensä. Lisäksi olen yh-isän kasvatti, omille lapsille sekä etä- että lähiäiti. Olen pitkässä onnellisessa avioliitossa työkaverini kanssa.

Harrastan ikäiselleni, sukupuolelleni ja varsinkin kokoiselleni epäsopivaa lajia.

Vierailija
46/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut kaksi kuukautta putkeen sisällä. Ei edes kauppaan. olin sillon 14 tai jotain nyt oon 16.

Vierailija
47/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm not a regural mom, I'm a cool mom.

I'm not like the other girls.

Olen uniikki lumihiutale. Olen erityisherkkä.

Vierailija
48/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downshiftaan, ts. leikkasin puolet työajasta pois, koska voin. Ikää 40, eläkeikä karkaa, joten miksei?

Vierailija
49/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä en käynyt ulkona ollenkaan, nyt syksyn ja talven aikana pari kertaa. Olen eläkkeellä ja viihdyn sisällä. N 64

Vierailija
50/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En ole somessa ollenkaan

-Ns "naisten jutut" ärsyttää eli ihmissuhdevalitus. Yleensä ottaen naiset jotka kokevat olevansa miehensä yläpuolella ja odottavat palveluksia ilman vastapalveluksia valittavat kaikesta. Näitä on tullut vastaan liikaa omassa kaveripiirissä.

- Rikas mielikuvitusmaailma. Mulla ei tuu tylsää koskaan oikeastaan.

- Rakastan olla kaukana sivistyksestä välillä ilman sähköä ja juoksevaa vettä ihan yksikseni (esim mökillä)

Vierailija
51/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perheessäni ovat selkeästi naisia, miehiä, tyttöjä, tai poikia. Minä olen nainen, mieheni on mies. Tyttäremme on tyttö ja Poikamme on poika.

Ei ole mitään ylimääräisiä sukupuoliviritelmiä, mikä nykyään tuntuu olevan muotia.

Vierailija
52/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä tekee minusta erilaisen mutta olen aina, lapsesta asti, kokenut olevani erilainen kuin muut. En vain kuulu joukkoon.

Sosiaaliset taidot on hyvät ja minulla on ystäviä ja tulen kaikkien kanssa toimeen, kyse ei ole siitä.

Vierailija
53/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskimääräistä musikaalisempi. Muuten olen täysi tavis.

Vierailija
54/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin äärettömän tavallinen, että minua voidaan siksi pitää erikoisena. Suurin osa ihmisistä ei ole taviksia. Meitä on todella vähän.

Vierailija
55/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut psykoosissa lyhyen aikaa ollessani vakavasti masentunut. Koin sen puhdistavana kokemuksena ja vaikka se oli hirveä kokemus, se kuitenkin jotenkin positiivisemmallakin tavalla muutti minua ja tunsin siitä henkistä kasvua. Tunsin että lääkkeet häiritsi asioideni työstöä ja lopetin vuosia kestäneet erilaiset lääkitykset ja sen sijaan, että olisin mennyt masentuneemmaksi tai enemmän sekaisin, tuntuikin että aloin jälleen elää ja tuntea.  Aloin elää terveellisesti ja en ole mm. vuosiin koskenut enää alkoholiin. Osaan nykyään käsitellä negatiivisia tunteitani paremmin kuin aikanaan ja olen itseäni kohtaan enemmän armollinen.

Vierailija
56/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinainen harrastus, nuorena saadut lapset (neljä lasta) ja siitä huolimatta akateeminen loppututkinto.

Joskus kuvittelen, että se, että sain lapset nuorena ja että siitä huolimatta olen korkeasti koulutettu, olisi jotenkin eriskummallista, mutta eipä se taida olla.

Akateeminen. Vau!

Vierailija
57/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun suoraan.

Vierailija
58/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehostani yli 40% on palovammojen peitossa. Tämä ei tosin ollut tahallinen valinta. Silti pidän itseäni nättinä ja myös ne miehet joita olen tapaillut, ovat sanoneet että arpeineni kaikkineen olen nätti.

Vierailija
59/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäitsekäs.

Vierailija
60/66 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kånken-reppua. Jos jostain mielenterveyden puutoksesta kärsisin ja käyttäisin, pesisin sitä enkä antaisi sen nuhjuuntua yltäpäältä paskaiseksi.

Sinä olet kyllä aidosti uniikki ihminen. Jaksat jankuttaa tuota yhtä asiaa vuodesta toiseen. Ei normaalit ihmiset keksi jotain yhtä esinettä tai vaatekappaletta, ja sen omistamattomuuden perusteella julista olevansa jotain erityisiä ja parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän