Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut jotain kummallisia, epätyypillisiä raskausoireita?

Vierailija
13.02.2019 |

Minä laihduin ekassa raskaudessa ilman syytä, ei ollut pahoinvointia enkä ollut muuttanut syömis tai liikkumistapojani. Ja toisessa raskaudessa tukkani kihartui minkä lisäksi hampaitani vihloi pahasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ilmavaivoja ainakin ja haiseekin pahalta.

Vierailija
2/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kummassakin raskaudessa aivan alussa ihan hirvet alavatsakivut. Jostain luin, että sellaisia kipuja, mitä lie "kiinnittymiskipuja" voi olla, mutta minulla ne olivat tosi pahoja. Öisin kävelin tuskissani ympäriinsä villapaita mahan ympärille käärittynä ja huohotin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä himoitsin todella tulista ruokaa, siis sellaista jota en olisi ennen raskautta pystynyt edes syomään. Lisäsin chiliä kaikkeen, kannoin mukana minipulloa tabascoa ja saatoin vedellä jalapenoja suoraan purkista välipalaksi. Mun tulisen ruuan sietokyky on säilynyt raskauden jälkeenkin. 

Vierailija
4/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu koko raskauden ajan sellaista viileää oloa, kuin kylmägeeliä olis sivelty vuoronperään alavatsalle, yläreisiin tai alaselkään. Viileä aikka vaihtui aina, koskaan ei ollu sama kohta viileänä.

Tää oli mun mielestä erikoinen raskausoire. Netistäkin yritin löytää tietoa et onko kenelläkään mlla ollu samanlaista oiretta, en löytänyt.

Vierailija
5/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä paikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän