Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheelliset naiset, saatko parisuhteesta voimaa vai viekö se energiaa?

Vierailija
13.02.2019 |

Kahden lapsen 38.v äiti täällä pohtii asiaa. Olen huomannut että kaipaisin itse jopa yksinäisyyttä ja aikaa olla vain lasten kanssa. Miehen kanssa yhdessäolo tai koko perheellä puuhailu vain kiristää pinnaa ja saa olon painostavaksi. Olen alkanut harkita eroa, sillä yksin asiat sujuisivat huomattavasti paremmin ja oma mieliala olisi niin paljon valoisampi ilman tuollaista perusnegailijaa siinä rinnalla. Miten tämä elämä näin menikin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan voimaa. Meillä on vain yksi lapsi, mutta en usko että jaksaisin pyörittää arkea yksin. Mies ja parisuhde nimenomaan mahdollistaa sen että saan olla myös yksin ja nähdä ystäviä, kun mies on lapsen kanssa kotona. Toisin päin toki myös.

Vierailija
2/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vie energiaa, niin ne lapset. Ne vievät yhteisen ajan ja seksin. Noin tekemällä ne tuhoavat myös parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saa, mutta jos on pitempi yhteinen loma niin alkaa kaipaamaan ihan itsekseen oloakin.

Vierailija
4/4 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puoliso sitten reagoi, jos pyritään sopimaan tällaisesta omasta ajasta molemmille? Eihän se ole ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa.