Mielestäsi kaikkien aikojen hauskin yksittäinen kommentti tällä palstalla?
Linkkaa, tai selitä missä yhteydessä kommentoitu. Kiitos
Kommentit (67)
Hauskoja on ollut monta, mutta esim. tälle käkätin kovasti:
Aaaa! Kursailu! Köytyhän sille sanakin. Kyllä mamma nyt yllättyy kun ens kerralla sanon sille että äläpäs nyt kursaile. Mude on just sellanen että "eeei, kyllä minä nukun kivi tyynynä pihalla vaikka teillä onkin laitettuna tämä vierashuone tähän juuri tällaista yövierasta varten ja eieieieieiei en minä mitään ruokaa tarvitse vaikka vuorokauden täällä hoidankin näitä teidän kahta erittäin energistä poikaa kyllä minä pärjään vaikka viikon syömättä sehän lihottaakin"
https://www.vauva.fi/comment/34000179#comment-34000179
Muutenkin tuo ketju täynnä hauskuutta ja nokkelasti kirjoitettuja kuvailuja :D
Itseä aina naurattaa se tyyppi joka kommentoi joka paikkaan "jätä se sika"
En tosin tiedä kuka hän on :D
Eiliseltä jäi mieleen "Elämä on turhaa oli sitten seurustelusuhteessa tai ei". Ketjun aihe oli näin lakonisesti kuitattu ja muutenkin kommentti kiteyttää hyvin palstan yleisen asenteen oikeista ihmissuhteista ja elämisen merkityksellisyydestä.
Se kun joku oli kuullut Cheekin laulunsanat väärin:"pinaatit on ikuisiaa!" Tulee aina mieleen kun kuulen sen. :D
Minua nauratti aloitus, jossa kirjoittaja kertoi varanneensa lomamatkan Prismaan koko perheelle. Aloituksen aikaan palstalla käytiin paljon keskustelua siitä, ettei lapsiperheillä ole varaa matkustella, ja toisaalta puhuttiin "prismaperheistä". Prisma on aina edullinen matkakohde.
Useita vuosia sitten joku oli aloittanut suositun ketjun, jossa kertoi tapailemansa miehen yrittäneen tap.paa hänet treffeillä (muistaakseni pudottamalla näkötornista). Aloittaja päivitti tilannettaan vähä vähältä, esim. "nyt mies lähetti omituisen tekstiviestin...", "päätin juuri että huomenna soitan poliisille". Kommenteissa kyseltiin ja seurattiin tapahtumien etenemistä jännittyneenä.
Yksi kommentoija piti itsestään selvänä, että aloittaja on keksinyt koko jutun, mutta seurasi kuitenkin kiinnostuneena, miten tarina jatkuu. Hän antoi aloittajalle vinkkejä, miten saa tiivistettyä tarinaa, esim. että aloittaja muistaisi että hänellä on eräs tuttava, joka on poliisi eli hän voisi "soittaa poliisille" vielä samana iltana :D
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ainoa jonka muistan on siinä norpat ja emättimet -ketjussa.
Toisaalta sekin ketju vastauksineen nauratti, jonka otsikko oli "Minkä kokoisia teidän 12m2 makuuhuoneenne ovat?".
Vierailija kirjoitti:
Löysinpäs. "Mitä kummallista kirjassa tapahtuu" -ketjun kommentti 53, jossa parodioidaan romaanihenkilöiden kyvyttömyyttä saada sanaa suustaan:
Täytyy sanoa että mä en ymmärtänyt tuota kommenttia johon viittasit. En ymmärrä yhtään mitä siinä tarkoitetaan, enkä varsinkaan sitä mikä siinä on hauskaa. Ehkäpä siksi kun en lue kirjoja juurikaan. Tai sit olen vaan vähän daiju.
Minä tiesin tämän vatsallani ennakkoon.
No ei se hauska ollut kylllä mutta joku ajatteli tappaaa itsensä niin että sitoo konekivääärin liipasimen sarjatulittaen hengiltää. Kyllä täytyy aika paljon vihata itseään.
Ap valitti miehensä sikamaisuutta, olisko harrastanut naamalle pieremistä tai jotain muuta ällöttävää. Joku kommentoi, että mene peilin eteen ja sano itsellesi "Minä valitsin tämän miehen".
Kiltti mies ja jännä mies jutut repeillyttää lähes joka kerta. Jotenkin se naurattaa ja säälittää samaan aikaan.
Varsinkin kun osuu oikeaan kontekstiin osuvassa ketjussa :D
Joku haukku kerran jotain isänmaallisen ketjun tekijää persuämmäksi. En tiiä miks se oli niin hauskaa mut se vaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysinpäs. "Mitä kummallista kirjassa tapahtuu" -ketjun kommentti 53, jossa parodioidaan romaanihenkilöiden kyvyttömyyttä saada sanaa suustaan:
Täytyy sanoa että mä en ymmärtänyt tuota kommenttia johon viittasit. En ymmärrä yhtään mitä siinä tarkoitetaan, enkä varsinkaan sitä mikä siinä on hauskaa. Ehkäpä siksi kun en lue kirjoja juurikaan. Tai sit olen vaan vähän daiju.
Hauskuus on vaikeata selittää auki, mutta yritän. Usein siis kirjoissa on tilanne, että joku ei tärkeässäkään asiassa "saa suutaan auki", koska on niin järkyttynyt tai hämmentynyt. Kirjoittajan mielestä tämä on typerää eikä vastaa tosielämää. Hänen kirjoituksessaan liioitellaan tällaista kirjakohtausta niin, että se on tosielämään verrattuna jo aivan absurdia. Huomasithan, että Erkki lopullisesti lähti vasta seuraavana päivänä - eikä Martta siihen mennessäkään saanut sanottua mitään. Minusta oli hauskaa erityisesti, kuinka Erkki "perui sähkösopimukset, leikkasi nurmikon ja tamppasi matot" siinä välissä - tietenkään kirjassa ei kirjoitettaisi näin, mutta paisuteltu pilailu asialla tässä juuri huvittaa.
Äiti mammanen kommentoi ketjuun sisäänkirjautneena " En ole äiti mammanen mutta.."
Täällä oli joku aika sitten keskustelu, että minkälainen olisi sinun kuvaton Tinder-profiilisi. Siinä hetkessä nauratti ääneen, kun joku kommentoi sinne "ananas kuuluu pizzaan".
Vierailija kirjoitti:
Se kun joku oli kuullut Cheekin laulunsanat väärin:"pinaatit on ikuisiaa!" Tulee aina mieleen kun kuulen sen. :D
Heh, nauroin ääneen.
Oma ehdotus on Raikkaat voileivät.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jonka muistan on siinä norpat ja emättimet -ketjussa.
Toisaalta sekin ketju vastauksineen nauratti, jonka otsikko oli "Minkä kokoisia teidän 12m2 makuuhuoneenne ovat?".
Norpat ja emättimet tuli mullekin mieleen.
Kiltin miehen kyynel joka vierii kylmälle oluttölkille 😂 En ymmärrä miksi nuo harmittomat, hauskaan muotoon puetut novellit aina ilmiannetaan.
"Idíootti!"
Oivaltava kommentti, josta Fjodor Dostojevski teki jopa romaanin.
https://www.vauva.fi/comment/33086414#comment-33086414