Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat ilman kumia (1 yö)

Vierailija
13.02.2019 |

Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?
Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.

Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):
* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)

* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)

* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)

* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))

Siispä - miksi ihmeessä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi nainen on vaatinut kumia, muut ovat sanoneet että sinä päätät ja minähän olen päättänyt että ilman. Mitään tauteja en ole saanut.

15 vuotta sitten yhtä 33 vuotiasta posliini kiimapillua nussin 6 viikon aikana varmaan 50 kertaa ja meillä ei ollut mitään ehkäisyä. Nainen jopa vaatimalla vaati minua laskemaan sisään ns. varmoina päivinä. Tiedän että tein tyhmästi ja aikamoinen tuuri kävi ettei nainen pamahtanut raskaaksi, mutta himot olivat sitä isorintaista naista kohtaan niin suuret että järki loppui.

Vierailija
42/42 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat tyhmiä! Kerrankin yksinkertainen selitys 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan