Miksi naiset haluavat ilman kumia (1 yö)
Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?
Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä. 
Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):
* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)
* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)
* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)
* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))
Siispä - miksi ihmeessä?
Kommentit (42)
* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)
Kyllä näitäkin löytyy.
* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)
Kyllä se vähentää nautintoa. Varsinkin kumien haju on kuvottava.
* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)
En ymmärrä logiikkaa tämän takana.
* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))
Näinkin on käynyt, että on humalan ja himon takia unohtunut kumi.
Lyhyesti, naisilla jotka ryyppää baareissa arkena ja harrastavat vieraiden ihmisten kanssa seksiä ei muutenkaan ole kauheasti itsesuojelun halua.
En osaa vastata kuin omasta puolestani, kymmeniä yhden yön juttuja ja ikinä en ole antanut ilman kumia. 80 % MIEHISTÄ sen sijaan alkaneet vinkumaan että eikö vois ilman kumia, EI VOI. Jokainen on kyllä kumiin suostunut mutta suurin osa olisi halunnut ilman. Eipä sillä, en ole heistä uudestaan kuullut sillä ilmeisesti niin moni nainen tosiaan antaa ilman, että eipä mua kukaan toiste halua kun saavat ilman kumiakin.
Miehellä, joka on kännissä lerpahtelee ku lli helpommin kuin selväpäisellä ja vielä jos on kumikuori päällä, niin ei siitä mitään tule kuin sähläystä.
Olet kyllä ap tyhmä jos vedät paljaalla uskoen näihin pillerijuttuihin. Elarit on maksettava, valehteli nainen tai ei. 
Kannattaiskohan lähteä vähän laadukkaampien naisten matkaan? En kyllä laittais heppiä tommoseen sekavaan kupparasiaan.
Sinä vaanit aamuneljän kaatokännisiä. Ei kumin käyttöä ehdoteta, vaan se kiskaistaan päälle automaattisesti. Sinä et selvästi halua käyttää sitä ja viis piittaat (hiv-) tartunnan tai isäksi tulemisen riskistä. Tai sitten keksit omasta likaisesta päästäsi.
Taitaa kirjoittajan laatutaso tai saamastasi sellaista, että kumittomuus on yleistä?
Kannattaa panostaa parempiin suhteisiin,, niin ei tarvitse pohtia moisia.
En ainakaan itse haluaisi olla miehen kanssa, joka on harrastanut arpapeliä, jossa kuppa, sankkeri  ja hiv on negatiivistä päävoittoja.
Jos yhden yön nainen itse ehdottaa seksiä ilman kondomia, voit olla varma että silloin sitä nimenomaan kannattaa käyttää.
Haluan mustaa lerssiä kumittomana, mokka käy miten vain ja valkoinen ei käy kummallakaan tavalla.
Kumi vaikuttaa nautintoon itsellä siten etten vaan saa orgasmia vaikka mitä tekis. Eikä oikeastaan tunnu muutenkaan hyvältä ellei sitten jyystetä hulluna ei voi mitään, kumi vie multa tunnon alapäästä. Monia kumeja on kokeiltu. Joten joko harrastan seksiä ilman kumia tai en ollenkaan. Valitsen kyllä seksikumppaniksi sellaisen johon voin luottaa ettei tartuta mitään.
Ja lisään vielä että kyllä sitä välillä on niin siinä hetkessä sekaisin ettei vaan riitä itsehillintä lopettaa touhua kondomin etsimisen ajaksi.
Nainen ei varmaan halua ajatella, että sulla on joku tauti. Se ois ainakin itselläni se syy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?
Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):
* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)
Siispä - miksi ihmeessä?
Mulla ainakin syy on se että halutaan lapsi kumppanini kanssa.
Alapää herppes siirtyy lahjaksi myös vaikkei ole näkyvässä vaiheessa. Näin kävi. Arvatkaas käytänkö kumia?
Mies, älä koskaan harrasta seksiä naisen kanssa (yhdenyönjutut, seksisuhteet) ilman kumia! Itselläni on tuttapiirissä ollut parikin naista, jotka ovat vain halunneet lapsen, ja se mies joka on ensin saatu höynäytettyä panemaan ilman kumia, on sitten valikoitunut isäukoksi. Ovat tällä toiminnallaan pilanneet miehien elämät (ja lopulta myös omat elämänsä kun ovat tajunneet että se yh:n arki ei olekaan niin mukavaa.
Jos nainen on yli 30, syy on halu saada lapsi.
Jos nainen on alle 30, mutta yli 25, voi olla halu saada lapsi (kypsät) tai parisuhde (epäkypsät, en ymmärrä)
Alle 25 on vaan tyhmä.
Tiedän monia naisia 27-36v jotka harkitsee lapsen hankintaa yksin. Yhden parin tiedän joka onnistui tulee raskaaksi näin ja yhen yksinäisen naisen. Kahden muun tiedän suunnittelevan ja minä sekä eräs ystäväni on puhuttu asiasta ajatuksen tasolla, että lapsen voisi vaan hankkia yksin.
Aika monesti kun nainen on ilman kondomia syy on se, että on valmis saamaan lapsen. Ja yhden illan jutun kanssa se on tosi helppoa eikä tarvitse murehtia jälkeenpäin jos tällainen vahinko käy, yhteystietoja ei ole vaihdettu jne.
Minultakin on vaadittu seksiä ilman kumia monen monta kertaa. Vannotaan olevansa terveitä ja ehkäsykin on kunnossa. Kummasti nämä samat naiset kulkevat pian maha pystyssä. Tosi moni yrittää hankkia näin lapsen. Tuollaisesta pitäisi automaattisesti elarit olla nolla euroa.
Pakko vastata vaikken ikinä yhden yön jutuissa paljaalla annakkaan, mutta ilman kumia se seksi todella tuntuu ainakin itselläni paremmalta. Silti en kyllä itse riskeeraa tuon pienen eron takia omaa terveyttäni, joten en osaa vastata tämän kummemmin.