Omistatko Myssyfarmin myssyn?
Minkälainen on käytössä? Onko pehmeä? Kutittaako päänahkaa?
Kommentit (77)
Siellähän näyttää olevan paljon tarjouseriä alkaen 35 egeä/myssy. Pirtin kehräämön langoista, joten ihan aitoa villaa sekin. Hop hop tilaamaan kaikki ne, joilla viisikymppiä oli kipuraja.
Ei mulla ole rahaa eikä halua maksaa piposta satasta, ovat mielestäni ylihinnoiteltuja.
Kudoin tänään tuollaisen myssyfarmin tyylisen myssyn. Meni aikaa 2.5h enkä ole kutonut moneen vuoteen. Mistä saisin siihen jonkun kivan nahkasuikaleen tai puupalasen somisteeksi? Köyhän miehen Myssyfarmi -tyyliin.
Maksetaanhan Vuittonin laukuistakin, vaikka eivät ole nahkaa nähneetkään. Design ja mielikuva yhdistettynä laatuun. Itse tekemällä ei saa myssyfarmin myssyä, paitsi jos ostaa kudontapakkauksen.
Hienosti onnistunut brändäys ja laadukkaat tuotteet. Menestystä toivon edelleen! 
Kellään ei vissiin ollut oikeasti käyttökokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei vissiin ollut oikeasti käyttökokemuksia?
Kellään ei ole noihin varaa niin ei ole kokemuksiakaan.
Mull on Pussyfarmin myssy. Punainen, märkä ja haisee..
Multa on myssyt loppu.
Polttelin kaikki.
Omistan. En ole käyttänyt kertaakaan. Liian pieni ja kiristävä, kutittavasta langasta tehty. Lahjaksi sain. Huonoin lahja ikinä.
Omistan yhden myssyn, todella lämmin ja nätin näköinen mutta materiaali kutittaa hieman valitettavasti.
Hirvittävä ylihinta pipolla. Kudoin itse samanlaisen ja langat maksoivat alle kympin.
En omista, kun en hanki ruokakauppa muotia.
Nehän maksaa niille mummoille viitisen euroa myssystä. Että sellaista herttaista mummojen työllistämistä.
Ylihinnoiteltu ja hyvin markkinoitu ruma pipo.Mummoilla myydään tätä ( anteeksinytvaan) pipoa.Paljon nähnyt myynnissä näitä pipoja facekirppiksillä, kun ihmiset tehneet " virheostoksia".Saa toki muut ostaa mutta itse en ostaisi.
Mietin itsekin sitä, että ajatuksena kiva. Markkinoidaan kuinka mummot kutovat. Kuitenkin rahallinen korvaus heille on varmasti hyvin pieni. Sen vuoksi minusta vähän väärin käyttää mummuja markkinoinnin apuna ja tavallaan esikuvana tuotteelle ja sitten jättää heidät palkitsematta. Kuitenkaan niitä myssyjä yms ei tulisi ilman näitä mummuja. Brändi on heidän varassaan. Sen vuoksi pitäisi korvaus olla asiallinen. Siitäkin huolimatta, vaikka kuinka kutoisivat mielellään ja ajankuluksi. En näe itsekään tämän tuotteen taustaa hyvänä. Ovat kalliita ja toisaalta mummut vähän kuin hyvää hyvyyttään kutovat ja mahdollistavat tuotteen tuotannon. Pitäisi korvata se työ heille.
Vierailija kirjoitti:
Nehän maksaa niille mummoille viitisen euroa myssystä. Että sellaista herttaista mummojen työllistämistä.
Mistä tiedät  tämän.
Linkkiä kehiin.
Kyllä kaksikin. Sinne saa vuorin sisään halutessaan ei kutita.