Voisitko seurustella villapaitaisen miehen kanssa joka pitelee teekuppia kaksin käsin?
Olisiko iso turn off? Hörppii teekupista pidellen sitä molemmilla käsillä suunsa edessä.
Kommentit (45)
En. Pakko olla liekkihuppari ja kaljatuoppi.
Voisin helpostikin, kuulostaa kuvan boheemilta tyypiltä.
Kunhan ei ryystä järkyttävän lujaa ja villapaita ei haise vanhalle kuselle.
Virttynyt villapaita, kofeiinitonta vihreää teetä kupissa ja runobaskeri silmillä. Siinä on ihannemieheni. Vielä kun kaksin käsin pitelisi sitä kuppia, vaan taitaa olla jo liikaa vaadittu.
Kuulostaa sellaiselta kiltiltä mieheltä.
Mä olen onnellisesti naimisissa tuollaisen miehen kanssa. Älä unohda reisitaskuhousuja. Lofooteilla oli väliin kylmä, pitelin itsekin kuppia kaksin käsin.
Voisin seurustella jos se käärii ne hihat ennenkuin alkaa tarttumaan mun T-kuppeihin.
Jos muuten mätsää niin ei mitään ongelmaa. Villapaidasta plussaa, teekupin pitelyn tahtoisin nähdä :)
Jos hörppii äänettömästi. Minulla on misofonia joten en siedä syömis- tai juomisääniä.
https://i.pinimg.com/originals/09/cb/f7/09cbf7382636cadc737a2f3c8996061…
Tällainen villapaitamies <3.
👌
Kuka nyt sellaisesta kieltäytyisi!
Paitsi jos sattuu jo olemaan varattu.
Seurustelen jo :) Ihana villapaitainen pitkätukka teemieheni <3
Juu, ai että ihana, mitenköhän se pitelisi mua :)
En. Kyllä tee pitää juoda isosta teemukista.
Mun miehellä on Trasher-huppari, Mojavet ja pujoparta sekä camo-housut ketjulla. Huppari tuoksuu ihanasti tupakalta ja juomana on tosiaan Koff.
En vaihtais vihervassarivillapaitahippiin.
Villapaita on ihan ok, jos se on puhdas ja oikean kokoinen. Teestä en itse välitä yhtään, mutta mies voi sitä juoda kunhan ei yritä minua käännyttää juomaan myös. Se, piteleekö hän kupista yhdellä vai kahdella kädellä, on se ja sama.
Miksi ei voisi?