Voisitko seurustella villapaitaisen miehen kanssa joka pitelee teekuppia kaksin käsin?
Olisiko iso turn off? Hörppii teekupista pidellen sitä molemmilla käsillä suunsa edessä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sellaiselta kiltiltä mieheltä.
Kuulostaa vanhalta juopolta, jolla on niin kauhea tärinä, ettei pysy kuppi yhdessä kädessä.
En. Kuulostaa epäsiistiltä ja kyllähän täytyy olla jotain vikaa jos ei pysty pitelemään kuppia ihan yhdellä kädellä.
En vaikka pitelisi yksin käsin.
Sinccis
Kuin minun ex.. Oli vähän turhan herkkä ja ailahtelevainen minun makuuni. Eipä ole naimisissa tai lapsia vielä, vaikka ikää yli 40v, vaikka kovasti toivoi naimisiinmenoa kanssani ja ylipäänsä silloin parikymmentä vuotta sitten..
Vierailija kirjoitti:
Kuin minun ex.. Oli vähän turhan herkkä ja ailahtelevainen minun makuuni. Eipä ole naimisissa tai lapsia vielä, vaikka ikää yli 40v, vaikka kovasti toivoi naimisiinmenoa kanssani ja ylipäänsä silloin parikymmentä vuotta sitten..
Hyvä, että jätit sen herkän villapaitasian. Olisi kuitenkin muuttunut tunteettomaksi paskaksi.
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/09/cb/f7/09cbf7382636cadc737a2f3c8996061…
Tällainen villapaitamies <3.
Me like!
M46
Voisin seurustella, mutta en voisi seurustella ihmisen kanssa joka kyselee tällaisia kysymyksiä.
Jos muuten arvot natsaisi (mm. kävisi kirkossa kanssani) ja olisi Mies eikä nössyli, niin mikä ettei )=)
Voisin. Ei ainakaan toisella kädellä selaa jotain Instagramia samalla kun juo teetä ja juttelee kanssani.
Itse huomasin joskus tapanani olevan syödä voileipää kaksin käsin, vaikkei kyseessä ole mikään jättisubi vaan ihan tavallinen voileipä. Se on vain tapa, mutta olen pyrkinyt siitä eroon, koska tunnen näyttäväni oravalta.
En todellakaan!Tunnen just tällaisen.On vielä psykologi.Ahdistaa just eniten se teekupin-pitämistapa.
Tämä on siis ihan tosissaan vastattu.Ko mies on työkaveri.
Kaiken kanssa voi terve nainen seurustella, paitsi persoonallisuushäiriöisen miehen.
Miten muuten villapaidasta saa pois sen pinttyneen pistävän hajun pois?
Pesukone kutistaa villapaidat ja villapesun jälkeen haisee edelleen ja vetisenä jos ei kuivu, niin haiskahtaa lievästi ummehtuneelle koko paita. Minä en muuten heitä cocoamukeja pois jos niistä hajoaa sanka tai pidike. Siksi pidän usein mukia kaksin käsin.
Miten muuten itse menettelette jos mukista irtoaa kahva käsiin ja muki tippuu lattialle muttei särry?
T: Villapaitamies karin oloinen
Istuuko myös sohvalla kyljellään jalat mytyssä?
No en! Kyllä sen täytyy olla paidaton mies, joka jaksaa pidellä teekuppiaan yhdellä kädellä.
Sarry kalapuikkoviiksillä kirjoitti:
Miten muuten villapaidasta saa pois sen pinttyneen pistävän hajun pois?
Pesukone kutistaa villapaidat ja villapesun jälkeen haisee edelleen ja vetisenä jos ei kuivu, niin haiskahtaa lievästi ummehtuneelle koko paita. Minä en muuten heitä cocoamukeja pois jos niistä hajoaa sanka tai pidike. Siksi pidän usein mukia kaksin käsin.
Miten muuten itse menettelette jos mukista irtoaa kahva käsiin ja muki tippuu lattialle muttei särry?
T: Villapaitamies karin oloinen
Niin. Sitähän tapahtuu päivittäin että kahva irtoaa ja muki tippuu lattialle. Mihin voi valittaa, ettei tehdä vahvempia kahvoja.
Kireämmät housut haaroista voisi tosin olla