Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ymmärtänyt että palsta on täynnä ihmisiä joita on kiusattu

Vierailija
12.02.2019 |

Koulussa, töissä, ystävien keskuudessa ym. Kuitenkin joka viikko kun joku julkisuuden henkilö kuolee niin heti vainajaa ollaan haukkumassa vaikka henkilöstä ei tiedetä mitään muuta kuin mitä paskalehdistä on luettu.
Silti muille kiusaajille ollaan vaatimassa rangaistuksia tai kostoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muotia olla kiusattu. Todellisuudessa ollaan valmis haukkumaan ketä tahansa kuka eteen osuu.

Vierailija
2/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aavn se on se yksi joka ei muuta elämässään tee ku jauhaa samaa aihetta täällä 50+ aloituksessa joka muumihatllinen päivä viikosta ja vuodesta toiseen. Ei ihme ettei mikään muu mahdu elämään ku mikään muu ei mahdu ajankäyttöön kun itkeminen ties puolen vuosisadan vanhoja juttuja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kiusaa, minä vain argumentoin.

Vierailija
4/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen oppii esimerkistä. Siksihän Suomessa ei mitään ikinä kyseenalaisteta, vaikka itsekin kärsisi typerän käytöksen seurauksista.

Vierailija
5/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on eri ihmisiä, (av)kiusaajat ja (töissä) kiusatut. En yhtään ihmettele, jos joku työpaikkakiusaaja haukkuu kuolleita julkkiksia. Sama räkytys ja tylytys on nimittäin töissäkin.

Vierailija
7/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

👎

Minuakin on kiusattu, mutta en osallistu muiden kiusaamiseen.

Eikö teille tule paha olo?

Vierailija
8/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin vuosikausia. En kanna kaunaa kiusaajilleni, en ajattele heitä enää. Tärkeintä että selvisin hengissä kiusaamisesta, joten loppu hyvin kaikki hyvin.

Yläasteella yhden kerran sanoin tosi ilkeästi luokkatoverille. Edelleen kadun sitä typerää möläytystäni vaikka siitä on jo 20 vuotta.

Vierailija
9/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskoa, että kyseessä ovat eri ihmiset. Itse entisenä koulukiusattuna nimenomaan en halua kiusata muita.

Vierailija
10/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kiusattu. Aika monia on, kävi sitten av:lla kertomassa siitä tai ei.

Vierailija
11/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös veteen piirretty viiva mikä on kenenkin mielestä kiusaamista.

Vierailija
12/13 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia on kiusattu. Enkä tajua, miksi pitäisi julistaa radiohiljaisuus jonkun julkkiksen suhteen, kun hän kuolee.

Jotkut ihmiset ovat enemmän sekaisin kuin toiset, jolloin heidän tyhmät, loukkaavat ja alatyyliset kommenttinsa voi vain pyytää poistamaan.

Vierailija
13/13 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla usein nimittelyä ja kiusaamista. Ja jatkuu.