G: Millaisen leivän söit viimeksi?
Mulla: Oulaisten jälkiuunileipä (ala- ja yläpuolet) pakastimesta, sulatettu leivinpaahtimessa. Ingmariinia, Rainbow-kermajuustoa, Lidlin hasselpähkinäsalamia, kurkkua. Molemmat puolet samoin täyttein.
Kommentit (41)
Söin leipomani kauraisen sämpylän, jonka väliin laitoin margariinia, juustoa, salaattia sekä kurkkua.
Pari viipaletta paahtamatonta täysjyväpaahtoa, päällä tonnikalaa, nams.
Söin aamulla 2 Vaasan maukas-näkkäriä. Päällä oivariinia ja vähäsuolaista Polar 17% juustoa + kurkkusiivuja
Näkkäri, Becel, siivu Oltermannnia, metrin pätkä kurkkua
Gluteeniton sämpylä kahdessa osassa, päällä Alentajaa, salaattia, kinkkua, kurkkua ja tomaattia.
Hapankorppu, Oivariini ja punaleima Emmental
Pala Lidlistä ostettua varrasleipää. Meni papu-kasviskeiton kanssa ilman päällysteitä.
Ruispalat ohut herkku, ingmariinia( rypsiöljy+merisuola). Päällä paprikasuikaleita.
Täysjyväkauraleipä, päälle Becel-gold-levitettä, Myrskyluodon edam-juustoa, ohuen ohutta kinkkuleikettä (Snellman) ja pari keräsalaatinlehteä.
Yleensä en syö muuta kuin päivällisen, sekin on vielä tuloillaan.
Tänä aamuna kuitenkin satuin syömään pari leipäpalasta, joku ruisruis tai vastaava, päällä kinkkuleikkelettä ja maustekurkkua, on sellainen herkkuleipä minulle.
Ruisleipä, päälle juustoa, kinkkua ja suolakurkkuja.
Näkkileipää Oivariinilla. Tykötarpeitakin olisi jääkaapissa ollut, mutta nyt näin pelkästään.
Reissumiehen päällä Floraa, tomaattia ja mozzarella juustoa. Oli hyvää!
Piimälimppusiivu jonka päällä hieman oivariinia ja "punakuorista" juustoa :)
Hapankorppu jonka päällä pelkkää voita.
Kotona itse tehtyä ruisleipää, margariinia ja kinkkua.
Reissumies tosi ohut. Laitoin päälle vain Beceliä.
Aamiaisella paahdettu monivilja leipäviipale, voitelin floralla, päälle laitoin kolme siivua kylmäsavulohta, tuoretta tilliä ja kurkkuviipaleita. On niin hyvää. Onneksi kylmäsavulohta on vielä ke. ja to. aamuleivilleni jäljellä.
Sellaisen neliönmuotoisen paahtoleivän
Vehnälese viipale kermajuustolla, voilla ja kirsikkatomaateilla.