Uuden miehen kanssa sänkyyn...
Ongelmani on seuraava: Olin 15 vuotta naimisissa ex-mieheni kanssa. Sen jälkeen olen muutaman vuoden ollut sinkkuna enkä ole tapaillut ketään tähän saakka. Nyt olen siis tavannut mukavan miehen, jonka kanssa olisi tarkoitus edetä "seuraavalle tasolle". Koska edellisestä kerrasta on jo vuosia, olen aivan kauhuissani! En haluaisi, että tapailu päättyy nyt siihen, että en jotenkin osaisi olla tai rentoutua. Toisaalta pelkään, ettei s*eksi (sorry, mutta ei mennyt sensuurista läpi) tunnu miehestä miltään, koska olen synnyttänyt.
Help! Miten voisin vain antaa mennä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä synnyttämisellä on merkitystä? Ei naisesta edes huomaa onko hän synnyttänyt vai ei.
Ei niin. Tai voisin sen ehkä huomata jos sitä alkaisi erityisesti aktin aikana ajattelemaan. Mutta oikeasti silloin kiinnostaa muut ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Voit tarjota myös peräsilmää, toivottavasti se on tiukempi. Karvat pois reiän ympäriltä sitten :)
Tässä oivallinen neuvo. Kyllä mies riemastuu viimeistään peppuseksistä jos ei vielä vaginasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä synnyttämisellä on merkitystä? Ei naisesta edes huomaa onko hän synnyttänyt vai ei.
Ei niin. Tai voisin sen ehkä huomata jos sitä alkaisi erityisesti aktin aikana ajattelemaan. Mutta oikeasti silloin kiinnostaa muut ajatukset.
Pillukarusellimiehet eivät ehkä huomaa, kun muutenkin jakavat pyhimpäänsä joka läpeen. Tasokkaat miehet kyllä tunnistavat, koska osaavat arvostaa tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän tilanteesta. Esim. miten kauan synnytyksestä on aikaa ja naisen iästä muutenkin. Mutta totta on se että joskus jopa ruumiinavauslääkäriltä tulee virheellinen lausunto naisvainajan mahdollisesta synnyttämisestä elinaikanaan, vaikka saa tutkia ihan kaiken sisä- ja ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne jotkut väittää että useimmiten vagina palautuu synnytyksen jälkeen. Jos oikein ahdistaa paikkojen mahdollinen väljyys, niin osta smartballssit ja jumppaa. Pääset samalla eroon virtsankarkaislusta ja nautit itsekin seksistä enemmän, kun saat paremmin tuntumaa.
Hermostuneisuudesta pääsee sillä, että otat lasin tai pari viiniä. Voithan sä kertoa sille ukolle että et ole ollut ratsailla aikoihin. Se on todennäköisesti vain mielissään. Ja lopuksi muista että se on vain seks*ä, ja seks* on helppoa. Heittämällä suurin osa maailman ihmisistä on onnistuneesti suoritetun seks*aktin tulos.
Useimmille ja useimmissa tapauksissa onnistunut sek*iakti ei tarkoita raskaaksitulemista. Raskaaksi voi tulla aika mitättömänkin nykerryksen johdosta.
Sääntö nro 1. hyvään seksiin: älä ota sitä ryppyotsaisen vakavasti.
Naselle ei onneksi ole mitenkään kovin korkealla rima että olisi edes kelvollinen sängyssä. Siitä on aika helppoa nostaa tasoa. Tehtyäni galluppia miesten toiveista seks*kumppaninsa suhteen tuli ilmi, että daami on jo aika kissapeto jos ottaa suihin pyytämättä;)
Ei sun tarvitse olla seksiä, jos jännittää tai et halua!