Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teette lapsia maailmaan joka on tuhoon tuomittu?

Vierailija
12.02.2019 |

Ilmastonmuutos, hyönteisten ja merenelävien joukkokuolemat jne. Lapsenne joutuu kasvamaan kaiken tämän keskellä.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap voisit aloittaa itsestäsi

Vierailija
22/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa nyt se höpöttäminen. Mikä ilmastonmuutos? Ihan samalla tavalla elävät kuin mekin.

Ei ilmastonmuutos + ongelmat tarkoita varsinaisesti mitään sään muuttumista.

Se tarkoittaa enemmän myrskyjä, epävakautta, viljelyolosuhteiden muuttumista, jonka seurauksena alkaa valtavat pakolaisvirrat ympäri maailmaa, tuosta seuraa meilläkin elintason totaalinen romahdus.

Suomi ei esim. ole tälläkään hetkellä omavarainen.

Ja merkkiäkään myrskyjen lisääntymisestä tai viljelyolosuhteiden muuttumisesta ainakaan huonompaan suuntaan ei ole. En edes muista millon olisi tuullut kovasti niinkuin 80-90 lukujen nuoruudessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

666female kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja vielä kun juuri liiallinen ihmismäärä on suurin syy siihen miksi maailma on menossa kohti tuhoa.

t. vela 44 v

Ei ihmismäärä ole syy, vaan sairas markkinatalous ja kulutus. Ihmisille pitäisi syöttää ruokaa tutkittuun tietoon perustuen, muutoin he ostavat vaan halvinta paschaa.

Lisäksi työelämä palvelee vain markkinataloutta ei ihmisten hyvinvointia, eli kaikki työ on turhaa ja tuhoavaa.

Sopiva kulutus olisi jokaiselle lihaa max. Kerran kuukaudessa ja liikuntaa rutkasti lisää. Jokaiselle oma pieni plantaasi jota voisi viljellä ilman tuholaismyrkkyjä. Maapallo kestäisi oikealla kulutuksella helposti 12 miljardia ihmistä.

Mutta koska ahneus, pörssit ja nainen...

Muuten ok, mutta viimeinen sana on pielessä ja vei uskottavuuden muultakin 

Miten niin? Kelaa loogisesti miten tähän katastrofiin on tultu. Nainen ei suosi parinvalinnassa kilttejä, älykkäitä ja rauhanomaisia miehiä.

Tutkittuun tietoon perustuen nainen preferoi pimeää persoonallisuustriadia parinvalinnassa.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että narsistit, psykopaatit ja rahanahneet paschat mielisairaat saavat keskimäärin eniten jälkeläisiä.

Tulos on näkyvillä...

Vai etkö huomaa

Vierailija
24/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YdinsotaaOdotellessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä teekkään. Sukulaiseni sen sijaan ovat tehneet ja aikovat saada vielä pari lisää. Olen vaiti heidän valinnoistaan vastaten minulle esitettyihin uteluihin olleeni sterilisoitu. En halua synnyttää uutta työtöntä joka joutuu velkaantumaan tai tekemään läjän pätkiä vailla vapaita. Maamme on myös yksi niistä kärkimaista joissa esiintyy työpaikka-/koulukiusaamista.

Entä jos sukulaisesi ovat niin köyhiä, ettei ole kondomeihin eikä eepillereihin varaa.

Tämä tilanne yhdistettynä heimouskontoihin ja ihmisen yleiseen ahneuteen takaa sen, että afrikassa keskimääräinen nainen synnyttää 8 vaavia elämänsä aikana. Että ei sillä suominaisen velaelolla ole mitään merkitystä isossa kuvassa.

Miten sen nyt ottaa.. Kaikilla vakaat työpaikat ja varsin toimivat luottokortit. Ehkäisyn saa nykyään osassa paikkaa ilmaiseksi vaan eihän tämä heitä koske, sillä heillä on varaa valita joko tai. Kuten sanottu, itse valitsin sterin enkä ota kantaa toisten lisääntymiseen. Kysyjille totean olevani maho tai tokaisen suoraan sterilisaatiosta.

Vierailija
25/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venääjä (äly) taistelee usa (ahneus kapitalismii hyväksikäytttö). Vastaaan?

Vierailija
26/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä teekkään. Sukulaiseni sen sijaan ovat tehneet ja aikovat saada vielä pari lisää. Olen vaiti heidän valinnoistaan vastaten minulle esitettyihin uteluihin olleeni sterilisoitu. En halua synnyttää uutta työtöntä joka joutuu velkaantumaan tai tekemään läjän pätkiä vailla vapaita. Maamme on myös yksi niistä kärkimaista joissa esiintyy työpaikka-/koulukiusaamista.

Entä jos sukulaisesi ovat niin köyhiä, ettei ole kondomeihin eikä eepillereihin varaa.

Tämä tilanne yhdistettynä heimouskontoihin ja ihmisen yleiseen ahneuteen takaa sen, että afrikassa keskimääräinen nainen synnyttää 8 vaavia elämänsä aikana. Että ei sillä suominaisen velaelolla ole mitään merkitystä isossa kuvassa.

Miten sen nyt ottaa.. Kaikilla vakaat työpaikat ja varsin toimivat luottokortit. Ehkäisyn saa nykyään osassa paikkaa ilmaiseksi vaan eihän tämä heitä koske, sillä heillä on varaa valita joko tai. Kuten sanottu, itse valitsin sterin enkä ota kantaa toisten lisääntymiseen. Kysyjille totean olevani maho tai tokaisen suoraan sterilisaatiosta.

Sellaista kuin vakaa työpaikka ei ole olemassakaan.

Vierailija
27/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista kuin vakaa työpaikka ei ole olemassakaan.

Ei olekaan. Kummasti vaan nämä kaikki ovat pysyneet samassa lestissä järjestään kymmenisen vuotta ja yksi melkein parisen kymmentä vuotta. Eivät ainakaan ole mitään yt:den leiman alla olevia, sillä yhdellä on oma yritys joka tuntuu tuottavan kohtuullisesti.

Vierailija
28/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

666female kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja vielä kun juuri liiallinen ihmismäärä on suurin syy siihen miksi maailma on menossa kohti tuhoa.

t. vela 44 v

Ei ihmismäärä ole syy, vaan sairas markkinatalous ja kulutus. Ihmisille pitäisi syöttää ruokaa tutkittuun tietoon perustuen, muutoin he ostavat vaan halvinta paschaa.

Lisäksi työelämä palvelee vain markkinataloutta ei ihmisten hyvinvointia, eli kaikki työ on turhaa ja tuhoavaa.

Sopiva kulutus olisi jokaiselle lihaa max. Kerran kuukaudessa ja liikuntaa rutkasti lisää. Jokaiselle oma pieni plantaasi jota voisi viljellä ilman tuholaismyrkkyjä. Maapallo kestäisi oikealla kulutuksella helposti 12 miljardia ihmistä.

Sosialistisissa maissa ei ollut pörssejä ja ihmiset söivät lihaa tuskin edes kerran kuussa kun sitä ei ollut kuin poliittisella eliitillä. Metsät kuolivat pystyyn ja ympäristöongelmat olivat elintasoon nähden valtavia. Eurooppakin on valtavasti parempi, turvallisempi ja puhtaampi paikka kuin 1980-luvulla. Näin vähän vanhempana ihmisenä en voi kun ihmetellä nykyistä synkistelyä.

Tämä jako "sosialismiin" ja "kapitalismiin" on täysin vailla mieltä tilanteessa, jossa tiedeyhteisö on yksimielinen ihmisen aiheuttamasta ilmasto, sukupuutto ja ekokatastrofista. Onhan kiinakin kommunistitnen sosialistinen maa mutta sieltä kaikki tuotteet tulevat. Miten sen selität?

Ei kysymys ole siitä mitä (eli sosialismi vai kapitalismi) vaan siitä miten (eli miten pääyökset tehdään ottaen huomioon tieteen tulokset ja maapallon sekä ihmisten hyvinvointi.

Tällä hetkellä markkinataloudessa ainoa tatkoitus on tuottaa osakkeenomistajille max. Tuotto. Sitä ei edes oteta huomioon miten ihmisten tai luonnon käy. Ja lobataan jopa luonnon hyväksikäytön puolesta.

Eli rikkain omistava luokka maksaa siitä, että se saa tuhota maapallon.

Vierailija
29/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää maailmanlopun odottelijat kuten ap. Maailmanloppua on povattu aikojen alusta jatkuvasti ja sukupolvi toisensa jälkeen saa todeta että hupsis, taas väärä hälytys.

Mutta tosiaan, älkää tehkö lapsia jos ette halua, eihän siinä mitään. Säälittävää vaan elää noin negatiivisen ja ahdistavan tulevaisuudenkuvan kanssa.

Vierailija
30/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntykää ja täyttäkää maa, on meille käskyksi annettu. Ei: syökää ötököitä ja eläkää lapsettomina.

Kyllä ihmiset pystyvät ratkaisemaan ongelmat. Ei voi heittäytyä sen varaan, että olot ovat huonot, ei lisäännytä. Keskitysleirilläkin on saatu lapsia.

Vierailija
31/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalainen lapsi kuluttaa "hieman" enemmän....

Länsimaalainen perhe-elämäntyyli on itse asiassa sellainen tuhopommi, että silloin joku kasvisruoka ja pyöräily on yhtä tyhjän kanssa.

Ei afrikkalaisia tänne kuluttamaan

Vierailija
32/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan kasvattaa lapsistani sen sukupolven, joka voi vielä pelastaa maapallon. Lapselle tieto siitä että esim. perhosia ei ehkä kohta ole, on käänteen tekevä. Tieto tekee heistä, heidän ajattelumaailmastaan ja teoistaan pysyvällä tavalla erilaisen, ja se erottaa ne edeltäjistään jotka tuhoavat maapallon.

Ei juma. Ihan kaunis idea, mutta ei taida toimia koska olet ehkä (hyvällä tuuri) yksi sadasta joka tekee näin. 

Vierailija
33/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi uhka on lastensuojelu ja lapsikauppa.

Vierailija
34/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen vela, ajattelin kuluttaa ja saastuttaa syntymättömien sukupolvien edestä. Ettekä ruikuttajat sille voi mitään, minä nautin elämästäni.

Vierailija
35/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa enemmän myrskyjä,

Myrskyjä on jo nyt. Mitä sitten, jos niitä on vähän enemmän? Eivät ne ole mikään maailmanloppu.

epävakautta,

Kerro toki lisää.

viljelyolosuhteiden muuttumista, jonka seurauksena alkaa valtavat pakolaisvirrat ympäri maailmaa, tuosta seuraa meilläkin elintason totaalinen romahdus.

Suomeenkaan ei tule ainuttakaan pakolaista, jos ei niitä tänne haluta. Miten se elintason romahdus siis tapahtuu? Nyt jo on lähemmäs miljardi nälkää näkevää ihmistä maailmassa. Eivät ole tänne tulossa.

Viljelyolosuhteiden muutos ei muutenkaan tarkoita, että ruokaa tuotettaisiin vähemmän. Ruoantuotanto tulee kasvamaan valtavasti, kuten se on tehnyt aiemminkin tehnyt. Mikään ilmastonmuutos ei tätä kehitystä voi muuttaa.

Suomi ei esim. ole tälläkään hetkellä omavarainen.

Omavarainen minkä suhteen? Ruokaa täällä tuotetaan valtavasti enemmän kuin kulutetaan. Öljyn suhteen ei toki olla omavaraisia, mutta siitä nyt halutaan eroon muutenkin ja sitä tuskin tarkoititkaan. Ja toki emme ole modernissa globaalissa maailmassa omavaraisia miljoonan muunkaan asian suhteen, mutta ei meidän elossa pysyminen muista ole riippuvainen.

Vierailija
36/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos, hyönteisten ja merenelävien joukkokuolemat jne. Lapsenne joutuu kasvamaan kaiken tämän keskellä.

Joutuu elämään minkä keskellä? Sen, ettei hyttysiä ja kärpäsiä ole jatkuvasti kiusana? Kelpaisi mullekin. Samoin kelpaisi lämpimämpi ilmasto. Eikä mua nyt ihan välttämättä kauheasti haittaa, jos saan uida ilman haihyökkäyksiä tai pelkoa siitä että kala puree varpaasta.

Varmasti on olemassa kaikenlaisia huonoja puolia nykykehityksellä, mutta ne ovat aivan älyttömän liioiteltuja.

Vierailija
37/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

666female kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. vela 44 v

Hahahahah... Ilman tuota viimeistä sanaa olisin ollutkin kanssasi samaa mieltä, mutta miten saat nyt maapallon tuhonkin naisten syyksi?

Kyllä ne naiset on melkoisia: aiheuttivat kaiken maailman pahuuden aka syntiinlankeemuksen surkeudellaan, ja nyt sitten vielä tuhoavat maapallon ihan lopullisesti!

Vierailija
38/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsissa elää toivo paremmasta. Ehkä lapseni, 3 vuotta, osaa tulevaisuudessa elää paremmin kuin vanhempansa.

Jopa paatuneimmankin lapsivihaajan vanhemmat ovat toivoneet (ja pettyneet), että heidän lapsensa muuttaisi maailmaa.

Miksi ap ei syyllistä itseään maailman tuhoamisesta vaan tekopyhästi säälittelee tulevaisuuden lapsia?

Koska mehän se maailma pilataan.

Vierailija
39/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

666female kirjoitti:

Ei ihmismäärä ole syy, vaan sairas markkinatalous ja kulutus.

Ei kyllä ole markkinatalous eikä kulutuskaan mitään syitä. Eihän meillä edes ole markkinatalous käytössä (koska verotus estää hintojen vapaan muodostumisen jne). Kulutus puolestaan ei tuhoa luontoa laisinkaan, vaan saastutus. Saastutus ei johdu kulutuksesta, vaan saastuttavista tuotantomenetelmistä.

Jokaiselle oma pieni plantaasi jota voisi viljellä ilman tuholaismyrkkyjä.

Tuo on aivan älyvapaa idea. Ei plantaasin koko mitenkään vähennä tuholaismyrkkyjen tarvetta. Tuolla tavalla vain ihmiset tuhlaisivat aikaansa valtavia määriä.

Maapallo kestäisi oikealla kulutuksella helposti 12 miljardia ihmistä.

Ei tuollaista numeroa ole mitenkään mahdollista edes laskea. Oikealla teknologialla 100 miljardia ihmistä ei ole mikään ongelma. Tai vaikka 1000 miljardia. Maapallossa ei myöskään ole mitään, mikä "kestää".

Vierailija
40/89 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu elämään minkä keskellä? Sen, ettei hyttysiä ja kärpäsiä ole jatkuvasti kiusana? Kelpaisi mullekin. Samoin kelpaisi lämpimämpi ilmasto. Eikä mua nyt ihan välttämättä kauheasti haittaa, jos saan uida ilman haihyökkäyksiä tai pelkoa siitä että kala puree varpaasta.

Varmasti on olemassa kaikenlaisia huonoja puolia nykykehityksellä, mutta ne ovat aivan älyttömän liioiteltuja.

Ääliö. Kun hyönteiset katoaa, ekosysteemit katoavat. Sinä katoat. Okei, ei paha, mutta jotkut muut ihmiset ovat kivoja.