Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo fitness sitten sen arvoista kun 53v nainen näyttää 73v mieheltä

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/9076a1a7-ad7d-4765-a403-ccd8…

Vai enkö vaan tajuu. En vissiin.

Kyllä tajuut! On revitty suoraan kauhugalleriasta.

Vierailija
22/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se fitness tiettyyn pisteeseen hyvä juttu. Esim. Jennifer Lopez.

2 lasta ja täyttää tänä vuonna 50, mutta tuosta kropasta ei ihan uskoisi.

https://www.instagram.com/p/BlokiPuFUKx/?utm_source=ig_embed

Mulla on 3 lasta ja samanlainen kroppa. Harrastan cross fittiä, joogaa ja nyrkkeilyä. Ikää 43v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta! Makuja on erilaisia. En itsekään erityisesti juuri fittness kehoja näe kauneimpina. Mutta tuntuu pahalta jos täällä haukutaan julkisesti rumaksi. Hän ei sitä ansaitse

Vierailija
24/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, et näköjään tajuu. Upean näköinen nainen!

höh? ryppyinen, jänteet näkyy ja rinnat yms. kuihtuneet. 

Nesteytyksestä kiinni, ja sekin näkyy kun aika ajoin pistää nestet "nolliin". Se jättää pysyviä arpia. Kilpailu on aivan helvetin tyhmää just koska vanhentaa...

Vierailija
25/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
26/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä koomisen näköisiä, kun muovitissit ja muovipeppu ovat samankokoiset🤣

Vierailija
27/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta eiköhän entinen kehonrakentaja ole sitten vanhoilla päivillään huomattavasti terveempi ja toiminnallisempi, kuin joku joka on lähinnä maannut sohvalla syömässä pullaa. Siis ihan oikeasti, salitreeni kannattaisi jokaisen aloittaa viimeistään keski-iässä. Itsekin harkitsen salille suuntaamista, olen pääosin tehnyt aerobista treeniä ja lihaskunto ei kaikilta osin paras mahdollinen. Olen kyllä hoikka jne, mutta ei se suojaa lihasten surkastumiselta mitä tapahtuu joka ikiselle iän myötä. 

Vierailija
28/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun täytyy naisena, ilman sarvia ja hampaita, todeta, et en vaan tajua miehiä, jotka pitää tollaisia vartaloita puoleensavetävinä. Tuollaiset kehot ovat yksinkertaisesti miehekkäitä, ei mitään rasvaa siellä, missä oikeassa naisen kehossa on, vaan lihaksia ja silikonipallot. Mitä tulee mielikuvaan terveestä ja itsestään huolehtivasta naisesta, tiedoksi, pieni ylipaino on keski-ikäiselle tervein olomuoto. 

Vierailija
29/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko ap:n mielestä keskimääräinen 73v mies muka noin lihaksikas ja voimakas? Pahalta tuntuu Kobran ulkonäön arvostelu täällä. Kasvoilta jokainen vanhenee omaa tahtiaan eikä sille voi mitään, ellei sitten ita ”avuksi” plastiikkakirurgiaa. Minä näen kuvissa elämäniloisen, vahvan, terveen, reippaan 50+ naisen. En 70-vuotiasta miestä.

Vierailija
30/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun täytyy naisena, ilman sarvia ja hampaita, todeta, et en vaan tajua miehiä, jotka pitää tollaisia vartaloita puoleensavetävinä. Tuollaiset kehot ovat yksinkertaisesti miehekkäitä, ei mitään rasvaa siellä, missä oikeassa naisen kehossa on, vaan lihaksia ja silikonipallot. Mitä tulee mielikuvaan terveestä ja itsestään huolehtivasta naisesta, tiedoksi, pieni ylipaino on keski-ikäiselle tervein olomuoto. 

Huomaa, että lievä ylipaino ei suurimmalla osalla ihmisistä tarkoita sitä, että vahvat lihakset selittäisivät ylipainoa. Lähes aina keski-ikäisten naisten ylimääräinen paino on nimenomaan vyötäröllä olevaa ylimääräistä ja/tai viskeraalista haitallista rasvaa. Reisissä ja pepussa rasva ei niin paha. Pyöreiden/ylipainoisten naisten ei pidä tuudittautua kuvittelemaan, että ”ollaan me ainakin terveempiä kuin lihaksittomat laihaläskit”. Ihan sama olla lihakseton laihaläski kuin lihakseton läskiläski. Aika paljon saa oikeasti treenata, jotta ylipaino olisi lihasta eli terveellistä.

Vierailija
31/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/9076a1a7-ad7d-4765-a403-ccd8…

Vai enkö vaan tajuu. En vissiin.

Hurja nähdä miten tuossa iässä naisella voi olla  yhtä timmi vartalo kuin minulla nyt on 35v mies.

Ajattelin että olen uniikki lumihiutale, mutta paskat. Nainen peittosi minut jälleen ja ihan hienoahan se on kun nainen peittoaa.

Parantamisen varaa siis on vielä. Minulla on siis ihan samalainen vartalo.

Vierailija
32/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä. Mutta noitahan ei haittaa vaikka kuukautiset jää pois ja tulee ehkä pysyvä lapsettomuus. Katoin kerran jonkun ohjelman näistä ja voi kyllä sanoa, että oli pää täynnä tyhjää ihan jokaisella. 

Onneksi av-mammoilla on aina pää täynnä. Ja onneksi teidän hyväntahtoiseen ja rakentavaan palautteeseen voi aina luottaa, ei kukaan ainakaan pääse kuvittelemaan itsestään liikoja, kun täällä palautetaan takaisin maanpinnalle.

Jos olet ap 53-vuotias jo itse, niin laitapa bikinikuva tänne, katsotaan kumpi teistä on paremmin säilynyt.

Vierailija
33/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on Laura Gordon, 51v

https://tfg-offload.sfo2.cdn.digitaloceanspaces.com/2014/12/10817564_74…

https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/126/590x/secondary/Laura-G…

http://geekshizzle.com/wp-content/uploads/2015/01/18-cttchickentuna-lau…

Et tajuu.

Yleensä en edes vilkaise alle 5v nuorempia mutta tässä tapauksessa tekisin poikkeuksen, ei ehkä suhteeseen mutta sänkyyn ainakin. M46

Vierailija
34/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ei ole tervettä eikä kaunista, vaikka mammat sitä täällä kovasti toitottavat.

Vierailija
35/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on Laura Gordon, 51v

https://tfg-offload.sfo2.cdn.digitaloceanspaces.com/2014/12/10817564_74…

https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/126/590x/secondary/Laura-G…

http://geekshizzle.com/wp-content/uploads/2015/01/18-cttchickentuna-lau…

Et tajuu.

Samanliset pallukat edessä ja takana.🤣🤣🤣🤣

Kateellisuus, tuo loppumaton Suomalainen luonnonvara. <3

Noo, ei mulla seitsemänkymppisellä ole tarvetta kadehtia. Sanoin vain, miltä silmissä näytti.

Vierailija
36/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että lievä ylipaino ei suurimmalla osalla ihmisistä tarkoita sitä, että vahvat lihakset selittäisivät ylipainoa. Lähes aina keski-ikäisten naisten ylimääräinen paino on nimenomaan vyötäröllä olevaa ylimääräistä ja/tai viskeraalista haitallista rasvaa. Reisissä ja pepussa rasva ei niin paha. Pyöreiden/ylipainoisten naisten ei pidä tuudittautua kuvittelemaan, että ”ollaan me ainakin terveempiä kuin lihaksittomat laihaläskit”. Ihan sama olla lihakseton laihaläski kuin lihakseton läskiläski. Aika paljon saa oikeasti treenata, jotta ylipaino olisi lihasta eli terveellistä.

Höpsistä. Tuo lievä ylipaino ei tarkoita, että ylimääräisen pitäisi olla lihasta. Vaan lievästi ylipainoisilla on pisin elinajanennuste. Tietoa tästä löytyy runsaasti googlaamalla, ja ei, iltalehdistä ja akkainlehdistä et löydä luotettavaa tietoa.

Vierailija
37/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin näyttää edes samalta livenä. Kamala salivalaistus ja vielä poseeraa kuvissa, jotta lihakset näkyisivät kunnolla. Eli naama irvistää. Jos normaalisti olisi, niin eihän hän samalta näyttäisi. 

Vierailija
38/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä päivääkään yli 100-vuotiaalta.

Vierailija
39/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä. Mutta noitahan ei haittaa vaikka kuukautiset jää pois ja tulee ehkä pysyvä lapsettomuus. Katoin kerran jonkun ohjelman näistä ja voi kyllä sanoa, että oli pää täynnä tyhjää ihan jokaisella. 

Ei kaikkia haittaa ettei enää yli 50 vuotiaana saa lapsia. Se on kuitenkin aika harvinaista joten suotakoon hänelle tämä harrastus vaikka lapsettomuus olisi sen sivuoire.

Vierailija
40/40 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, näyttää mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi