Annatteko alakoululaisten käyttää Tiktok-sovellusta?
Ikäraja on virallisesti 13v, mutta suositusikäraja jopa 16v. Oma poika tokalla ja kuulemma monella luokkakaverille tili siellä, pojalla ei ole mutta on katsellut siellä videoita. Mielipiteitä?
Kommentit (164)
Kannattaa AP:n katsoa ennen kuin teet päätöksiä:
The Cultural Significance of TikTok
Eli tää on joku konservatiivien ja Trumpistien toksinen maskulinisuus äppi? Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa AP:n katsoa ennen kuin teet päätöksiä:
The Cultural Significance of TikTok
No onhan tämä nyt häiritsevä app.
Sairasta touhua näyttää olevan. Ei mitään sympatiaa teineille jotka haluavat kasvaa joksikin trumpisteiksi, vasemmisto on se millä meidän perheessä mennään.
Meillä 3. Luokkalainen on tuota hinkunut, kun ainakin kahdella kaverilla on. Ei ole saanut lupaa tehdä ketkutusvideoita nettiin kaikkien pedojen katseltaviksi eli vahva ei täältä alakouluikäisille.
Käyttääkö joku vielä snäpchattia? Oma oletukseni on että se on kuollut, varsinkin IG story päivityksen jälkeen.
Meidän tyttö käyttää ja on nelosella. Tosin käyttäjä on yksityisenä, eli kuka tahansa ei voi seurata.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tyttö käyttää ja on nelosella. Tosin käyttäjä on yksityisenä, eli kuka tahansa ei voi seurata.
Miten sen saa yksityiseksi? Mielestäni todella epäselvä sovellus, tai sitten tää kalkkis ei vain osaa. Olisin varmistanut että tyttöni tili siellä on yksityinen.
Hei! Olen 5. Luokkalainen tyttö. Minulla on tiktok-sovellus. En suosittelisi ihan pienille, mutta ainakin 4-5 luokasta ylös päin olen vaan nähnyt. Minusta se on rauhoittava sovellus, esim. Aina kun on pahamieli niin katson melkein aina tiktokkia. Tarkoituksena on se että rauhoitun heti. Ja siellä pystyy opetella tanssi taitoja, ja tutustua harkitsemalla/luvalla toisiin ihmisiin joihin voi mahdollisesti luottaa. Minulla on jo kaksi kaveria tiktokista joihin olen tutustunut. Mutta kannattaa kysyä vanhemmalta apua tai neuvoa, jos haluaa ladata tiktokin. Mutta minä olen ainakin addiktoitunut tiktokkiin, se on hyvä sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Olen 5. Luokkalainen tyttö. Minulla on tiktok-sovellus. En suosittelisi ihan pienille, mutta ainakin 4-5 luokasta ylös päin olen vaan nähnyt. Minusta se on rauhoittava sovellus, esim. Aina kun on pahamieli niin katson melkein aina tiktokkia. Tarkoituksena on se että rauhoitun heti. Ja siellä pystyy opetella tanssi taitoja, ja tutustua harkitsemalla/luvalla toisiin ihmisiin joihin voi mahdollisesti luottaa. Minulla on jo kaksi kaveria tiktokista joihin olen tutustunut. Mutta kannattaa kysyä vanhemmalta apua tai neuvoa, jos haluaa ladata tiktokin. Mutta minä olen ainakin addiktoitunut tiktokkiin, se on hyvä sovellus.
Olet tunnustaunut Janina 16v joka oikeasti on Pertti 63v.
tik tok on mun mielest iha vitu syöpää tai siis miks vitus sinne tulee jota 06-08 ikäsiä toivon et koko paska poistetaan
Ei kannata antaa, grooming sovellus
En todellakaan anna. Ja ihmettelen syvästi, kuinka usealla eskarilaisellakin on jo kys. sovellus. Ei ole aina aikuisillekaan mukavia videoita siellä.
En antaisi.
Muutenkaan tyttäreni ja poikani eivät ole kiinnostuneita siitä syövästä:)
Mikä sovellus toi on en ole kuullutkaan?
Ja ei ole kolkki ja nelkki luokkalaisten tyttöjeni luureissa moista