IL: Olli Lindholm kuollut!
Kommentit (677)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen sarjoissa menevät. Yksi vielä... ketä veikkaatte? Sanoisin muuten Vesku mutta on selvinnyt jo monesti niin en usko.
Olli oli se kolmas. Matin kanssa samana yönä kuoli Ismo Kallio. Matti vaan vei kaiken palstatilan, sille oli maininta 10 uutisten lopussa.
Joko Harri Marstion kuolema unohtui?
Ei se mihinkään unohtunut, nykäsen musiikkia ei vaan voi kuunnella muistellessa, tai muutenkaan, ja kallio ei tainnut levyttää ikinä mitään. Ollilla kappaleita on enemmän kuin tarpeeksi tosin marstiolla oli parempi ääni.
Kallion levytyksiä ainakin Arabi Ahab, Kesälesken blues, Jäkäti jäk.
Meillähän ei kerrota todellista syytä koskaan vaan ollaan huhupuheiden varassa jos tähän esim.liittyy muiden päihteiden liiallinen käyttö?Onhan se nähty että ne on nykypäivää....
Ihan hullua, mutta ensimmäistä kertaa 45 -vuotisen elämäni aikana tuli itkun jonkun sellaisen ihmisen kuoleman vuoksi, joka ei ollut minulle läheinen oikeassa elämässä. Musiikki sitä vastoin oli todella sydäntä lähellä. Ollut lapsuudesta saakka.
Lepää rauhassa Olli!
Vierailija kirjoitti:
Periiks se fitnesspimu nyt Ollin?
Eiköhän vouti käynyt yli-ikäisen bileukon taskuilla siihen tahtiin, ettei kovin paljon perittävää ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän useammankin tuon ikäisenä kuolleen miehen, vaikka oli tosi terveelliset elämäntavat, ei läträtty, puputettiin salaattia ja juostiin puolimaratoneja.
Onko tämä selittely huonoista elämäntavoista jotain omaa kuolemanpelkoa? ”Ei se muuten, mutta kun teki x ja y. En minä kuole nuorena, kun en tee samaa”.
Kuulostaa siltä että ainoa joka selittelee ja pelkää on se, joka juo alkoholia joka päivä eikä suostu myöntämään myrkyttävänsä itseä hitaasti hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen sarjoissa menevät. Yksi vielä... ketä veikkaatte? Sanoisin muuten Vesku mutta on selvinnyt jo monesti niin en usko.
Olli oli se kolmas. Matin kanssa samana yönä kuoli Ismo Kallio. Matti vaan vei kaiken palstatilan, sille oli maininta 10 uutisten lopussa.
Joko Harri Marstion kuolema unohtui?
Ei se mihinkään unohtunut, nykäsen musiikkia ei vaan voi kuunnella muistellessa, tai muutenkaan, ja kallio ei tainnut levyttää ikinä mitään. Ollilla kappaleita on enemmän kuin tarpeeksi tosin marstiolla oli parempi ääni.
Itse asiassa Ismo Kallio levytti melkoisen paljon musaa nuoruudessaan, mm. hupibiisejä, jotka olivat silloin 60-luvulla varsin suosittuja (mm. Jäkätijäk). Mut niin ne vaan unohtuu, niin kuin suurin osa nykylaulajistakin. Jonnet ei tiedät ja miksi tietäisikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yllätti :(
Eiköhän tuollekin viina maistunut siihen tahtiin, ettei nyt kovin suuri yllätys ollut.
Ollut absolutisti vuodesta 2000.
Näyttää taas että ei se viinajeesustelu mihinkään johda. Viisikymppisenä menee terveen oloinen mies, eihän Ollilla edes ollut juurikaan ylipainoa, näytti siltä että treenaa jonkin verran.
Siispä tänään minä ostan korin kaljaa ja mässäilen! Ollille.
Olisi kuollut jo paljon aiemmin, jos olisi jatkanut ryyppäämistä.
Sai melkein 20 vuotta lisää kun lopetti läträämisen.
Mutta kuoli silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yllätti :(
Eiköhän tuollekin viina maistunut siihen tahtiin, ettei nyt kovin suuri yllätys ollut.
Ollut absolutisti vuodesta 2000.
Näyttää taas että ei se viinajeesustelu mihinkään johda. Viisikymppisenä menee terveen oloinen mies, eihän Ollilla edes ollut juurikaan ylipainoa, näytti siltä että treenaa jonkin verran.
Siispä tänään minä ostan korin kaljaa ja mässäilen! Ollille.
Olisi kuollut jo paljon aiemmin, jos olisi jatkanut ryyppäämistä.
Sai melkein 20 vuotta lisää kun lopetti läträämisen.
Mutta kuoli silti
Niinhän me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Iso D senkun porskuttaa Erikansa kanssa :) Ja Frederikin tenniksellä treenattu kroppa on kuin parikymppisellä.
Reetu on alkoholisti. On itse sanonut.
Vaikka olen hänet vain tv:ssä nähnyt, niin aina jonkun kuolema tuntuu pahalta.
Sitä alkaa pelkäämään omien vanhempien kuolemaa :(
Olli oli symppis tyyppi.
Toivottavasti nyt loppuu kaikki typerät Yö - yhtye vitsit. Siis että heidän musiikkinsa olisi jotenkin yleisellä tasolla huonoa.
Mun mielestä heidän musiikkinsa ei ole mitenkään poikkeavaa muusta suomimusiikista. Hyviäkin kappaleita.
Keski-ikäisillä miehillä on suurempi riski kuolla, kuin keski-ikäisillä naisilla. Ja tämä ei ole pelkästään miesten oma vika, vaan johtuu siitä mihin asemaan yhteiskunta on miehet ajanut. Aivan kuten naisten matalampi palkka ei ole pelkästäännaisten omien valintojen tulos, vaan kyse on myös siitä mihin yhteiskunta on naiset ajanut.
Olli kävi todella ahkerasti salilla. Ymmärtääkseni lähes päivittäin? Oli tikissä kunnossa ikäisekseen. Tuli mieleen Teri Niitti, joka myös harrasti intensiivisesti kuntosalia. Ehkä siinäkin hommassa pitäisi olla kohtuus, ettei rasita sydäntään liikaa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsari? Ei kestänyt alamäkeä?
Voi jeesus. Sairaskohtaus yöllä.
Yöllä... tirsk...
No joo, toivottavasti tämä vitsi ei tuu leviämään. 🙄
Muita kulttuurialan poismenneitä tässä kuussa on Tove Idström, käsikirjoittajien aatelia. Hänen kuolemansakin oli yllätys, sillä vakavasti sairaanakin hän työskenteli loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän useammankin tuon ikäisenä kuolleen miehen, vaikka oli tosi terveelliset elämäntavat, ei läträtty, puputettiin salaattia ja juostiin puolimaratoneja.
Onko tämä selittely huonoista elämäntavoista jotain omaa kuolemanpelkoa? ”Ei se muuten, mutta kun teki x ja y. En minä kuole nuorena, kun en tee samaa”.
Kuulostaa siltä että ainoa joka selittelee ja pelkää on se, joka juo alkoholia joka päivä eikä suostu myöntämään myrkyttävänsä itseä hitaasti hautaan.
No ei kai alkoholistilla toisaalta mikään kiire olekaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti miks kaikki kuolee nyt. Ensin Nykänen ja nyt Olli. Kevyet mullat vaikken musiikistasi pitänytkään. Nyt menee Voice-kausikin ihan pilalle.
Joo, nämä kaksi ö-luokan laulajaa varmaan keskenään sopineet, että nyt mennään.
Matti jää historiaan loistavan urheilu uran ansiosta.
Ollin kannalta harmi, että ainoat meriitit olivat vinkuiskelmissä ja Seiskan lööpeissä naama turvonneena.
Sinun kannaltasi harmi, että et ikinä saavuta mitään meriittejä. Elelet katkerana ja ilkeänä nobodyna sen aikaa, minkä nyt satut elelemään.
Lauantaina olisi alkanut kiertue, olisikohan treenannut liikaakin ehkä jopa jotain apuainetta käyttäen.
Yöllä... tirsk...