Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykäsen kuolemassa on outoa että

Vierailija
12.02.2019 |

Tuli kotiin ajaen omaa autoa lauantai aamuna ja oksensi kotinsa pihalle, Piia ei tehnyt mitään. Lauantaina oksenteli koko päivän, toi ämpärin viereen. Pitäähän kuitenkin vessassa käydä esim pissalla ja vatsataudissa on monesti myös ripuli. Piia ei huolestunut vaikka ei käynyt vuorokauteen ilmeisesti esim pissalla. Eikö ole outoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vainaja rauhaan. Tästä on jankattu jo monen ketjun ajan. 

Vierailija
2/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän virkavalta selvitä viikonlopun tapahtumat? ruumiinavauksesta tieto mihin kuoli ja siitä sitten voidaan ajatella, olisko ollut jotain tehtävissä. ja herännee kysymys, miksi mies ei mennyt / häntä ei viety hoitoon. vaikuttaa muutenkin siltä, että Matti kärsi tällaisista vaivoista säännöllisesti, eivätkä osanneet pitää niitä hengenvaarallisina. outoa, mutta ilmeisesti jotkut elävät niin. Matti eli veitsen terällä loppun asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka todella raivostunut kun lanssi sitten väkisin tilattu mutta oli kyllä sillä hetkellä todella tarpeen.

Vierailija
4/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kotiin ajaen omaa autoa lauantai aamuna ja oksensi kotinsa pihalle, Piia ei tehnyt mitään. Lauantaina oksenteli koko päivän, toi ämpärin viereen. Pitäähän kuitenkin vessassa käydä esim pissalla ja vatsataudissa on monesti myös ripuli. Piia ei huolestunut vaikka ei käynyt vuorokauteen ilmeisesti esim pissalla. Eikö ole outoa?

Ei ole outoa. Kun mieheni tuli nielurisaleikkauksesta ja oksensi pihallekin, minä en tehnyt mitään: maasta on oksennuksia aika vaikea mopata pois. Kotona vein ämpärin sängyn viereen, koska niin oli kehotettu. En myöskään tiennyt koko toipilaisaikana milloin mieheni kävi tarpeillaan vessassa: hän on osannut hoitaa vessakäynnit jo lapsesta asti itse, minun ei tarvitse vahtia niitä (tai muitakaan mieheni ruumiin toimintoja tai mieheni tekemisiä). Meillä kotona, myös molempien lapsuudenkodeissa ja suvuissa, on toiminut sellainen ajatus, että jos aikuinen kokee itse olonsa oudoksi tai hyvin sairaaksi, hän joko ottaa itse yhteyden lääkäriin tai kertoo siitä lähiomaiselleen.

Se mitä mediasta olemme saaneet lukea Piian toimista Matin hyväksi, niin hän on toiminut mallikelpoisesti: kun löysi matin kylppäristä lattialle luhistuneena, huusi heti lastaan avuksi, sitten hätäkeskukseen soitto ja elvytyksen aloittaminen.

Tuolla tavalla ihmiset nyt kuolevat kotonaan: se tapahtuu hyvin usein yllättäen ja kesken askareiden: ihmiset eivät nyhjää toistensa kyljissä kiinni 24/7, edes avioparit. Ei edes toisen sairastaessa.

Vierailija
5/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mietityttää, että jos on kerta katolta pudonnut päälleen, että on ollu tajutonkin, niin eikö silloin olisi pitäny kiireellä mennä lääkäriin?? Vai onko mennytkin? Että eikös tuommoisesta voi jo tulla aivoverenvuotoa.. en tiedä sitten mutta tuntuu edelleen järkyttävältä tämä Matin poismeno 😢

Vierailija
6/6 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa. Jos vaikka kävi pissalla juuri ennen kotiin tuloa? Jos ei oikein mitään ollut edes juonut?

Ei vatsataudissa ole aina ripuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä