Mitä syöt iltapalaksi?
Mulla on smetana-kylmäsavulohi-punasipuli-tillimössöä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sokeritonta mangojugurttia sekoitettuna lusikallisella maapähkinävoilla sekä kaksi ohuen ohutta ruisleipäpalaa kananpojan maksamakkaralla ja ingmariinilla päällystettynä. Leipien päällä vielä keltaista paprikaa ja muutamia lehtiä pinaattia.
Kananpojan maksamakkaraa...? 🤢
Lihakaalilaatikkoa ja puolukkahilloa.
Kebab vapaapäivän kunniaksi. Normaalisti en voi syödä näin tukevaa iltapalaa mutta nyt kun ei tarvitse herätä töihin niin käytin tilaisuuden hyväkseni.
Pyrin pärjäämään ilman iltapalaa, mutta en myöskään nälkäisenä osaa mennä nukkumaan. Jos nukkumaanmennessä on nälkä, kauhon suuhun aurinkokuivattuja tomaatteja, latva-artisokkaa ja vähän juustoa sen verran että nälkä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi illalla syödä mitään? Minä söin puolenpäivän jälkeen ja aikuiselle riittää yksi ruokailu per vrk.
T: 87kg/170cm
Miksi ihmeessä alapeukkuja!?
Mä laitan aina alapeukun jos joku kyselee alapeukuista.
Tuhmaa ruokaa - banaanilettuja, rahkaa ja hiukkasen hunajaa
Tänään vähän viinirypäleitä, pieni murunen homejuustoa ja pari pistaasipähkinää. Unohtui teekin kun neuloin pientä nallea ja katsoin telkkua.
Piti ottaa jugurttia, oli homeessa. Ajattelin korvata sen smetanalla, oli sekin homeessa. Ei sitte. Sulaneita marjoja 100 grammaa sellaisenaan kohti kitapurjetta. Ei lähtenyt nälkä, joten söin sitten huomiseksi lounaaksi tarkoitettua maksalaatikkoa, päälle voilastuja ja puolukoita.
Söin juuri jäätelöä, hunajakuorrutettuja maissimuroja ja mehua :p
Eiliset sanani syön, *klump* sinne meni, eikä takaisin tule !
Vierailija kirjoitti:
Puolikas Mirtazapin ja alkoholiton olut.
heh mirtsa on yhtä hyödytön kuin alkoholiton olut. Joskin haitallisempi. Oma ja toiselle tartutettu koukku on lämpimät juustoleivät. Niistä ei vierotu ikinä. Ehkä hetken voit olla ilman mutta aina sorrut uudestaan.
Melkeen jo arvaan mikä on monen mamman iltapala. :D Lämppärit on lähes yhtä hyvää kuin "keksi".
Rahkaa ja päälle mysliä. Ehkä appelsiinin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi illalla syödä mitään? Minä söin puolenpäivän jälkeen ja aikuiselle riittää yksi ruokailu per vrk.
T: 87kg/170cm
En voi kuin kummastella.
T: 60kg/170cm, joka syö 5X päivässä
Älä valehtele! 5 kertaa päivässä ! Pihviä, paistettua perunoita! ÄLÄ naurata!
Mussutan suklaata.