Onko Ile Uusivuori Kalevi Uusivuoren poika?
Kommentit (19)
Turhake se tosiaan on. Tekis mieluummin jotain muuta kuin pyöris tuolla meidän olohuoneessa.
Ai jaa, no sitten ymmärrän- olenkin ajatellut, että ei se ole voinut omilla avuilla tonne päästä suutaan soittamaan, kun ei sillä ole karismaa eikä oikein mittään sykettä. Nätti naama, joo, mutta.
Miksi aina pitää lähteä negan kautta.
Minusta vaikuttaa ihan sympaattiselta, mukavalta ja hyvältä isältä.
Ihan ok tyyppi, pidän niistä vanhemmuus avautumisista, vaikken kaikesta olekaan samaa mieltä. Isätkin saa joskus olla framilla niistä jutuista.
Parisuhteissa olennaista ei ole muiden mielipiteet, vaan oman kumppanin mielipide. Kaikkea hyvää Ilelle.
Jaa, mä oon aina luullut, että se on Ile Kallion poika.
Mä näin Ilen festareilla kerran Ruisrockissa ja oli kyl mukava tyyppi. Tykkään sellaisista vaatimattomista, hauskoista ja itseironisista miehistä ja oli just sellainen...
Sellaista nepotismia tosiaan on myös media-alalla. Aikoinaan oli Maikkarin tai Subin chatissa juontajana Tiina Kylmälä. Sattumoisin Maikkarin tj silloin oli Ilkka Kylmälä.
Aina voi syytellä siitä ja tästä, mutta näyttö onkin sitten toinen juttu.
Mika Saukkonen vissiin meteorologi Lea Saukkosen poika? Ilmankos maikkarille pääsi!
Jos osaa hommansa, varmasti saa keikkoja. Eikös tuokin ole esiintynyt vähän kaikilla kanavilla ja ympäri Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Ile Kalliohan on Ismo Kallion setä.
Ihan pätevä kaveri, on noita huonompiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mika Saukkonen vissiin meteorologi Lea Saukkosen poika? Ilmankos maikkarille pääsi!
Syntynyt kesäkuussa 1966, ikä siis 57 v. Ei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ile Kalliohan on Ismo Kallion setä.
Ismo Kallio on Ismo Leikolan setä, äidin puolelta.
Kyllä on. Isä pitkäaikainen Yleläinen, tv-ohjaaja (eri toten urheilu), jonka siivellä poikakin pääsi Yle portista ja sitten Yle äX sään ilman koulutusta ja ammattia.