Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telian uusi mainos on pelottava!

Vierailija
11.02.2019 |

Yleensä en kiinnitä mainoksiin sen kummempaa huomioita, mutta nyt on ollut pakko, eikä todellakaan hyvässä mielessä. Olenko ainoa, joka saa kylmänväreitä Telian mainoksesta, joka pyörii varsinkin Youtubessa? Kiukkuinen teini kääntyy taaksepäin ja karjuu kamalalla äänellä "Kuka siin netis on?". Siis ihan hirveä mainos, enkä edes ymmärrä mitä mainoksella ajetaan takaa, mitä tuo edes tarkoittaa, "kuka siin netis on"?

Voi olla mitätön ärsytyksen kohde, joo, mutta kiinnostaisi silti kuulla inhoaako kukaan muu tuota mainosta?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää jotain Telian henkilökuntaa siinä mainoksessa? Anyways kauheita kaikki, ottakaa ny vaikka mallia DNA:lta, kun mua kuluttajana oikeesti kiinnostais hinnat eikä mikään kiljuminen.

Vierailija
42/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ihmiset ahdistuukin, voi luoja. Mua ahdistaa ihan eri asiat, ihmisten pikkusieluisuus ja nipottaminen esim. Mainos on hyvä. Tosin mun mielestä se on tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ ON TELIA???? VARMASTI JOKU PERKELEEN PUHELINMYYNTILAFKA! SAAKELI MINULLE ETTE MITÄÄN MYY ! POIKANI PETRI OSTI KERRAN TEEVEESOPISTA SELLAISEN JONKUN PERKELEEN PASSELI OHJELMAN RAHOJA EN IKINÄ TAKAISIN SAANUT SAATANA!!!! RIKOS ILMOITUKSNE TEIN !!!!

HUONOIN:KALAT

Vierailija
44/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks nää jotain Telian henkilökuntaa siinä mainoksessa? Anyways kauheita kaikki, ottakaa ny vaikka mallia DNA:lta, kun mua kuluttajana oikeesti kiinnostais hinnat eikä mikään kiljuminen.

Enemmän minua kiinnostaa esimerkiksi nettiliittymän toiminta kuin hinta. Aikaisemmin oli DNA:n liittymät, mutta ollaan jossain sopivassa katvekohdassa ja DNA:ta ei kiinostanut asian suhteen tehdä muutoksia, niin vaihdettiin operaattoria. 

Vierailija
45/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas? Hyvä mainos, sympaattinen ja todentuntuinen! :) Aika todellisuudesta vieraantunut täytyy olla ihmisen, jonka mielestä hiukan ääntänsä korottava teini on karmiva.

Vierailija
46/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua kiinnostaa esimerkiksi nettiliittymän toiminta kuin hinta. Aikaisemmin oli DNA:n liittymät, mutta ollaan jossain sopivassa katvekohdassa ja DNA:ta ei kiinostanut asian suhteen tehdä muutoksia, niin vaihdettiin operaattoria. 

Niin no. Telia tarjoaa meillekin 50M liittymää, vaikka täällä ei päästä parhaimmillaankaan kuin johonkin 12M nopeuteen. Hyvä ja oikein suunnattu antenni on.

Vierailija
47/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaako siellä markkinointia joku harjoittelija ressukka. Kaameeta jälkee.

Vierailija
48/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksinhuoltaja äiti ja poika ? Jos niin miksi poika huutaa - kuka siin netis on? Kai se on siinä tapauksessa äiti. Onko tuo "äiti" joku näyttelijä vai miksi on niin tutun oloinen?

Kenen sinä kuvittelet esiintyvän mainoksissa?

Vierailija
49/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mainos oo pelottava, mutta huono se on.

Vierailija
50/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mainos ei häiritse minua, vaan se häiritsee, että en tiedä onko tuo tyttö vai poika. Vaiko onko hän sellainen muunsukupuolinen ? 

Vierailija
51/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainos on minusta karmea siksi, että se on niin negatiivissävytteinen. Yleensä mainoksilla pyritään herättämään positiivissävytteisiä tai innostuneita tunteita, mutta tässä on yrmyn näköinen teini, joka huutaa todella rumasti, ilmeisesti vanhemmalleen. Lisäksi sanoma on todella epäselvä.

Itseäni tuo ärsyttää ihan siksikin, etten hyväksy sitä nykytrendiä, että teinit puhuvat vanhemmilleen ja muille aikuisille todella ilkeästi ja/tai halveksuvasti. Minun kanssani se ei onnistuisi (riidat ym. poikkeustilanteet toki eri juttu), joten ärsyttää, että tuollaista huonosti käyttäytyvää teiniä kuvataan mainoksessa. Minä olisin mennyt tuon huudon jälkeen ja napannut pelin pois. 

No, eipä Telia kyllä kiinnosta muutenkaan. 

-ap

Lol. Tuossa nyt ei ollut yhtään mitään ilkeää tai halveksivaa. Kaikki se vaan ärsyttää ja teinit sitä ja tätä kun pitäisi olla niin sliipattuja ja hiljaa. :D

Ja en väitä etteikö teinin kuulu käyttäytyä tai kunnioittaa vanhempiaan , mutta tuossa nyt ei ollut mitään pahaa. Vähän huumoria, jookos?

Vierailija
52/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telian uusi mainos on pelottava!

No ei yhtään pelottava, eikä ahdistavakaan. Ainoastaan ärsyttävä. Jos mun kotona kiljuis tuollainen pentu, niin potkisin pihalle sen tuulettumaan pois telkun/koneen ja pelien äärestä.

Vierailija
53/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin. Ahdistava.

Ei jukolauta. Miten tuollaisesta voi ahdistua? Ei ihmettä kaikki ovat jollain ihme saikulla, jos tuollainen typerä mainos aiheuttaa ahdistusta.

Se on tuo jo valmiiksi päävikainen porukka, kun ahdistuu milloin mistäkin. Jotkut yrittävät vielä yleistää tuon kaikkien naisten käytökseksi, mutta onneksi nämä ovat sentään aika harvassa.

Vierailija
54/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut mainoksesta sen kummempaa. 

Vierailija
55/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, se ananaspää näyttää karmealta ja toisen kerran kun näkyy, näyttää tytöltä.

Vierailija
56/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jo on pelottava...

Vierailija
57/78 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä keksii?

Vierailija
58/78 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka-ma-la

Vierailija
59/78 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee aina tuosta huutomainoksesta ahdistuskohtaus. Mainos näkyy usein Youtubessa, ja tulee aina yllättävästi, esim kuunnellessa rauhallista musiikkia. Syke nousee ja alkaa oksettaan. Vihaan tuota mainosta, olen niin monesti säikähtänyt sitä, ja fyysinen reaktio siihen on niin vahva.

Vierailija
60/78 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin. Ahdistava.

Ei jukolauta. Miten tuollaisesta voi ahdistua? Ei ihmettä kaikki ovat jollain ihme saikulla, jos tuollainen typerä mainos aiheuttaa ahdistusta.

Sanopa muuta! Miten voi ahdistua. Ahdistuu kuitenkin. Minulla syke nousee rajusti, ja alkaa oksettaa. Puhtaasti fyysinen reaktio, mille en voi mitään, mutta inhoan mainosta sydämeni pohjasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi