Telian uusi mainos on pelottava!
Yleensä en kiinnitä mainoksiin sen kummempaa huomioita, mutta nyt on ollut pakko, eikä todellakaan hyvässä mielessä. Olenko ainoa, joka saa kylmänväreitä Telian mainoksesta, joka pyörii varsinkin Youtubessa? Kiukkuinen teini kääntyy taaksepäin ja karjuu kamalalla äänellä "Kuka siin netis on?". Siis ihan hirveä mainos, enkä edes ymmärrä mitä mainoksella ajetaan takaa, mitä tuo edes tarkoittaa, "kuka siin netis on"?
Voi olla mitätön ärsytyksen kohde, joo, mutta kiinnostaisi silti kuulla inhoaako kukaan muu tuota mainosta?
Kommentit (78)
Voi tsiisus! Onpas täällä nyt vtun herkkää porukkaa. KUKA TÄÄL NETIS ON!!!
Minä nauroin tuolle mainokselle sen typerän ilmaisun takia. Kuka menee nettiin olettaen, ettei siellä ole ketään muuta? Ei kai kukaan noin puhu, eihän?
Minusta tämä oli hauska mainos. Useimmat mainokset ei yhtään hauskoja. Ei millään tavalla ahdistava. En tajua?
Tosi kiva kun koittaa youtubesta jotain kattoa niin tämä pärähtää melkein joka kerta..
No toihan on kuin meillä kuvattu! Tosin kaksi poikaa huutaa kiukkuisena kun Fortnite jumittaa. Ja mä yritän tehdä kotona koneella töitä ja mieskin vielä käyttää kaistaa telkun kautta. Perusarkea tuo mainos kuvaa.
Meillä pojat joka päivä valittaa, eikö saisi nopeampaa nettiä, että eikö voitaisi tehdä jotakin. No ei voi. Valokuitu maksaa tuonne meille 10 000 - 15 000 €, joten tuolla surkealla netillä nyt mennään.
Osuva mainos.
Vissiin Telian markkinointi täällä koittaa puollustella. Kenkää teille pitäis antaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän tuosta mainoksesta, mun mielestä se on hauska. Ja kaikkea muuta kuin pelottava sen pojan ääni.
Varmaan siksi, että se on tyttö.
Huutaisko poika vaikka siksi että ite pelaa esim. yläkerrassa tai toisella puolen taloa kuim muu perhe ja siks pitää huutaa kesken jännän pelin että muut kuulee? Voi luoja näitä mankujia:D pienestä ne ihmiset jaksaa valittaa
Vierailija kirjoitti:
Huutaisko poika vaikka siksi että ite pelaa esim. yläkerrassa tai toisella puolen taloa kuim muu perhe ja siks pitää huutaa kesken jännän pelin että muut kuulee? Voi luoja näitä mankujia:D pienestä ne ihmiset jaksaa valittaa
Ei tuon mainoksen idea ole kenellekään epäselvä. Ihmiset eivät vain halua kuunnella turhaa kirkumista, tuo mainos kun vielä tulee vastaan jatkuvasti.
Huonoa käytöstä tuollainen huutaminen ja särähtää joka kerta.Miksi äiti anteeksipyydellen vaikka omalla koneella voi tehdä tuottavaa työtä samaan aikaan tai pankkiasiointia joka hiukan tärkeämpää kuin pojan matopelit.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa käytöstä tuollainen huutaminen ja särähtää joka kerta.Miksi äiti anteeksipyydellen vaikka omalla koneella voi tehdä tuottavaa työtä samaan aikaan tai pankkiasiointia joka hiukan tärkeämpää kuin pojan matopelit.
Sulla ei varmaan ole lapsia. Lapset mölyää aina.
Ja mistä ne on löytäny niin hirveen rumat silmälasit sille äidille? Koko markkinointi on kai ollu ostoksilla.
Mua se naurattaa, kun se teini kuulostaa niin aidolta. Vähän samalla lailla kuin Ex-onnellisissa se Alvari. Teinit nyt on vähän höyrypäitä, itsekin olin, mutta ihan normaali musta lopulta tuli :)
Minun mielestä mainos on kyllä osuva, tuolla tavalla tuli itsekin karjuttua teininä, mutta silti inhoan tuota mainosta. Karjumisen ja huutamisen kuuntelu saa minut pahalle tuulelle, siksi yritän aina mykistää tuon mainoksen ennen karjaisua.
Telialla on muistaakseni ennenkin ollut ärsyttäviä mainoksia. Eikös niillä joskus ollut se, jossa nainen sanoo "Huhuu? Täälläkö sitä taas ollaan netissä" vähän sellaisella syyllistävällä äänensävyllä? Inhosin tuota mainosta melkein yhtä paljon kuin nyt tuota karjuva teini -mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Mua se naurattaa, kun se teini kuulostaa niin aidolta. Vähän samalla lailla kuin Ex-onnellisissa se Alvari. Teinit nyt on vähän höyrypäitä, itsekin olin, mutta ihan normaali musta lopulta tuli :)
Normaalit ihmiset eivät nauti kiljumisen kuuntelusta.
Se rääkyvä jonne saa verenpaineen nousemaan. Pistin youtuben vähäksi aikaa pannaan koska se mainos tuli koko ajan. Jos se mainos huhtikuuhun mennessä olisi vaikka kadonnut.
Ei tuo mainos ole tätä päivää, nykyään on interaktiivisia mainoksia ja kantaaottavia mainoksia, tuommoinen Zalando-mainoksen rääkymistä jäljittelevä on pahasti ajastaan jäljessä. Joku viisikymppinen mainossetä tai -täti ilmeisesti uskoo tuon vielä herättävän katsojat.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin. Ahdistava.
Ei jukolauta. Miten tuollaisesta voi ahdistua? Ei ihmettä kaikki ovat jollain ihme saikulla, jos tuollainen typerä mainos aiheuttaa ahdistusta.
Katsooko kaikki ihmiset mainoksia näin vakavissaan. Ei olisi tullut mieleenkään, että tuo voi herättää noin voimakkaita tunteita. Ilmeisesti aika helppoa elämää saatte viettää, jos tämä on näin suuria mullistuksia tuova asia.
Mä pidän tuosta mainoksesta, mun mielestä se on hauska. Ja kaikkea muuta kuin pelottava sen pojan ääni.