Telian uusi mainos on pelottava!
Yleensä en kiinnitä mainoksiin sen kummempaa huomioita, mutta nyt on ollut pakko, eikä todellakaan hyvässä mielessä. Olenko ainoa, joka saa kylmänväreitä Telian mainoksesta, joka pyörii varsinkin Youtubessa? Kiukkuinen teini kääntyy taaksepäin ja karjuu kamalalla äänellä "Kuka siin netis on?". Siis ihan hirveä mainos, enkä edes ymmärrä mitä mainoksella ajetaan takaa, mitä tuo edes tarkoittaa, "kuka siin netis on"?
Voi olla mitätön ärsytyksen kohde, joo, mutta kiinnostaisi silti kuulla inhoaako kukaan muu tuota mainosta?
Kommentit (78)
Haha, just toissapäivänä mieheni kanssa keskusteltiin miten ollaan molemmat sitä mieltä että toi on jotenki sulonen ja lämminhenkinen mainos. Näin eri tavalla me ihmiset voidaan asioita nähdä ja kokea :)
Piti käydä asiakseen katsomassa kun ei katso televisiota... ihan paskaa mutta miten tuo on muka ahdistava?
tässä mainos jos joku toinen ei ole nähnyt sitä
Mainos on ihan kamala ja varsinkin se karjuva on suorastaan pelottava. Äänikin korvia raastava.
Vierailija kirjoitti:
Mainos on ihan kamala ja varsinkin se karjuva on suorastaan pelottava. Äänikin korvia raastava.
Se karjuva teini siis
Huutava ananaspää on kyllä jotenkin karmiva.
Mä tykkään mainoksesta ihan hirveesti.
Joskus meilläkin netti hidasteli, kun oltiin koneella samaan aikaan.
Onko yksinhuoltaja äiti ja poika ? Jos niin miksi poika huutaa - kuka siin netis on? Kai se on siinä tapauksessa äiti. Onko tuo "äiti" joku näyttelijä vai miksi on niin tutun oloinen?
HSEn adonis kirjoitti:
Huutava ananaspää on kyllä jotenkin karmiva.
Repesin! 😂
Vierailija kirjoitti:
Onko yksinhuoltaja äiti ja poika ? Jos niin miksi poika huutaa - kuka siin netis on? Kai se on siinä tapauksessa äiti. Onko tuo "äiti" joku näyttelijä vai miksi on niin tutun oloinen?
Jonne pelaa fortniteä (tmsp) ja netti lagaa kun talossa on yhteinen liian hidas netti.
Mainos on minusta karmea siksi, että se on niin negatiivissävytteinen. Yleensä mainoksilla pyritään herättämään positiivissävytteisiä tai innostuneita tunteita, mutta tässä on yrmyn näköinen teini, joka huutaa todella rumasti, ilmeisesti vanhemmalleen. Lisäksi sanoma on todella epäselvä.
Itseäni tuo ärsyttää ihan siksikin, etten hyväksy sitä nykytrendiä, että teinit puhuvat vanhemmilleen ja muille aikuisille todella ilkeästi ja/tai halveksuvasti. Minun kanssani se ei onnistuisi (riidat ym. poikkeustilanteet toki eri juttu), joten ärsyttää, että tuollaista huonosti käyttäytyvää teiniä kuvataan mainoksessa. Minä olisin mennyt tuon huudon jälkeen ja napannut pelin pois.
No, eipä Telia kyllä kiinnosta muutenkaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on kyllä tyttö...
Aivan hirveä mainos! Oli vertailussa kilpailuttaa liittymät ja Telia tippui tämän ärsyttävyyden vuoksi! Ihmettelin, eikö kukaan muu koe samaa fiilistä! Herätys Telia -pystytte parempaan!
Joo ja ennen joulua tullet mainokset oli pahinta kuraa. Ihan niinku 30-kymppiset muijat kävis kattoos joka lätkämatsin...
Minuakin ärsytti ne joulun alla tulleet mainokset. Katsojien aliarvioimista tuollainen "annoin kaverilleni lahjaksi liput itselleni". Hieman kaukaa haettua. Ja se pääkallohuivi. Jos naisella on pääkallojuliste seinällään, miksi huivi tekisi hänestä lapsellisen?
Ja tämä huutamismainos. missä perheessä on nykyään oletuksena, että kun minä käytän nettiä, kukaan muu ei saa sitä käyttää? Opetetaanko lapsille tuollaista kiittämättömyyttä?
Minä katselen tv:tä kotona kuulokkeilla. Mainosten volyymi on yleensäkin suurempi ja ohjelmien ja ensimmäisellä kerralla tuo kirkaisu sattui niin pahasti korviin, että nykyään pyyhkäisen paniikissa kuulokket heti korvilta, kun tuo mainos alkaa. Nykyään Telia siis yhdistyy mielessäni kipuun korvissa.
Se pääkallohuivi mainos oli kyllä semmonen pohjanoteeraus. Ilmeisesti ruåttissa mainokset on tommosia, mutta tarviiko kaikkee pa. Aa kopioda.
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen tv:tä kotona kuulokkeilla. Mainosten volyymi on yleensäkin suurempi ja ohjelmien ja ensimmäisellä kerralla tuo kirkaisu sattui niin pahasti korviin, että nykyään pyyhkäisen paniikissa kuulokket heti korvilta, kun tuo mainos alkaa. Nykyään Telia siis yhdistyy mielessäni kipuun korvissa.
Ihmetyttää oikeasti, monet katsovat nykyään ohjelmia älypuhelimesta kuulokkeilla vaikka julkisilla liikkuessaan, heille tuo mainos aiheuttaa pavlovin koirat -tyyppisen ehdollistumisen, eli Telia=kipu. En tiedä mikä mainostoimisto tuon mainoksen on toteuttanut, mutta ovat ilmeisesti jääneet viime vuosikymmenelle, jolloin mainoksen piti kuulua jääkaapille asti.
Eli siis mainoksen idea on se, että poika pelaa tietokonepeliä, joka hidastuu juuri ratkaisevalla hetkellä, koska äiti (tai joku muu, jota ei kuvassa näy) on myös netissä, koskapa heillä ei ole hienoa Telian uutta liittymää, joka ei ollenkaan hidastu.
Musta toi huuto on aika todentuntuinen, mutta mua ärsyttää se äiti jotenkin. En tajua miksi, mutta en pidä hänestä.
Minä ainakin. Ahdistava.