Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs ihminen leipäjonossa alkoi räyhätä kun mainitsin, että onpa huono keli ja kiirekin olisi

Vierailija
11.02.2019 |

Vanhempi mieshenkilö (joka tupakoi) alkoi valittaa minulle, että kaikki tässä jonossa olemme samanarvoisia ja kenelläkään ei ole kiire sen enempää kuin toisellakaan. Että jos on kerran kiire niin voi mennä muualle jonottamaan (näin kauniisti muotoiltuna)

Minulla kyllä oli kiire takaisin työkokeilupaikkaani. Käytin ruokatuntini siihen, että ehdin hakemaan vähän ruokaa itselleni.

Tämä ihminen itse alkoi ensin jutella minulle säästä, johon totesin, että juu, onpa huono keli ja kiirekin olisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten?

Vierailija
2/4 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaikki eivät ole terveitä päästään ja siksi joutuvat leipäjonoissa käymään kun eivät ole työkuntoisia! Tuliko tää sulle yllärinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on. Eilen joku mummo lasteni isän kerrostalossa tuli ovelle huutamaan vihaisesti lapsillemme, kun he ajoivat muutaman ylimääräisen kierroksen hissillä. Koko kerrostalo raikui.

Lapset asuvat kanssani omakotitalossa. Isä on vastikään muuttanut hissilliseen taloon ja tottahan se oli lapsista jännää. Se muutama hissikierros keskellä päivää sai mummon raivoihinsa, vaikka lapset eivät edes puhuneet mitään koko matkalla.

Ymmärtäisin jos talo olisi täynnä lapsia ja hissillä surffailu arkipäivää, mutta kun talossa ei asu lapsiperheitä. Ymmärtäisin myös jos joku koittaisi tilata hissiä ja se olisi koko ajan varattu, mutta eipä ollut niinkään.

Sama mummo raivosi myös muuton aikaan, kun pidimme hissiä hetken varattuna saadaksemme kannettua miehen tavaroita hissiin. Ovi oli auki ehkä kolme minuuttia, mutta kun mummon piti juuri silloin päästä alas. Tuskinpa siihen taloon nyt kukaan kovin usein muuttaa ja hissiä seisottaa, mutta kun just sattui silloin kun mummolla oli alasmenoa.

Vierailija
4/4 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä kaikille alkaa ventovieraat ihmiset räyhätä tuosta vaan? Mulle ei ole koskaan käynyt niin.