Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaan pino

17.05.2006 |

Heip kaikki Pirkanmaalaiset!

Osa meistä on treffaillut tänä keväänä muutamaan otteeseen Tampereella Sokoksen kahvilassa ja nyt ajateltiin pistää kokoon oma pino, jossa turista näin netitsekin. Joten olet ollut mukana tai et ja tuntuu, että haluaisit turista ja tavata Tampereella, tämä on oikea pino sinulle!

Voitais pistää hieman vielä esittelyjä, jotta taustat pysyy mielessä.

nimim.: osborne

lapsoset: la 8/11/06

plussasin: 1. ivf

asun: Tampereella miehen ja kissan kanssa

muuta: vm. -77

-Osse & Santeri rv 15+0

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!!

Se on perjantai ja nyt oon ollut viikon virallisesti raskaana. Siis juhlapäivä :-) Oireet ovat samat kuin tähänkin saakka. Ei muutosta mihinkään. Kiitos Vegax ja Violet kokemuksistanne. Rauhoitti kovasti mieltäni! Munkin täytyy alkaa pitää jotain raskauspäiväkirjaa, niin muistaa millaista on ollut milloinkin.

Tervetuloa Tazu mukaan! Ehdottelin tuolla toisella pinossa, että tavattaisiin 4.6. Minulle kun ei käy oikein kuin viikonloput. En asu Tampereella ja siksi viikolla on hieman hankalaa osallistua. Toivottavasti pääset silloin mukaan!

Kerrohan jo Osborne veljesi ja hänen vaimon kuulumisia? Joko sinusta tuli täti?

Viikonloppuna on tiedossa pakkailua ja ystävien tapaamista. " Entisestä elämästäni" tulee ystäviä käymään, mikä on tosi kivaa. Saunomista ja syömistä tiedossa. Täytyy vaan jotenkin peitellä tuota juomispuolta, kun en haluis vielä kertoa tästä ihanasta tilasta. Yleensä ollaan kuitenkin nautittu punkkua ja saunaolutta. Ei se ole ongelma, kun ei tee siitä ongelmaa... juon alkoholitonta olutta, lasista. Huominen menee pakkailessa ja sit sunnuntaina aamulla aikainen startti kohti Etelä-Amerikkaa. Ajatella, sitten kun tulen taks, onkin jo ultran aika:-))

Kertokaas rakkaat ystävät, miten teillä hurisee?

Vierailija
22/50 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sehän jo tiedettiin, mutta nyt on vihdoin maailmassa toinen veljenpoika! Hirmuisesti jännätään vielä miltä hää näyttää, mutta ensinäkemiseen ei oo enää montaa tuntia. Isovanhemmatkin oli heti starttaamassa kyläilemään. :)

Katariina, mulla niitä menkkamaisia juilimisia oli viikkoa ennen plussaa ja jatku koko alkuraskauden. Oliskohan ne loppuneet jossain rv 10 tienoilla... ja välillä siis vieläkin on, mutta nyt on hiipuneet ja vaihtuneet enemmän vihlonnoiksi ja krampeiksi. Tällasta pientä kolotustahan tää koko ajan on.

Tänään iski pitkästä aikaa kunnon pahoinvointi - osa aamiaispaprikoista tuli sit ihan vessanpönttöön asti. Ei mikään oikea pöntönhalailu, mutta toinen tällainen et jotain täytyy poistaa elimistöstä. Paprikat on nyt sit no-no-listalla...

Kiitos kaikille, jotka olette lähettäneet sähköpostia, pistän teille ensi viikon alussa postia, niin lanseerataan tuo lista käyttöön! :)

-Osse-täti ja Santeri-serkku rv 15+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Osse tätiydestä! :) Mä varmaan tartutin sulle tuon pahoinvoinnin, kun siitä tiistaina niin puhuttiin. Olen syvästi pahoillani ;)

Katariina: Onnittelut viikon merkkipäivästä! :) Mulla on ollut menkkatuntemuksia, toispuoleisia alavatsakipuja ja sellaista alavatsan puutumisen tunnetta vaihtelevasti, vieläkin huokaisen syvään aina vessaan mennessä kun pöksyissä ei näy mitään punaista... Mä päätin hypätä suosiolla ylitse kaikista keskenmenoa tai vastaavaa aihetta käsittelevistä kirjoituksista ja pinoista, koska huomasin olevani aika vainoharhainen ja tulevani surulliseksi niistä. Toistaiseksi kaikki mennyt hyvin. Vietähän hauska ilta ystäviesi kanssa!

Vegax: Ihanaa, että vauvan sykkeet normalisoituneet! Yritä nyt pitää teidät yhdessä koossa ainakin seuraavaan treffaamiseen asti. Oliko se suunniteltu treffipäivä su 4.6? Mä pääsen silloin paikalle, jos vaan tulijoita on.

Ibiza: Onnitteluja vielä kerran sinulle! Onpas mahtava uutinen, että mahdollisesti kaksikko olisi tulossa!!! :) Toivottavasti vointisi kohenee pian ja pääset tolpillesi.

Violet: Tottakai olet tervetullut porukkaan!!!! Vauva-arkea kehiin vaan, perässä tullaan! :)

Tervehdys kaikille, joita en ole vielä tavannut (Nurminata, H-R, Tazu ja mi-ki)! Kiva tutustua, toivottavasti nähdään joskus livenäkin.

(.) Pahoinvointi ja oksentelu jatkuu vaan, sairaslomalla toista viikkoa siis kärvistelen... Saa nähdä onko musta vielä ensi viikollakaan töihin menijäksi. No, ehkä tää tästä pikkuhiljaa helpottaapi. Itkuherkkyydestä sen verran, että katsoin eilen tapani mukaan teho-osastoa ja itkin koko ohjelman ajan. Mies pikkuisen jo ehdotteli, että onko sitä pakko katsoa jos tulee noin surulliseksi, mutta tottakai katsoin ja volisin siinä sitten silmäni turvoksiin. ;) Oli vaan niin kauhean liikuttavia juttuja.

Nyt on pakko mennä järsimään jotain mahantäytettä, kun huono olo pukkaa taas päälle. Jos saa syötyä oksentamatta kamalasti, vointi on yleensä vähän parempi täydemmällä mahalla.

Mukavaa perjantaita koko porukalle!

Keinuhepo ja Sitruuna ;) 9+5

Vierailija
24/50 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti haluaisin minäkin pinoutua tähän pirkanmaalaisten pinoon..

nimim.: aurinko76

lapsoset: hui, uskaltaako tästä vielä mitään laittaakaan, joskus tammikuussa toivon mukaan

plussasin: takana pian 3v yritystä; 2xinssi, 1xICSI josta tuulimunaraskaus todettiin kesäkuussa 2005, tämä oli 2. PAS

asun: nyt Tampereella miehen kanssa, ollaan muutettu vasta tänä vuonna Treelle!

muuta: vm. -76

Plussasin siis viime viikon maanantaina, joten ollaan Katariinan kanssa aikalailla samoissa lukemissa. Tasan vuosi sitten mulla oli tuulimunaraskaus (1.ICSI), ja tietysti nyt tuntuu vähän liiankin jännittävältä tämä alku. Kovasti siis jännittää, ihanan kamalaa, ja välillä olen ollut hermoromahduksen partaalla.. Kuitenkin olo on viime vuotta levollisempi, ja jotenkin olen luottavaisempi nyt. Toivottavasti ei turhaan!

Oireita on jonkin verran, ja olen kiitollinen kaikista. Rinnat ovat aristaneet jossain määrin, ja tänään ovat suorastaan pinkeät. Vessahätää ja näläntunnetta sekä lievää etovaa oloa vaihtelevasti esiintynyt.

R-päiväkirja on muuten hyvä juttu, itse pidin jonkinlaista muistiinpanoa jo siitä edellisestäkin, ja siitä on ollut paljon ¿apua¿..

aurinko 5+2

Vierailija
25/50 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille!

Tänään soittelin eilisten verikokeiden tuloksia. Kaikki oli ihan ok hcg noussut huimasti 5208. Millään ei malttaisi odottaa ensi viikon perjantaina olevaa ultraa, silloin selviää salamatkustajien lukumäärä.

Muuten vointi alkaa olla mitä mainioin vielä saikku jäljellä viikko eli pitänee ottaa vaan iisisti vaikka alkaa jo tuntua paremmalta.

Vierailija
26/50 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu on jäänyt kyllä todella vähälle, kun olen töissä toisella paikkakunnalla ja siellä ei vauva-lehden palstalle pääse :)

Nimim.: MiaMik

Lapsoset: la 27.9, nyt rv 21+2

Hoidot: Clomeja, 4xIUI, 1xIVF

Plussasin: Luomusti tammikuussa, 2. IVF:n piti juuri alkaa

Asumme: Tampereen naapurissa

Muuta: vm. -84

Nyt minulla on menossa energinen keskiraskaus. Töissä oleminen tuntuu kivalta ja hyvin jaksan työmatkat vielä kävellen (6km/suunta)!Vauva kovasti liikkuu ja potkii ja se tuntuu niin ihanalta :)

Lähetän tietoni tuonne Ossen postituslistalle. Olisi niin kiva päästä tapaamiseen!!!

Vierailija
27/50 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ehdin kunnolla koneelle ja siis myös lukemaan Pirkanmaalaisten kuulumisia. Ja oli kiva kun minuakin oli oikein nimeltä kaivattu. :)

Tapaamisessa silloin joitakin viikkoja sitten oli tosi kivaa joten ilman muuta listaudun mukaan...

nimimerkki: vumpe

lapsoset: Aamos 08/04, LA " siskoveljelle" 22.9.06

hoidot: luomuyritystä vuodesta -98, clomeja viisi kuuria (lopuksi sellaisilla annoksilla, että tuli näköhäiriöitä ja huimausta), 3xIUI, 1xIVF, 1xICSI (tuloksena Aamos), 2xPAS (pakastin tyhjäksi ja jälkimmäisestä km 11/05)...

plussasin: LUOMUNA! Kaikkien näiden vuosien jälkeen!!!!!!!!

asumme: Tampereella

Vierailija
28/50 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut aika vessarikas aamu. Ennen kuutta tänään heräsin valtavan pahaan oloon, kuin vatsataudissa. Kaikki on tullut siitä saakka ulos molemmista suunnista. Olen yrittänyt juoda vichyä tms. ja se onkin ainut joka pysyy toistaiseksi sisällä. Mielenkiintoiseksi tämän tekee, että olen lähdössä huomenna työmatkalle. Näinkö se sitten jääkin osaltani haaveeksi. Ei minusta kertakaikkiaan ole matkustajaksi jos pönttöä pitää halata vähän väliä. Voihan olla, että tämä tuli valvomisesta, koska aikaisempina aamuina on vain hieman kuvottanut.

Nuutunut on olo, mutta silti onnellinen. Tämä kuuluu raskauteen! :-))

Vierailija
29/50 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kokeilin äitipuoleltani saatuja äitiyshousuja me ollaan normaalisti melkein saman kokoiset. No ne olivat juuri sopivat eli ne pitää ottaa lähiaikoina käyttöön ja sit kun ei mahdu on ostettava omat. Mulla tossa ICSI:n aikana paino nousi noin 4kg ja mulle on sanottu että vatsan turvotus ei laske välillä vaan muuttuu sitten raskausvatsaksi.

Kiva kun jo näillä viikoilla olis mamma housut sopivat. rv5+5

Muuten olo alkaa oleen ihan mukava jo. Välillä vihloo alavatsaa, mutta kaippa se tyyppi/tyypit tekee oloaan mukavaksi.

Vierailija
30/50 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä pirkanmaanlaisiahan on mukavasti mukana=) Ja mikä mielestäni kivaa niin löytyy raskauden ja äitiyden joka lähtöön!=)

Tapaamista odottelen kovasti, joten jos sitten kesä helteillä järkkäätte niin enköhän minäkin jo mukaan jouda. Mutta nyt siis laskettuaika tänään!!!! Vaan mitä vielä, yhtenä kappaleena mä täällä edelleen olen=/ Perjantai-lauantai supisteli jo aika lupaavasti ja oli menkkamaisia kipuja, mutta...plääh, ei mitään. Huomenna äippäpolille ja katsellaan sitten kuinka käy, kännistelläänkö vai odotellaanko vielä. Toisaalta olen jo ihan valmis synnyttää, mutta jos paikat näyttäis siltä, että lähitulevaisuudessa vois ihan " luomuna" syntyä, ja kaikki on hyvin, niin voisin kyllä vielä kenties odotellakkin. Mutta sen näkee/kuulee huomenna.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja pahoinvoiville tsemppiä, sen jaksaa, kun tietää, että se vain tarkoittaa sitä että istukka toimii ja kaikki on siis hyvin!!! Keskiraskauden omaaville voin sanoa, että nauttikaa energisyydestä, sillä pian se on ohi ja tilalla on vain ähinää, puhinaa ja väsymystä=) Ja meille kalkkiviivoilla olijoille (olikos mukana muita lisäkseni??) onnea koitokseen!

H-R rv 40+0!!!!!!!!=)

Vierailija
31/50 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pino on mukavasti kasvanut. Viikonloppu menikin niin, etten koneen ääreen päässyt. Kiva, kun monta uutta on liittynyt pinoon. Tervetuloa kaikille ja onnea monelle juuri plussanneelle! Tammikuussa taitaa syntyä monenmonta pietä ihmettä:)

Osse, miltä se suvun uusin tulokas näytti? Hormoonit varmaan hyrräsi vauvaa pidellessä:)?

Keinuhepo, oletko jo työkykyinen vai haetko lisää saikkua? Mulla se 24 h pahoinvointi helpotti jossakin viikoilla 19-20 ihan pikkuhiljaa. Yritähän sinnitellä ja syödä, mitä vaan sisuksissa saa pysymään...

Kiva Vumpe, että olet kuulolla. Miten raskaus on sujunut?

Katariina taisi päästä sittenkin työmatkalle pahinvoinnista huolimatta...

Ibiza, mikä on olo? Lueskelin tuolta, että sulla oli vähän tiputtelua?

Ei varmasti syytä huoleen, taitaa olla ihan yleistä. Monilla on jopa ihan kirkasta vuotoa ja silti kaikki hyvin. Ainahan sitä on huolissaan, ei sille mitään voi. Sullahan on onneksi ultra tällä viikolla. Jos huolestuttaa, niin voithan kysyä, voisiko sitä aikaistaa?

H-R, toivottavasti kohta pääset itse asiaan. Perässä tullaan, mulla olis 3 viikkoa laskettuun aikaan. Hartaasti toivon, että syntyisi jo sitä ennen...

Omaa napaa... Kroppa alkaa vedellä viimeisiään. Ei ole kohtaa, johon ei koskisi. Selkä, iskias, polvet ja jalat... Kestoturvotus ja kestoväsymys... Onneksi ei tarvitse muuta tehdäkkään, kuin levätä. Särkylääkkeitä en oo halunnut käyttää, vaan kohta lienee pakko. Kiloja on tullut se 10 ja tuntuu kyllä ainakin tuplalta. Kärttyisyydestä ja narinasta voi siis päätellä, että täällä oltais välmiita synnytykseen:)) Viikon päästä alkaa kaikkien poppakonstien kokeilu, että sais vauvan ulos.

Vierailija
32/50 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan. Poika on niin ihana, että en oikein osaa muuta ajatella tai tehdä, kuin tuijottaa nukkuvaa. Tänään olen pysytellyt tarkoituksella pois netistä, kun muuten ei tule töistä mitään. Voimat on tällä hetkellä aika vähissä, saan pakottaa itseni hommiin, ja silti kaikki etenee jotenkin megahitaasti. Sitten kun Santeri ei edes ilmoittele itsestään, vaikka yritän iltaisin maata selälläni ja kuulostella liikkeitä, niin välillä tuntuu ihan kamalalle, jos päästää ajatukset seikkailemaan. Tiedän, että tämä on vaan ihan normaalia tunteiden heittelyä, mutta jotenkin nyt on huonot fiilikset pinnassa... kai sitä vaan kaipaa entistä enemmän omaa vauvaa, vaikka viikonloppuna ajattelinkin, että jos en ikinä saa omia lapsia, niin ainakin minulla on nuo veljenpojat. Niin ihania molemmat, että sydän tuntuu särkyvän. :´I

Seuraavaa neuvolaa ja ultraa tässä odotellaan, ultra on vasta juhannusviikolla. Onneksi tällä viikolla ei ole kuin kaksi päivää jäljellä ja ne molemmat pois työpaikalta. Loppuviikoksi tulee sitten kummipoika kylään ja olen perjantainkin vapaalla.

Toivottavasti Katariina pääsi matkalle ja Ibizan vuoto on harmitonta. Mullakin oli alkuraskaudessa pari kertaa tuhrua, hyvin pientä ja haaleaa, mutta kuitenkin. H-R:lle (edelleen) tsemppiä viimeisiin päiviin, ellet jo tänään lähtenyt synnärille. Ja kaikille muille hauskaa loppuviikkoa, saa nähdä milloin ehdin/jaksan palstalle! (Luultavasi huomenna.... :))

-Osse ja Santeri rv 15+5

Vierailija
33/50 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunnelmat vähän samanlaiset kuin Ibizalla.. Mulla alkoi vuotaa hmm harrastelun jälkeen, aluksi tuli kirkasta ja sitten pari hyytymähommelia. Tilanne rauhoittui kuitenkin, mutta nyt siitä asti tullut ruskeeta tuhrutiputtelua. Ei pahempia kipuja ollut, ja oireet jatkuneet. Huomenna meen lääkäriin katsomaan mitä näkyy.

Todella traumaattista, toivon mukaan kaikki oli ok, aika paljon tuntuu olevan tällasta vuotelua ihmisillä..

Tsemppiä kaikille, onnea tosiaan tarvitaan!

t aurinko 5+6

Vierailija
34/50 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas lapsenvahtina istuskelen, tällä kertaa lupasin kummipojan äidille vapaapäivän ja yön ja kummipoika istuskelee tuolla sohvalla ja katselee Möhköfanttia. Tähän mennessä olen selvinnyt kokonaisen tunnin ilman katastrofeja! :)

Muuten olo on normaali, väsyttää, mutta kai eniten töiden takia... tein eilenkin koko päivän hommia, että voin olla kohtuu hyvin mielin tän päivän pois. Kyllä voisin luopua noista töistä ihan kokonaan, meinaavat aina jäädä uniin ja viime yökin meni " töitä tehdessä" , eli näen vaan jatkuvasti työhön liittyviä unia. Mutta eipä ne tekemättä lopu...

Ibizalla ja auringolla oli vuotoja, toivottavasti ovat ihan harmittomia, vaikka tiedän, että on vaikea suhtautua pelottomasti niihin.

H-R lähti synnärille, koskahan sieltä saadaan vauvauutisia! vegax lienee sit seuraavana vuorossa... joko jännittää??

Olen yrittänyt iltaisin kuulostella, josko SAnteri potkiskelisi ja ilmeisesti siellä jotain ähellystä on, mutta niitä on kyllä tosi vaikea havaita. Pientä nykimistä. Koetan nyt pistää jäitä hattuun ja jaksaa odotella sinne seuraavaan neuvola-aikaan asti, vaikka joka päivä tekis mieli soittaa ja vaatia sydänääniä kuunteluun.

Nyt kuitenkin pukemaan poikaa ja kohti Särkänniemen kotieläinpuistoa!

-Osse ja Santeri rv 16+2

Vierailija
35/50 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiössäni asuu nyt kaksi 5mm mittaista ihmisen alkua. Molempien sydämen sykkeetkin kuultiin...

Vuoto on ihan normaalia, kun pysyy niukkana.

Ibiza + Himpula ja Vimpula 6+1

Vierailija
36/50 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala väsymys, johtuuko sadesäästä vai onko yleistä nääntymystä... Pakko on kohta mennä päikkäreille. Olo on kuin rantaan ajautuneella valaalla:( No ehkä kuukauden kuluttua olo on helpompi?

Oli pakko tulla kuitenkin kurkistelemaan Ibizan uutisia. Ja kerrassaan loistaviahan nuo ovatkin. Onnea:) Toivottavasti Auringon lääkärireissu on mennyt yhtä suotuisasti?

Osse jaksaa porskuttaa väsystä huolimatta... On vähän kurja keli Särkänniemeen, vaan eipä tuo sää lapsia yleensä haittaa. Yritän täällä pitää jäitä hatussa synnytyksen suhteen. Jos nyt kovasti odotan ja jännään niin Murphyn laki tietty toteutuu ja vauva antaa odottaa. Olisin kyllä jo ihan valmis koitokseen, mutta vaavi ei oo edes vielä laskeutunut, joten kyllä tässä varmaan ainakin pari viikkoa vielä menee...

H-R lienee laitoksella nyytti kainalossa, kun ei ole kuulunut? Kerrohan kokemuksesta, kun kykenet koneen ääreen:)

vegax 37+3

Vierailija
37/50 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..heräsin tässä hetki sitten. :) Muhun vaikuttaa toi maaginen sateenropina niin unettavasti, että ei ole tosikaan.

Ihanaa Ibiza, että kaksikko voi hyvin!!! Toivotaan nyt, että piinaavaan tuhruttelut lakkaavat ja pääset nauttimaan täysin rinnoin raskaudestasi!

Vegaxille lähettelen pitkää pinnaa :) Vaikka vauva päättäisi nauttia kohtuoloistaan vielä la:n ylikin (sitähän hän ei tietenkään kilttinä vauvana tee...), niin joka tapauksessa pian hän sieltä ulos tulee kuitenkin. Ihanaa, kun sulla on jo NIIIIN lähellä ensitapaaminen!!

H-R:n puolesta jänskään, kuulumisia odotellaan kovasti!

Ossen lapsenvahtipalveluun kuulunee hyvää. Pääsit sitten sinne Särkänniemen lähistölle lapsi alibinasi :) Kuitenkin oot mennyt käymään jossakin hilavitkuttimessa, kun et ole malttanut pysyä poissa :) Tsempit töiden kanssa!!! Milloinkas menette sinne neuvolaan?

Auringolle tsemppausta, toivottavasti vuodot pysyneet niukkoina ja voitte hyvin!!! Kaikki ok?

Mitä kuuluu Katariinalle?

Tervehdys Vumpelle ja MiaMikille, hauska tutustua! :)

Omaa napaa sen verran, että sairaslomalle edelleen... Alkuviikko oli taas todella rankkaa. Oksentelin koko ajan, mitkään sapuskat ei meinannu millään pysyä sisällä ja join minkä ennätin. Keskiviikko-iltana olin jo aivan puhki, itkeä pillitin miehelle kun en jaksa enää mitään ja koko ajan vaan on hirveä olo. (tähän täytyy vähän kehua miekkosta, koska se on ollut aivan superihana. Se hoitaa tällä hetkellä kaikki kauppareissut, ruuanlaitot, tiskaukset jne. ja jaksaa vielä kuunnella ja halia mua :) Se on rakas!) Torstaina lähdinkin sitten päivystykseen nestetankkaukseen ja se todella auttoi. Olin kuivahtanut ja sen takia veto oli poissa totaalisesti. Vointi koheni silmissä ja nyt olen taas kuin eri ihminen. Kanyyli jätettiin käteen ja tarvittaessa meen tänään tai huomenna vielä, jos oksentelu jatkuu...

Pirtsakkaa ja märkää perjantaita koko porukalle!

Keinuhepo + Sitruuna 10+5

Vierailija
38/50 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... piti kysymäni vielä, että mitä kuuluu Violetille ja tytskylle? :)

Vierailija
39/50 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh, kylläpäs otti voimille! Jos en muuta Särkänniemireissulta oppinut (ei, en mennyt laitteisiin, vaikka Halfpipe vieressä huutelikin) niin sen, että meille ostetaan rattaat, joissa työntyöaisat on TODELLA korkealla. En meinannut äsken päästä sängystä ylös, kun selkä rupesi kiukuttelemaan kumarassa työntelystä. Nukahdin tietysti pojan kanssa päikkäreille, kun ei tuo suostunut oikein muuten unille. Muuten oli oikein kivaa, kauaa ei tarvinnut noin pienen kanssa olla ja ihania koiranpentuja nähtiin. Sade vähän kiusasi välillä, mutta toden totta, lasta se ei tuntunut haittaavan. Parasta taisi kuitenkin olla planetaarion pyörätuoliliuskassa ees taas juokseminen ja kummitätiä pakoilu...

Kyllä mä voisin ihan täyspäiväiseksi lapsenvahdiksi ruveta, näin kuuden tunnin kokemuksella... :D

Ibizalle isot onnitteluhalaukset kaksosista!! Mahtava juttu, olette tätä sen verran kauan odottaneet.

keinuheposen pitää nyt vaan muistaa ottaa rennosti ja mennä sinne lääkäriin, jos olo heikentyy. Mä en todellakaan viitsi valittaa oikein mistään, kun pääsen näin helpolla. (Enkä sano edes ääneen, mitä kuvittelen tästä kaikesta seuraavan loppuraskauteeni...)

Seuraava neuvola on tosiaan vasta kahden viikon päästä eli 8.6. Mutta kyllä nää päivät menee nopeasti kun on paljon tekemistä. Ja hei, kohta on loma (enää 19 työpäivää jäljellä!).

Mut nyt täytynee koettaa saada poika hereille ja syömään jotain. Hauskaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
40/50 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin vihdoinkin kurkkaamaan mitä pirkanmaan pinolle kuuluu!

Ihania uutisia Ibizalla! On varmasti hellyttävää nähdä pikkuiset siellä rinta rinnan ja sykkeet niin kuin pitääkin :-)) Loisto juttu!

Tsemppiä H-R:lle ja Vegaxille vimeisiin päiviin. No, Vegaxilla on vielä hieman aikaa, mutta alkumetreiltä katsottuna se on jo ihan nurkan takana!

Osbornella onkin mielenkiintoisia aikoja, kun voi alkaa kuulostella vauvan liikkeitä!

Työmatka on mennyt mutkitta. Väsynyt olen tälläkin hetkellä ja mieli tekis vaan nukkua. No, onneksi pääsenkin jo huomenna lähtemään Suomen suuntaan, joten sunnuntaina illalla olen kotona miehieni luona (mies ja koira ;-))

Kauhean varovainen olen yrittänyt olla ruokien ja juomien suhteen. Hysteerisen ämmän maineen olen tainnut saada ruokavöyhötykselläni, kun kukaan ei tietty tiedä vöyhötyksen syytä. Menkkakipuilut ovat vähentyneet ja tuhruttelutkin kadonneet. Enää on vain rintojen arkuus, väsymys, jano, jatkuva vessassa ravaaminen ja turvotus ilona. Oikeasti tuntuu, että vaatteet ei mahdu päälle. Mkkarat ovat kaksinkertaistuneet ja olo on paisunut...Ensi viikolla torstaina on ultra, jossa TOIVOTTAVASTI näkyy pikkuinen oikeassa paikassa ja syke. Jännittää, vaikka täälläå reissussa olen yrittänyt työntää ajatuksen pois mielestä.

Pahaolo meni sitten se siliän tien, olisko ollut mahatautia. Keinuhepolle tsemppiä! Viikonloppuna oksennellessani ajattelin sinua useasti ;-)

Toivotaan, että olosi kohenee pian!!

Kuinka moni onkaan tulossa viikon päästä sunnuntaina tapaamiseen? Odotan sitä jo malttamattomana. Mikä olis hyvä aika??

Hyvää viikonloppua teille kaikille!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän