Jos lapsen kaverin kännykkä on jäänyt teille ja huomaatte lapsen vanhemman yrittävän soittaa puhelimeen, vastaatteko?
Itse vastaisin jos näkisin vanhemman yrittävän tavoittaa lastaan ja selittäisin että hänen puhelimensa on jäänyt meille.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että se on juuri lapsen vanhempi kuka soittaa?
Jos lapsen unohtuneen puhelimen näytöllä välkkyisi Äiti tai Isä, niin aika hyvät mahkut, että on vanhemmasta kyse.
En yleensä käy katsomassa kuka soittaa kun kun jonkun toisen puhlin soi.
Arvatenkin lapsesi kaverin unohtunut kännykkä saisi homehtua olohuoneesi pöydällä hamaan tappiin.
Yleensä vanhemmalta on tullut viesti mun puhelimeen puolen tunnin sisällä että jäiköhän midän E:n puhelin teille. Tuun hakemaan sen kun pääsen kotiin. Ihan kätevää koska saatan itse olla siinä vaiheessa jo lähtenyt kauppaan tai ehkä töissäkin. Jolloin voin tiedustella tuota asiaa lapselta tai mahdollissti toiselta vanhemmalta joka on kotona mutta ei ole välttämättä kuullut kaverin puhlimen soivan olohuoneessa (tosin yleensä ne jää lapsen huoneeseen, joskus pihallekin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsen unohtuneen puhelimen näytöllä välkkyisi Äiti tai Isä, niin aika hyvät mahkut, että on vanhemmasta kyse.
Mutta jos lapsi onkin tallentanut yhteystiedot käyttäen koko nimeä ja siinä lukee vaikka Maija Meikäläinen niin mistä sitä voi tietää onko kyseessä lapsen vanhempi vai esim. joku kaveri joka ilkeyksissään tuleekin varastamaan puhelimen?
Miten se kaveri tulisi sen puhelimen varastamaan? Murtautumallako? Melko epätodennäköinen vaihtoehto, joten olisin niin rohkea, että vastaisi näkyipä ruudulla mikä nimi tahansa.
Itse soittaisin sille lapsen äidille tai isälle heti kun huomaisin, että puhelin on jäänyt meille. En jäisi odottelemaan, että joku soittaa puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos lapsi onkin tallentanut yhteystiedot käyttäen koko nimeä ja siinä lukee vaikka Maija Meikäläinen niin mistä sitä voi tietää onko kyseessä lapsen vanhempi vai esim. joku kaveri joka ilkeyksissään tuleekin varastamaan puhelimen?
Minulla on tapana ottaa selvää, minkä nimisiä lasteni kaverien vanhemmat ovat. Jos kyseessä on usein meillä vieraileva kaveri, kysyn myös puhelinnumeron kotiväelle. Näin takaan sen, että saan tiedon lapsen vanhemmille, jos jotain sattuu.
''
Se olisikin tenkkapoo lol
Vastaisin totta kai.