Meille ei saada kunnollisia kesälomasijaisia niin lomat pitää pitää pätkissä!?
Hommat ei ole sen vaikeampaa kuin blokata ruokasalissa likaisia astioita sekä auttaa hyttien Petaamisessa. Miten tää nyt voi ollaniin vaikeaa??
Viime kesän sankari esim nukkui 4tuntia pommiin kun me ei enää jaksettu sitä joka aamu herättää.
Toinen halusi seurata sekunnilleen scheemaan merkittyjä taukoja koska väsymys. Ikää oli ihan 19vee. Valitti työn raskautta koko ajan.
Palkkaa tulee kuitenkin käteen n 1900€, eikä töissä tarvi olla kuin 2viikkoa kuukaudesta.
Ei vaan meinaa millään rekryt onnistua. Mikä niitä vaivaa?
Ite tehnyt samaa duunia yli 20 vuotta.
Kommentit (31)
Mä tuun mielelläni, minne laitan hakemuksen?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan varustamon sivuilta löytyy yhteystiedot. Ruotsia pitää osata eikä yrittää solkata sen sijaan englantia.
Turvakoulutus näytti maksavan 900 € viimeksi kun katoin, eikä siinä ollut majoitusta tai ruokailua vielä, kestää 5pvää.
Lääkärintodistus pitää hankkia eikö sitä saa jos on esim liian huono näkö tai muuta terveysvaivaa.
2viikkoa töitä ja 2viikkoa vapailla. Röökit ja viinat halvalla himaan.
Tuo kielivaatimus on naurettava. Englannilla pitää pärjätä, ei ketään kinee joku ruotsi tai suomi.
Onko siinä tuollaisia ehtoja? Kenellä on laittaa tuollaisia summia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan varustamon sivuilta löytyy yhteystiedot. Ruotsia pitää osata eikä yrittää solkata sen sijaan englantia.
Turvakoulutus näytti maksavan 900 € viimeksi kun katoin, eikä siinä ollut majoitusta tai ruokailua vielä, kestää 5pvää.
Lääkärintodistus pitää hankkia eikö sitä saa jos on esim liian huono näkö tai muuta terveysvaivaa.
Itsekö se koulutus pitää maksaa?
Yks keittiöapulainen totesi ettei oikein nappaa nuo aikaiset aamut, työt alkoi klo 05. Hän kuulemma toimii parhaiten öisin.
Että voisiko keittiön kokit ja kalla kirjoittaa hommat paperille ylös ja hän kävis ne sitten yön tunteina tekemässä pois!? Ei oikein meinannut ymmärtää että minkä takia tähän ei suostuttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietää että kurssin käytyä on töitä niin paljon kuin haluaa tehdä ja palkkaa tulee 1000€/viikko,niin kyllä on aika kannattava investointi. Maksaa vaikka visalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tarvitseeko paljon ihmetellä ettei ole kesälomasijaisia jos rekrytoinnin ehtona on joku 900 euron turvakoulutus ja vielä ruotsiakin pitäisi osata. Ja pitääkö lääkärintodistuksetkin hankkia itse, onko työterveyshuollosta kuultukaan?
Kaatuu varmaan siihen Ruotsiin :)
Vierailija kirjoitti:
Yks keittiöapulainen totesi ettei oikein nappaa nuo aikaiset aamut, työt alkoi klo 05. Hän kuulemma toimii parhaiten öisin.
Että voisiko keittiön kokit ja kalla kirjoittaa hommat paperille ylös ja hän kävis ne sitten yön tunteina tekemässä pois!? Ei oikein meinannut ymmärtää että minkä takia tähän ei suostuttu.
Hänelle varmaan sopisi anniskeluravintola työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietää että kurssin käytyä on töitä niin paljon kuin haluaa tehdä ja palkkaa tulee 1000€/viikko,niin kyllä on aika kannattava investointi. Maksaa vaikka visalla.
Jos tietää? Siis pitääkö se kurssi olla jo käytynä ennenkuin on edes varmaa pääseekö niihin töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietää? Siis pitääkö se kurssi olla jo käytynä ennenkuin on edes varmaa pääseekö niihin töihin?
Paperit pitää olla kunnossa. Ei sinne muuten voida ottaa.
Jos tekee työnsä hyvin , ei nuku pommiin, ei valita ja vänise koko ajan, ei dokaa eikö narkkaa niin töitä on koko ajan.
Kohtuuttoman hintainen turvakoulutus, minäkin vänisisin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paperit pitää olla kunnossa. Ei sinne muuten voida ottaa.
Jos tekee työnsä hyvin , ei nuku pommiin, ei valita ja vänise koko ajan, ei dokaa eikö narkkaa niin töitä on koko ajan.
No ei sinne sitten varmaan ole tarvetta saada niitä lomasijaisia. Ei kai nyt kukaan käy mitään 900 euron kurssia itse etukäteen sen takia että on mahdollisuus päästä jopa ehkä haastatteluun johonkin kesätyöhön? Jos niitä oikeasti haluatte niin järkeä siihen rekrytointiin ja valituille sitten tarvittavat koulutukset talon puolesta, saattaa alkaa porukkaa eri tavalla löytymään.
Tax-free kassana, viikko töissä ja viikko kotona. Käteen 2300-2500€/kk.
No kertoohan se työnantajalle hakijasta että se on tosissaan jos se on kaikki paperit itselleen hommannut!
Mut te vaan vingutte että en ala, miksei mulle makseta kaikki valmiiksi, en mä muuten viitti töitä hakea. Ja joo emmä haluu puhuu ruotsia ruotsalaisille asiakkaille, mä vaan enkkua puhun .
Se jolla on tuollainen summa tosta noin maksaa, ei tarvitse tuota työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään kannattava investointi. Ensin siis teet töitä kurssilla ja maksat siitä kalliin hinnan, jonka jälkeen pääset (ehkä) töihin jotta voit maksaa aikaisemman työnteon velan pois. Täysin järjetöntä, etten sanoisi. Muissa duuneissa pääsee suoraan palkkatyöhön ilman mitään tonnin sijoitusta.
Ps. "Palkkaa tulee 1000€/viikko", eli 2000/e kk (koska töitä puolet kuukaudesta). Ei mikään huipputienesti, uskallan väittää.
Millä laivalla olet?
T. Toinen laivaduunari