Ongelmana liian pieni hääpuku tai äiti :D
Menen kesällä naimisiin ja olen siinä mielessä erittäin onnekas, että minulla sattuu olemaan ehkä kaunein koskaan näkemäni hääpuku!
...mutta ongelma on että kyseinen puku on minulle liian pieni :/
Puku on äitini vanha ja haluaisin siksi ehdottomasti juuri tuon saman puvun myös omiin häihin. Mitta on sopiva, mutta muutoin tyköistuva puku on ehkä yhden koon verran liian pieni, joten olen vain ajatellut että laihdun kyllä helposti tuohon pukuun sopivaksi kesään mennessä...vähitellen kuitenkin olen huomannut, ettei normaalipainoisena/hoikkana vieläkin hoikemmaksi laihduttaminen olekaan niin helppoa, kuin olin kuvitellut, eikä esimerkiksi kilon tai kahden pudotus painossa riitä.
Katsellessani vanhempieni hääkuvia olen tajunnut äitini olleen tuohon aikaan todella mallimaisen laiha ja pieni.
Miten ihmeessä saan sullottua itseni tuohon pukuun kesään mennessä?! Millekään kaalikeittodieetille en mielelläni ryhtyisi...mutta onko minulla mitään muutakaan mahdollisuutta?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Puvulla tuskin on mitään muuta käyttöä, joten mitä haittaisi yrittää suurentaa sitä? Tuskin äitisi sitä hautaan aikoo mukanaan viedä?
Ohis
Erään vanhuksen toive oli, että kun hän kuolee haluaa hän arkkuun päälleen puettavan hääpukunsa. Näin toimittiin. Ihana paksua silkkisatiinia oleva hääpuku 40-luvulta.
Hanki uus puku.
Jos saatkin sen ahdettua päällesi, niin voi olla tuskallinen hääpäivä edessä.
Hoikan ihmisen on oikeasti todella vaikea laihduttaa edes sitä paria kiloa, aiheutat vaan turhaa stressiä itsellesi.