Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsäännöllisten kuukautisten siirto keltarauhashormonilla?

Vierailija
11.02.2019 |

Kyselisin kokemuksia kuukautisten siirrosta keltarauhashormonilla. Tenttasin lääkäriäni viimeksi tänään eikä hän osannut sanoa juuta eikä jaata... Kysyn siis kaikkitietävältä AV-raadilta :D.

Ongelmana on siis se, että minulla on 10pv päästä leikkaus, jonka aikana ei saa olla kuukautisia. Minulle lykättiin keltarauhashormonipillerit käteen ja käskettiin ottaa 3 päivää ennen kuukautisten alkua. Mutta mistä voin tietää oikean ajan, kun kierto on epäsäännöllinen? Pelkään vähän hormonin ottamista, sillä en ole koskaan kokeillut mitään hormonivalmistetta... Onko teidän siirrot menneet hyvin?

Toisekseen, voiko keltarauhashormonilla _aloittaa_ menkat? Siis jos otan nyt hormonia pari päivää ja sitten lopetan, alkavatko kuukautiset? Se riittäisi vielä, sillä niiden pitäisi alkaa viimeistään perjantaina tai lauantaina, jotta ne ehtisivät loppua ajoissa. Ne saattavat siis ilman hormonia alkaa minä päivänä tahansa huomisen ja leikkauspäivän välillä.

Tosiaan lääkärini ei osannut vastata kumpaankaan kysymykseen... Kiitos jos joku viitsii jakaa kokemuksiaan :).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi