Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet joita nyppii pituudesta

Vierailija
11.02.2019 |

mainitseminen. Näitä on aika paljon jotka Tinderissä ovat ilmoittaneet, että jos pituus on kynnyskysymys niin kannattaa skipata. Pituus 180cm, joille se nyt on erityisen olennainen tieto :D
Ja niin edelleen. Miksi tykätään huonoa? Minua nyt sattuu kiinnostamaan, koska olen pitkä nainen. Tekeekö se minusta kummajaisen, mutta en välttämättä ole lähdössä deiteille päätä lyhemmän miehen kanssa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina oletetaan, että kaikki haluavat pitkän miehen. Vasn minä en halua. 180 cm on liikaa. Minulle sopiva on 170 cm.

Vierailija
2/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö apn ole helpoin laittaa se oma pituus näkyviin, eiköhän miehet osaa sen perusteella itse jättää sinut välistä jos ovat huomattavasti lyhempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nypi. Olen itse reilusti yli 180 senttinen mies ja pidän pienistä ja siroista naisista. Siksipä en eden haluaisi treffeille pitkän naisen kanssa.

Vierailija
4/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen on epäviehättävä, sori vaan. :/

M169cm

Vierailija
5/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet miehet ovat tosiaan noloja.

Vierailija
6/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M169cm

njaa

Vierailija
7/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 178. Jotkut tykkää, toiset ei. Itse tykkään pitkistä miehistä, en itseäni lyhyemmistä. Olen ilmoittanut pituuteni Tinderissä tietysti. Mainitsin yleisesti, että profiilit jotka tulevat vastaan, on niissä usein tuollainen kuittaus, ettei miehen pituudesta pitäisi olla kiinnostunut.

Vierailija
8/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö apn ole helpoin laittaa se oma pituus näkyviin, eiköhän miehet osaa sen perusteella itse jättää sinut välistä jos ovat huomattavasti lyhempiä.

En mä ainakaan. En lähde liikkeelle siitä, että pitkä nainen olisi pituusongelmainen. Parempi ajatella ihmisistä hyvää ja välillä pettyä kuin pitää oletusarvoisesti kaikkia törppöinä

Vierailija
9/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä lyhyitä miehiä noiden ilmoitusten takana. Fakta!

Vierailija
10/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyppii siksi koska kaikkien naisten maku on tässä sama, vain perustelut vaihtuvat.

Haluan pitkän miehen koska olen itsekin pitkä.

Olen lyhyt mutta haluan pitkän miehen koska:

- en halua lyhyitä lapsia

- olen pienikokoinen ja haluan tuntea olevani turvassa

- juuri minä nyt vain satun pitämään pitkiä seksikkäämpinä

Ei se ole juuri sinä, vaan kaikki naiset.

Naiset eivät tietenkään ymmärrä asiaa koska miehille vastaava kriteeri on paino, jota pystyy muuttamaan.

Vierailija
11/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun mukavan, fiksun huumorintajuisen tavallisen miehen. Miten pituus näissä tulee es esiin..

Vierailija
12/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kysyttyä se oituus, koska miehet valehtelee siitä. Nimittäin tosi monesti mies onkin vain 180 ja ihan pokerina ilmoittanut 190. En ymmärrä.

Vierailija
13/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuteen vetoaminen on miehille kätevä tekosyy perustella oma kelpaamattomuus naisten syyksi ilman, että joutuisi ottamaan itse mitään vastuuta.

Vierailija
14/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyväksytkö sen että mies haluaa sinut pituutesi vuoksi? En yleistä, mutta monilla pitkillä naisilla on se taipumus että pitävät miehessä pituutta hyvin tärkeänä tekijänä, mutta miehen pitäisi ihastua häneen luonteen ja elämänarvojen perusteella eikä se että nainen on pitkä saisi vaikuttaa millään tavalla.

Vierailija
15/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuteen vetoaminen on miehille kätevä tekosyy perustella oma kelpaamattomuus naisten syyksi ilman, että joutuisi ottamaan itse mitään vastuuta.

"No ei se pituudesta ole kiinni jos et kelpaa"

"Aha? No kelpuuttaisitko sinä tämän pituisen miehen jos olisi muuten mukava?"

"No juuri minä en kelpuuttaisi, koska (lisää tähän joku perustelu), mutta varmasti joku muu nainen kelpuuttaisi..."

Vierailija
16/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea tajuta, ettei kaikki halua pitkää miestä? Skippaan automaattisesti kaikki yli 180cm.  

T: 166cm

Vierailija
17/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea tajuta, ettei kaikki halua pitkää miestä? Skippaan automaattisesti kaikki yli 180cm.  

T: 166cm

Ainoat "sallitut" pituusmieltymykset ovat se että nainen haluaa pitkän miehen tai että mies haluaa lyhyen naisen. Kaikki muu on julistettu perverssiksi.

Vierailija
18/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tosi paskaa olla alle 170.

Vierailija
19/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M169cm

Peukut on hieno esimerkki naisten kaksinaismoralismista.

Jos sanottaisiin että lyhyt mies on epäviehättävä niin peukut olisi 100 vs 2.

Vierailija
20/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyväksytkö sen että mies haluaa sinut pituutesi vuoksi? En yleistä, mutta monilla pitkillä naisilla on se taipumus että pitävät miehessä pituutta hyvin tärkeänä tekijänä, mutta miehen pitäisi ihastua häneen luonteen ja elämänarvojen perusteella eikä se että nainen on pitkä saisi vaikuttaa millään tavalla.

Tämä on muuten oikeasti totta. Pitkät naiset hakevat pitkiä miehiä, mutta kammoavat sitä jos mies hakee pitkää naista. Vaikka mies olisi kuinka pitkä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän