Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet joita nyppii pituudesta

Vierailija
11.02.2019 |

mainitseminen. Näitä on aika paljon jotka Tinderissä ovat ilmoittaneet, että jos pituus on kynnyskysymys niin kannattaa skipata. Pituus 180cm, joille se nyt on erityisen olennainen tieto :D
Ja niin edelleen. Miksi tykätään huonoa? Minua nyt sattuu kiinnostamaan, koska olen pitkä nainen. Tekeekö se minusta kummajaisen, mutta en välttämättä ole lähdössä deiteille päätä lyhemmän miehen kanssa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko aapeelle tällainen 181cm mies?

Vierailija
22/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea tajuta, ettei kaikki halua pitkää miestä? Skippaan automaattisesti kaikki yli 180cm.  

T: 166cm

Ainoat "sallitut" pituusmieltymykset ovat se että nainen haluaa pitkän miehen tai että mies haluaa lyhyen naisen. Kaikki muu on julistettu perverssiksi.

Väärin. Mies mitään saa haluta tai varsinkaan preferoidan naisen mitään pituutta. ”Kyllä miehen pitää arvostaa naista sellaisenaan jos nainen on kiva.

Sillä, että mies on fiksu ja hyväsydäminen, ei ole mitään väliä jos on väärän pituinen. Pituus pitää olla kohdallaan kuten kuus ja puolisataa muutakin lisäominaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä harmittaa se, kun ei täytä itse sitä tärkeintä kriteeriä. Se tuntuu ikävältä ja epäreilulta. kun sille ei mahda mitään ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
24/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyppii siksi koska kaikkien naisten maku on tässä sama, vain perustelut vaihtuvat.

Haluan pitkän miehen koska olen itsekin pitkä.

Olen lyhyt mutta haluan pitkän miehen koska:

- en halua lyhyitä lapsia

- olen pienikokoinen ja haluan tuntea olevani turvassa

- juuri minä nyt vain satun pitämään pitkiä seksikkäämpinä

Ei se ole juuri sinä, vaan kaikki naiset.

Naiset eivät tietenkään ymmärrä asiaa koska miehille vastaava kriteeri on paino, jota pystyy muuttamaan.

Mitä helvettiä nyt taas? Ootko ikinä kattonu ympärille, ja huomannut, että ihan paljon siellä liikkuu lyhyitä miehiä naiskumppanin kanssa?

Ei kaikilla naisilla oo samanlainen maku. Mulle esim. ei oo mitään väliä miehen pituudella, ihan muut asiat vaikuttaa siihen, viehätynkö jostakusta vai en. Enkä varmasti ole ainoa.

Vierailija
25/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen on epäviehättävä, sori vaan. :/

M169cm

njaa

Voitko lopettaa tämän videon pakottamisen?

Vierailija
26/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M169cm

Jep, tämäkin on tosi ruma.

https://photovvebsite.files.wordpress.com/2012/01/victorias-secret-swim…

Vierailija
27/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyväksytkö sen että mies haluaa sinut pituutesi vuoksi? En yleistä, mutta monilla pitkillä naisilla on se taipumus että pitävät miehessä pituutta hyvin tärkeänä tekijänä, mutta miehen pitäisi ihastua häneen luonteen ja elämänarvojen perusteella eikä se että nainen on pitkä saisi vaikuttaa millään tavalla.

En ole koskaan tavannut naista, joka olisi miehensä kanssa pelkästään pituuden vuoksi. Tai ylipäätään ketään, joka seurustelisi jonkun kanssa pelkästään pituuden takia. Olen itse pitkä nainen ja lähinnä tuntuisi mukavalta, jos mies korostaisi että tykkää olla nimenomaan pitkän naisen kanssa. 

Vierailija
28/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M169cm

Ei taida 169 senttisen Vauvapalstalla viihtyvän miehen mielipiteet paljon painaa. Sori vaan.

Vierailija
29/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pitkistä miehistä. En mä kehtaa sitä avoimesti missään profiilissa tunnustaa, mutta tottakai sillä on vaikutusta. 180 on minimi, jotta voisin edes harkita treffejä. Kummasti on mulle pitkiä miehiä riittänyt.

Vierailija
30/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

196cm on varrella mittaa, joten ei ole ongelma. En kuitenkaan vitsaile lyhyempien miesten pituudesta, koska se on oikeasti arka paikka monille.

Pisin nainen jonka kanssa olen seurustellut oli 187cm ja kyllä vaan, käytti korkokenkiä. Kerrankin ei tullut niskakipuja suudellessa :).

Vierailija
31/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään pitkistä miehistä. En mä kehtaa sitä avoimesti missään profiilissa tunnustaa, mutta tottakai sillä on vaikutusta. 180 on minimi, jotta voisin edes harkita treffejä. Kummasti on mulle pitkiä miehiä riittänyt.

Oletko monenkin kanssa naimisissa? Tuliko sulle yllätyksenä, että reikä miehille kelpaa?

Vierailija
32/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko monenkin kanssa naimisissa? Tuliko sulle yllätyksenä, että reikä miehille kelpaa?

Tuleeko itsellesi yllätyksenä ettet todellakaan ole niin fiksu kuin varmaan ihan oikeasti kuvittelet?

Vierailija
33/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan korkkarien käyttöä edustusjuhlissa ja miehestä on kivaa olla juhlissa sen muutaman sentin mua pidempi, joten hihkun salaa onnesta, kun iltapuvun alle pääsee laittamaan korottomat avokkaat. :P 

Vierailija
34/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valehtelee jatkuvasti olevansa 180 cm vaikka ovat n 175 cm. Olen tavannut elämässäni kymmeniä 180 senttisiä varpaillaan keikkujia, joita katson reilusti alaspäin. Olen itse 182 cm nainen. Minuun ei vetoa pienuus. Piste. Ja vielä vähemmän valehtelu.

Vierailija
35/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet valehtelee jatkuvasti olevansa 180 cm vaikka ovat n 175 cm. Olen tavannut elämässäni kymmeniä 180 senttisiä varpaillaan keikkujia, joita katson reilusti alaspäin. Olen itse 182 cm nainen. Minuun ei vetoa pienuus. Piste. Ja vielä vähemmän valehtelu.

Toisin kuin naiset jotka ovat läpeensä rehellisiä mm. painosta ja ex panojen määrästä.

Vierailija
36/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin naiset jotka ovat läpeensä rehellisiä mm. painosta ja ex panojen määrästä.

Nuo ovatkin asioita joita voi valehdella, toisin kuin pituus jonka valehtelun näkee heti. Ja kyllä naisetkin pituuttaan valehtelevat. Olen joskus ollut treffeillä "165-senttisen" naisen kanssa, joka ei kyllä ollut edes 160.

Vierailija
37/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kaikki profiilikuvat ovat saunanpuhtaina :D

Vierailija
38/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuteen vetoaminen on miehille kätevä tekosyy perustella oma kelpaamattomuus naisten syyksi ilman, että joutuisi ottamaan itse mitään vastuuta.

Samalla tavalla wannabe-hyvännäköiset naispätkät perustelevat sen mikseivät työskentele malleina.

Vierailija
39/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

196cm on varrella mittaa, joten ei ole ongelma. En kuitenkaan vitsaile lyhyempien miesten pituudesta, koska se on oikeasti arka paikka monille.

Pisin nainen jonka kanssa olen seurustellut oli 187cm ja kyllä vaan, käytti korkokenkiä. Kerrankin ei tullut niskakipuja suudellessa :).

Mahtavaa, että löytyy oikeasti fiksuja ihmisiä, jotka osaavat kunnioittaa toisia ja jättää erilaiset ulkonäöstä vitsailut väliin.

Olen itse 173 ja suht tyytyväinen pituuteeni, mutta minua ärsyttää ihmiset jotka tekevät pilaa sellaisesta ominaisuudesta, johon ei itse edes voi vaikutttaa. Ei tulisi mieleenkään kommentoida esim. jonkun painosta tai mistään muustakaan ulkonäköseikasta negatiivisesti.

Ihmisten pitäisi oikeasti ajatella sitä, että miten pahalta joku näennäisesti hauska kommentti voi toisesta tuntua.

Vierailija
40/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovatkin asioita joita voi valehdella, toisin kuin pituus jonka valehtelun näkee heti. Ja kyllä naisetkin pituuttaan valehtelevat. Olen joskus ollut treffeillä "165-senttisen" naisen kanssa, joka ei kyllä ollut edes 160.

Valehtelu on siis ihan OK!

T Mies 168

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä