Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet joita nyppii pituudesta

Vierailija
11.02.2019 |

mainitseminen. Näitä on aika paljon jotka Tinderissä ovat ilmoittaneet, että jos pituus on kynnyskysymys niin kannattaa skipata. Pituus 180cm, joille se nyt on erityisen olennainen tieto :D
Ja niin edelleen. Miksi tykätään huonoa? Minua nyt sattuu kiinnostamaan, koska olen pitkä nainen. Tekeekö se minusta kummajaisen, mutta en välttämättä ole lähdössä deiteille päätä lyhemmän miehen kanssa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin karaokebaarissa. Siellä oli 6 kpl  160 centtistä miestä. 

Ja kaikilla nätti pieni tyttö kainalossa.

Myös oli paikalla 3 komeaa pitkää hujoppia - tyhjin käsin.

Vierailija
42/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee kysyttyä se oituus, koska miehet valehtelee siitä. Nimittäin tosi monesti mies onkin vain 180 ja ihan pokerina ilmoittanut 190. En ymmärrä.

Miksi sitten kysyä ollenkaan? Ootko miehen kanssa menossa possujunaan vai onko sulla japanilainen auto, jos pituutta pitää kysyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen on epäviehättävä, sori vaan. :/

M169cm

Jep, niin on myös alle 170 cm ”miehetkin”.

Vierailija
44/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nainen on epäviehättävä, sori vaan. :/

M169cm

njaa

Voitko lopettaa tämän videon pakottamisen?

pakottamisen? Minkä takia

Vierailija
45/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään pitkistä miehistä. En mä kehtaa sitä avoimesti missään profiilissa tunnustaa, mutta tottakai sillä on vaikutusta. 180 on minimi, jotta voisin edes harkita treffejä. Kummasti on mulle pitkiä miehiä riittänyt.

Oletko monenkin kanssa naimisissa? Tuliko sulle yllätyksenä, että reikä miehille kelpaa?

Hey. No yhden 189-senttisen kanssa olin naimisissa, yhden 191-senttisen kanssa avoliitossa, ja nyt en enää edes halua sitoutumista.

Hauska, miten tästä niin kovin pitää loukkaantua. Ihmisillä on erilaisia preferenssejä. Jos ei tykkää pätkästä, ei tykkää pätkästä. Jos ei tykkää blondista, ei tykkää blondista. Jos ei tykkää pulleasta, ei tykkää pulleasta. Itse mä kriteerini asetan, itse elän niiden kanssa. Ehkä joku päivä mä olen käynyt pitkät miehet läpi, who knows. Siihen asti pituus on ja pysyy mun kriteerinä.

Vierailija
46/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille mahtaa, että evoluutio on saanut naiset haluamaan pitkiä miehiä. Miehille sitten yleensä ei ole naisen pituudella juuri väliä. Kyllähän se varmaan huono-geenistä ottaa päähän, että on lyhyt, mutta sille ei kyllä itse vaan voi mitään.

Vierailija
47/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on samaa luokkaa kun "lähden treffeille vain jos sinulla on isot tissit".

Vierailija
48/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituus on osuttain samanlainen "-se vain on näin" -preferenssi, kuin se että mies haluaisi naisen, kenellä ei ole irtosuhteita.

Vierailija
49/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyväksytkö sen että mies haluaa sinut pituutesi vuoksi? En yleistä, mutta monilla pitkillä naisilla on se taipumus että pitävät miehessä pituutta hyvin tärkeänä tekijänä, mutta miehen pitäisi ihastua häneen luonteen ja elämänarvojen perusteella eikä se että nainen on pitkä saisi vaikuttaa millään tavalla.

Tämä on muuten oikeasti totta. Pitkät naiset hakevat pitkiä miehiä, mutta kammoavat sitä jos mies hakee pitkää naista. Vaikka mies olisi kuinka pitkä itse.

Minä olin joskus nuorena tuollainen kun en tykännyt omasta pituudestani ja se hämmensi kovasti jos joku mies kehui sitä. Nyt olen oppinut rakastamaan pituuttani, ja välillä tapaan myös miehiä jotka eivät koe pituuttaan pelkästään positiiviseksi asiaksi ja saattavat hämmentyä jos kehun sitä.

Vierailija
50/55 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, kunhan muistetaan että joku 190+ pituus ei ole mikään normi todellakaan, edes Suomessa.

Vierailija
51/55 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pituus on osuttain samanlainen "-se vain on näin" -preferenssi, kuin se että mies haluaisi naisen, kenellä ei ole irtosuhteita.

Miehet ovat ihan itse luoneet tilanteen, jossa naisena mulla kyllä riittäisi valinnanvaraa. Kahden pitkän parisuhteen jälkeen kuitenkin olen sitä mieltä, että ei maksa vaivaa. Mulla on pari perheellistä miespuolista ystävää, jotka auttaa mua kodin huoltotöissä, ja pari nuorempaa sinkkumiestä käy silloin tällöin pitämässä mut tyytyväisenä makkarin puolella. Helppoa ja ihanaa elämää, en voisi pyytää enempää.

PS. Kaikki mainitsemani ovat pitkiä ja komeita miehiä :) Miksi tyytyä yhteen, kun voi ottaa parhaat palat useammasta...

Vierailija
52/55 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin pitkä mies on ruma.

Vierailija
53/55 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ettei naisilla ole mitään tarvetta jankuttaa, ettei kukaan muukaan nainen halua lyhyttä miestä, että perheelliset lyhyet miehet valehtelevat tai että heihin on tyydytty vain koska vaimo ei saanut yhtäkään pitkää miestä.

Vierailija
54/55 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tinderin profiilitekstinä "Jos vaadit pitkää miestä, niin olet toivottavasti normaalipainoinen nainen d-kupin tisseillä." Semmosen löysinkin, mutta erityisen pitkä hän ei ollut. Ja löytyi myös kaipaamaani huumorintajua ja maalaisjärkeä.

Vierailija
55/55 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin karaokebaarissa. Siellä oli 6 kpl 160 cm miestä. Ja kaikilla nätti pieni tyttö kainalossa. + Pitkät miehet oli tyhjin  käsin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän