Ulostulo: Tältä näyttää transhoitoja katuva ihminen
Sellaista sattuu että alkaakin kaduttaa.
Mitä mietteitä herättää tämä?
Kommentit (848)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten aivot ovat rakenteellisesti erilaiset. On mahdollista, että ihmiselle tulee tissit ja pimppi, mutta miehen aivorakenne ->kyseinen ihminen kokee olevansa mies. Ei tämä ole kovin vaikea asia ymmärtää edes niillä yksinkertaisimmillaan aivoilla. Ja tämä on voitu osoittaa lukuisissa tutkimuksissa aiheesta. Googlelta löytyi lukuisia tuloksia Ian yhdellä haulla. Asia on äärimmäisen yksinkertainen myös kouluttamattoman ihmisen ymmärtää.
Mitä ihmettä hourailet. Aivot nimenomaan ohjaavat ja muokkaavat kehomme toimintoja ja kasvua sen kasvaessa, jos naisella olisi miesaivot, keho olisi miehen ruumiiksi kehittynyt. Eli täysin mahdoton väite nyt sinulla.
Vai että aivot yksistään vastaavat. :D Miten olisi umpieritysjärjestelmä ja hormonit. Umpieritysjärjestelmä yhdistää aivot hormonien avulla elimiin, jotka säätelevät aineenvaihduntaa, kasvua ja kehittymistä sekä lisääntymistä. Lapsi voi todellakin sukupuolesta riippumatta syntymässään saada eri sukupuolen hormoneja kehoonsa enemmän kuin toista ja se taas kehittää kehon kehittymään toisin. Eli aivan hyvin voi syntyä naisia "miehiksi" ja miehiä "naisiksi" vaikka ulkoisesti jokin ruuminosa kehittyisikin tyypillisesti tietyn sukupuolen piirteiden mukaan.
Aivot säätelevät kaikkia kehon toimintoja hormoneista alkaen, olisi sula mahdottomuus säädellä naisen aivoilla miehen kehoa tai päinvastoin. Aivot toisinsanoen ovat muokanneet kehomme ja ohjaavat sitä. Miehenaivoinen ei voisi pyörittää esim munasarjojen toimintoja.
Aivot ovat siis luoneet kehomme. Toki yhteistyössä kaikkien elinten ja ainesten kanssa.
Juuri näin, miesaivot eivät kykene luomaan naistissejä jne eikä naisaivot kasvattamaan kiveksiä jne.
Mutta kun usko on lgbt-liikkeessä vahva, niin vesikin muuttuu vielä viiniksi. 😁
(Huom.En oo uskis, vaikka käytin tota vertausta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo menee jo henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. Ei me tiedetä miten hyvin muutos on tämän ihmisen kohdalla onnistunut?
Tämä oli varmaan vastaus mulle osoitettuun kommenttiin, joka poistettiin. Luulin silloin eilen illalla, että koko keskustelu poistettiin, onneksi ei. Jos nyt sen kommentin lukija sattuisi tätä vielä lukemaan, hän joka totesi kaikkien näkevän transtaustani minusta päälle, todettakoon, että silloinhan maailma on paljon parempi paikka kuin mitä olen luullut. Kaikki siis näkevät minun olevan transtaustainen ja silti ovat minua kohtaan ystävällisiä, jopa nekin, jotka puheissaan kertovat inhoavansa transihmisiä. Sitä kyllä ihmettelen miksi ihastukseni alkoi vältellä minua ja muuttui erilaiseksi, kun kerroin asiasta. Melkein tulee tunne, että hän yllättyi.
Parempi vaan, että nuo luulevat sen näkyvän päälle. Saadaanpahan me tavalliset elää rauhassa.
Tavalliset...🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transien uhriutuminen on perin huvittavaa, koska kukaanhan ei pakota sellaista esittämään. Vääräkehoisia ihmisiä ei ole olemassa sen paremmin kuin kyklooppejakaan. Jos kutsuu itseään transsukupuoliseksi, se on vain merkki siitä että haluaa sympatiaa ja huomiota. Useilla "transeilla" on selvästi munchausenin oireyhtymä.
Transsukupuolisuus on lääkärin antama diagnoosi F64.0.
Eihän se siitä tee fyysistä sairautta. Tottakai tällänen diagnoosi on pitänyt tehdä uhriutuvien "vääräkehoisten" takia. Tätä sitten jaellaan kuin leipää siellä TRANSpolilla. Muut lääkärit ei tätä kuulemma saa jakaa kuin transmyönteiset lekurit TRANSpolilla, eikä muut tätä ei jakaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transien uhriutuminen on perin huvittavaa, koska kukaanhan ei pakota sellaista esittämään. Vääräkehoisia ihmisiä ei ole olemassa sen paremmin kuin kyklooppejakaan. Jos kutsuu itseään transsukupuoliseksi, se on vain merkki siitä että haluaa sympatiaa ja huomiota. Useilla "transeilla" on selvästi munchausenin oireyhtymä.
Niin no... Onhan skitsofreenikkojakin pidetty shamaaneina aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten aivot ovat rakenteellisesti erilaiset. On mahdollista, että ihmiselle tulee tissit ja pimppi, mutta miehen aivorakenne ->kyseinen ihminen kokee olevansa mies. Ei tämä ole kovin vaikea asia ymmärtää edes niillä yksinkertaisimmillaan aivoilla. Ja tämä on voitu osoittaa lukuisissa tutkimuksissa aiheesta. Googlelta löytyi lukuisia tuloksia Ian yhdellä haulla. Asia on äärimmäisen yksinkertainen myös kouluttamattoman ihmisen ymmärtää.
Mitä ihmettä hourailet. Aivot nimenomaan ohjaavat ja muokkaavat kehomme toimintoja ja kasvua sen kasvaessa, jos naisella olisi miesaivot, keho olisi miehen ruumiiksi kehittynyt. Eli täysin mahdoton väite nyt sinulla.
Vai että aivot yksistään vastaavat. :D Miten olisi umpieritysjärjestelmä ja hormonit. Umpieritysjärjestelmä yhdistää aivot hormonien avulla elimiin, jotka säätelevät aineenvaihduntaa, kasvua ja kehittymistä sekä lisääntymistä. Lapsi voi todellakin sukupuolesta riippumatta syntymässään saada eri sukupuolen hormoneja kehoonsa enemmän kuin toista ja se taas kehittää kehon kehittymään toisin. Eli aivan hyvin voi syntyä naisia "miehiksi" ja miehiä "naisiksi" vaikka ulkoisesti jokin ruuminosa kehittyisikin tyypillisesti tietyn sukupuolen piirteiden mukaan.
Aivot säätelevät kaikkia kehon toimintoja hormoneista alkaen, olisi sula mahdottomuus säädellä naisen aivoilla miehen kehoa tai päinvastoin. Aivot toisinsanoen ovat muokanneet kehomme ja ohjaavat sitä. Miehenaivoinen ei voisi pyörittää esim munasarjojen toimintoja.
Aivot ovat siis luoneet kehomme. Toki yhteistyössä kaikkien elinten ja ainesten kanssa.Juuri näin, miesaivot eivät kykene luomaan naistissejä jne eikä naisaivot kasvattamaan kiveksiä jne.
Mutta kun usko on lgbt-liikkeessä vahva, niin vesikin muuttuu vielä viiniksi. 😁(Huom.En oo uskis, vaikka käytin tota vertausta)
Jos biologian tietämys on tuota luokkaa kannattaisi jättää kommentoimatta. Kun usko on raamatussa niin tosiaan kun se öylätti siunataan eli konsekroidaan eukaristian aikana lukemalla asetussanat sen yli, se muuttuu, niin ettei se ole enää leipää vaan Kristuksen ruumis.
Täällä on ilmeisesti joku yksi ihminen niin pahoittanut mielensä ja menettänyt yöunensa Transihmisten vuoksi, että riehuu ja suu vaahdoissa selittää kaikenmaailman aivopieruja. Sivukaupalla kirjoittanut tänne kaikenmaailman roskaa.
Onneksi maailma kuitenkin menee eteenpäin. Transihmiset ovat yhtä näkyvämpi - ja ennenkaikkea hyväksyttävämpi - osa yhteiskuntaamme. Vaikka täällä riehuu aamusta iltaan ja kirjoittaa kymmeniä sivuja, asia ei siitä onneksi enää taaksepäin ole menossa. Kehitystä on täysin mahdoton pysäyttää. Sitä en ymmärrä, miten tämä asia voi jollekin olla NIIN iso agenda (turha selittää, että kun on niiin paha mieli niistä verorahoista, maailman surkein ja lattein vitsi) ja miten voi jonkun mieli jostain tällaisesta asiasta ollakaan noin pahoittunut. Uskomaton juttu kaikenkaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se siitä tee fyysistä sairautta. Tottakai tällänen diagnoosi on pitänyt tehdä uhriutuvien "vääräkehoisten" takia. Tätä sitten jaellaan kuin leipää siellä TRANSpolilla. Muut lääkärit ei tätä kuulemma saa jakaa kuin transmyönteiset lekurit TRANSpolilla, eikä muut tätä ei jakaisikaan.
Ei terveyskeskuslääkäri anna sulle onkologian diagnooseja. Eikä syöpä tai sairaudet parane rukoilemalla. Et oikeasti voi olla noin tyhmä. Sille on ihan oma syynsä miksi jokaiselle lääketieteen alalle on omat spesialistinsa. Sillä ei ole mitään tekemistä minkän agendan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On häiritsevää miten miehet jotka haluavat naisiksi päätyvät yleensä vahvistamaan stereotypioita joita sosiaalinen sukupuoli on luonut. Pitkät hiukset, vahvat meikit ja korkkarit kuuluvat hyvin ahtaaseen näkemykseen naisena olemisesta. Biologista ja fyysistä sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta sosiaalista käsitystämme siitä mikä on naisille ja miehille sopivaa voi laajentaa ja muokata hiljalleen.
Tämä on kyllä totta. Itse olen aika androgyyni, "miesmäinen" nainen ja mulle on tultu suoraan sanomaan etten ole nainen, vaikka nainen olen. En silti koe tarvetta silpoa itseäni. Moni noista sukupuolensa korjanneista on myös seksuaalivähemmistöön kuuluvia, mutta korjauksen jälkeen kai ovat heteroita? Väkisinkin tulee mieleen ettei omaa homoseksuaalisuutta ehkä hyväksytä yhteiskunnan paineiden takia.
Olen kasvanut hyvin liberaalissa perheessä ja hippikommuunissa. Siksi ehkä olen hyväksynyt sen ettei mun tarvitse olla mikään perinteinen nainen ollakseni oma itseni. Eikä lesbouskaan ole koskaan ollut ongelma läheisilleni.
Ihan tiedoksi, että yksi keskeinen pointti transtutkimuksissa on varmistaa, ettei kyseessä missään nimessä ole homouttaan häpeävä heteroksi haluava henkilö. Tällainen henkilö ei ole todellisuudessa transsukupuolinen ja katuisi hoitoja.
korjaan: KUKAAN henkilö ei ole todellisuudessa
transsukupuolinen.Korjaan: Todellisuudessa ole mitään kaksijakoisia "sukupuolia."
Biologia, tiede ja todellisuus ovat eri mieltä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On häiritsevää miten miehet jotka haluavat naisiksi päätyvät yleensä vahvistamaan stereotypioita joita sosiaalinen sukupuoli on luonut. Pitkät hiukset, vahvat meikit ja korkkarit kuuluvat hyvin ahtaaseen näkemykseen naisena olemisesta. Biologista ja fyysistä sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta sosiaalista käsitystämme siitä mikä on naisille ja miehille sopivaa voi laajentaa ja muokata hiljalleen.
Tämä on kyllä totta. Itse olen aika androgyyni, "miesmäinen" nainen ja mulle on tultu suoraan sanomaan etten ole nainen, vaikka nainen olen. En silti koe tarvetta silpoa itseäni. Moni noista sukupuolensa korjanneista on myös seksuaalivähemmistöön kuuluvia, mutta korjauksen jälkeen kai ovat heteroita? Väkisinkin tulee mieleen ettei omaa homoseksuaalisuutta ehkä hyväksytä yhteiskunnan paineiden takia.
Olen kasvanut hyvin liberaalissa perheessä ja hippikommuunissa. Siksi ehkä olen hyväksynyt sen ettei mun tarvitse olla mikään perinteinen nainen ollakseni oma itseni. Eikä lesbouskaan ole koskaan ollut ongelma läheisilleni.
Ihan tiedoksi, että yksi keskeinen pointti transtutkimuksissa on varmistaa, ettei kyseessä missään nimessä ole homouttaan häpeävä heteroksi haluava henkilö. Tällainen henkilö ei ole todellisuudessa transsukupuolinen ja katuisi hoitoja.
transsukupuolinen.Korjaan: Todellisuudessa ole mitään kaksijakoisia "sukupuolia."
Muuta kuin kaikki nisäkkäät ja linnut esimerkiksi.
Tässä illan pähkinä sinulle purtavaksi: Kumpia ihmiset ovat edellämainituista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia, tiede ja todellisuus ovat eri mieltä kuin sinä.
Ai se raamatun biologia kun sanoo? Oikeaan tieteeseen perustuva ajantasalla oleva biologia, tiede ja ne ketkä elävät todellisuudessa ovat täysin eri mieltä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista sattuu että alkaakin kaduttaa.
Mitä mietteitä herättää tämä?
Muuttui hippitransusta villapaitahihhuliksi. Arveluttaa vähän.
Nämä kaikki asiat tulevat myös lähelle omaa elämääni. Olen myös sieltä alakoulun lopusta asti kuulunut siihen ryhmään, joka haluaisi olla poika ja tämä ajatus ei ole vielä 15 vuotta myöhemminkään lähtenyt mihinkään. Silti tiedän, että en varmasti tee asialle mitään, kun pelkään kuitenkin että alkaisin katumaan ja toisaalta uskallus ei riitä ja en tiedä toisiko se minulle kuitenkaan mitään onnea. Seurustelu on myös minulle vaikea asia, kun pidän miehiä vain kavereina ja ihailen myös heitä ja haluaisin olla heidän kaltaisensa. Sen takia en jotenkin vaikea ajatella, että olen nyt sitten se nainen joka seurustelee miehen kanssa, kun en jotenkin "sovi" siihen naisen rooliin tai halua mitään sellaista kohtelua miehiltä mitä ehkä naiset saavat ( en halua olla kenenkään kulta ja kuunnella mitään lässytystä tai saada mitään kukkia, minulle ei tarvitse availla ovia jne). Tietenkin tämä on yleistystä, mutta jotenkin uskon että jotkut perinteiset sukupuoliroolit saisivat minut ärsyyntymään nopeasti. Ja ainakun tapaan jonkun uuden tuttavuuden josta pidän niin mietin vaan kuinka hyvännäköinen hän on. En sillä tavalla rakastu ihailen vaan. Minulla miehet ovat cool ja minä kun en ole sellainen niin en pysty sitä saavuttamaan. Monesti olen ihan innoissani kun näen jonkun miehen ja huomaan niin toivovani, että olin kuin hän. Tätä kaikkea on niin vaikeaa selittää ja harva näistä asioista toisaalta tietää, kun en voi kertoa.
Onhan tämä jotenkin ihan huvittavaa silti ja pelkään jääväni yksin sillä tuskin kukaan mies minua huolii ja en tiedä voinko sitä edes vaatia. Kuitenkaan minusta ei päälle päin huomaa mitään ja en ole mikään erikoisen näköinen. Sen tiedän, etten varmaan kuitenkaan ole lesbo, kun haluaisin saada miehen kumppaniksi kaikesta huolimatta. Seuraan näihin asioihin liittyviä blogeja, videoita ja lehtijuttuja silti todella tarkkaan kun ne kuitenkin liittyvät niin paljon omaan elämään. Ajattelen aina, että minä voisin olla se videon henkilö jos olisi eri tilanne. Sen takia toivon kaikille samassa tilanteessa oleville sitä, että saavuttavat onnen, vaikka itsellä nyt onkin vähän eri tilanne. Ajatukset kuitenkin olleet pitkään jo näissä asioissa ja siinä mielessä ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka ovat tässä tilanteessa. Minulle riittää tämä, mutta muille ehkä ei ja se on ok jos haluavat lähteä muutokseen. Haluan aina ymmärtää ihmisiä eri tilanteissa ja en halua tuomita ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on niin monimutkainen kokonaisuus, että kyllä katuvia löytyy joukosta muutamia aina ihan takuulla kuten kauneusleikkauksiakin katuvia. Edes tarkat hoitoihin pääsyseulat eivät tätä poista, mutta hoitoja mielestäni tarvitaan sillä hyödyt ovat monelle kuitenkin suuret ja usea on myös tyytyväinen lopputulokseen.
Jokainen on vastuussa siitä mitä keholleen tekee.
Jep, aikuinen ihminen tehköön kropalle mitä lystää. Ongelmaksi se muodostuu vain kun ruvetaan syöttämään muksuille niitä hormoniblockereita. En ymmärrä lapsen kehityksen vaarantamista yhtään. Sillä verukkeella että ilman blockereita ei lapsi muka muutu tarpeeksi hyvännäköiseksi, aika turhamaista. Rumia naisia ja manboobsimiehiä maailmassa riittää, miksi sellaiseksi muuttuminen on hirveä ongelma, luulin että ahdisti vain oma sukupuoli eikä niinkin pinnallinen asia kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei terveyskeskuslääkäri anna sulle onkologian diagnooseja. Eikä syöpä tai sairaudet parane rukoilemalla. Et oikeasti voi olla noin tyhmä. Sille on ihan oma syynsä miksi jokaiselle lääketieteen alalle on omat spesialistinsa. Sillä ei ole mitään tekemistä minkän agendan kanssa.
Sehän tässä nimenomaan hassua onkin, että miksi mielikuvitusvialle on pitänyt saada erikoislääkäri oikein "transpolille", hyvin kummallista. Isolla agendallahan se on aikaseksi joskus saatu, ei millään muulla.
Syövät ja muut sairaudet ovat oikeasti olemassa, joten niihin me juuri tarvitsemme terveydenhuoltoa, emme näihin narsistien ja luulotautisten muokkaamisiin.
Transien tapauksessa tämä "hoitaminen" tapahtuu silpomalla ja pumppaamalla myrkkyjä täysin terveeseen kehoon, koska ihmisellä on pelkkä mielihalu ja päähänpisto olla toista sukupuolta, koska "MÄ HALUUN".
Se ei ole lääketiedettä vaan puoskarointia. Ne ihmiset pitäisi ohjata mielenterveyspalvelujen piiriin tai yksinkertaisesti vain sanoa että "Suu kiinni, sinussa ei ole mitään vikaa, NEXT"!.
Mikä maa se nyt oli, jossa eräs mies tunsi itsensä onnettomaksi köyhänä ja kertoi aina olleensa rikas mies köyhän miehen kehossa.
Jossain Euroopan maassa taas kuusikymppinen mies vaati oikeusteitse syntymävuotensa ja ikänsä muuttamista kaikkiin henkilötietoihin. Hän oli onneton kuusikymppisenä, koska koki olevansa nelikymppinen. Hänhän kertoi oikeudessa, että koki ettei koskaan voisi olla onnellinen kuusikymppisenä miehenä, vaan hänelle pitää antaa oikeus olla alentaa ikäänsä 20 vuodella. En ole löytänyt uutista, jossa olisi kerrottu oikeuskäsittelyn lopputulos. Onko joku nähnyt sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on niin monimutkainen kokonaisuus, että kyllä katuvia löytyy joukosta muutamia aina ihan takuulla kuten kauneusleikkauksiakin katuvia. Edes tarkat hoitoihin pääsyseulat eivät tätä poista, mutta hoitoja mielestäni tarvitaan sillä hyödyt ovat monelle kuitenkin suuret ja usea on myös tyytyväinen lopputulokseen.
Jokainen on vastuussa siitä mitä keholleen tekee.
Jep, aikuinen ihminen tehköön kropalle mitä lystää. Ongelmaksi se muodostuu vain kun ruvetaan syöttämään muksuille niitä hormoniblockereita. En ymmärrä lapsen kehityksen vaarantamista yhtään. Sillä verukkeella että ilman blockereita ei lapsi muka muutu tarpeeksi hyvännäköiseksi, aika turhamaista. Rumia naisia ja manboobsimiehiä maailmassa riittää, miksi sellaiseksi muuttuminen on hirveä ongelma, luulin että ahdisti vain oma sukupuoli eikä niinkin pinnallinen asia kuin ulkonäkö.
Helvatun pimeetä touhua että SETAkin oikein kiihkoilee että pitää saada lapsille antaa noita hormoneja ettei tule murrosikää, jotain lakia varmaan vaativat ellei jo ole.
Mikä tollasia ihmisiä oikein vaivaa, linnaan pitäs viskata ja avain jorpakkoon. Yhtä vastenmielisiä kuin pedarit.
Jättäisivät edes lapset tolta transjulistukseltaan rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa se nyt oli, jossa eräs mies tunsi itsensä onnettomaksi köyhänä ja kertoi aina olleensa rikas mies köyhän miehen kehossa.
Jossain Euroopan maassa taas kuusikymppinen mies vaati oikeusteitse syntymävuotensa ja ikänsä muuttamista kaikkiin henkilötietoihin. Hän oli onneton kuusikymppisenä, koska koki olevansa nelikymppinen. Hänhän kertoi oikeudessa, että koki ettei koskaan voisi olla onnellinen kuusikymppisenä miehenä, vaan hänelle pitää antaa oikeus olla alentaa ikäänsä 20 vuodella. En ole löytänyt uutista, jossa olisi kerrottu oikeuskäsittelyn lopputulos. Onko joku nähnyt sen?
Muistan hämärästi, en ole nähnyt.
Minäkin haluaisin olla merikotka, mitenhän voisin alkaa vaatia oikeusteitse muita näkemään minut merikotkana jne.
Eikä ole vitsi, haluaisin kyllä olla merikotka, mutta kun minulle on aivot suotu, käsitän sen mahdottomaksi...
Josko seuraavassa elämässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä nimenomaan hassua onkin, että miksi mielikuvitusvialle on pitänyt saada erikoislääkäri oikein "transpolille", hyvin kummallista. Isolla agendallahan se on aikaseksi joskus saatu, ei millään muulla.
Syövät ja muut sairaudet ovat oikeasti olemassa, joten niihin me juuri tarvitsemme terveydenhuoltoa, emme näihin narsistien ja luulotautisten muokkaamisiin.Transien tapauksessa tämä "hoitaminen" tapahtuu silpomalla ja pumppaamalla myrkkyjä täysin terveeseen kehoon, koska ihmisellä on pelkkä mielihalu ja päähänpisto olla toista sukupuolta, koska "MÄ HALUUN".
Se ei ole lääketiedettä vaan puoskarointia. Ne ihmiset pitäisi ohjata mielenterveyspalvelujen piiriin tai yksinkertaisesti vain sanoa että "Suu kiinni, sinussa ei ole mitään vikaa, NEXT"!.
Et taida edes tietää mitä sana päähänpisto tarkoittaa? Ja edelleenkään kyse ei ole haluamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo menee jo henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. Ei me tiedetä miten hyvin muutos on tämän ihmisen kohdalla onnistunut?
Tämä oli varmaan vastaus mulle osoitettuun kommenttiin, joka poistettiin. Luulin silloin eilen illalla, että koko keskustelu poistettiin, onneksi ei. Jos nyt sen kommentin lukija sattuisi tätä vielä lukemaan, hän joka totesi kaikkien näkevän transtaustani minusta päälle, todettakoon, että silloinhan maailma on paljon parempi paikka kuin mitä olen luullut. Kaikki siis näkevät minun olevan transtaustainen ja silti ovat minua kohtaan ystävällisiä, jopa nekin, jotka puheissaan kertovat inhoavansa transihmisiä. Sitä kyllä ihmettelen miksi ihastukseni alkoi vältellä minua ja muuttui erilaiseksi, kun kerroin asiasta. Melkein tulee tunne, että hän yllättyi.
Parempi vaan, että nuo luulevat sen näkyvän päälle. Saadaanpahan me tavalliset elää rauhassa.
Tavalliset...🤣🤣🤣
Tavalliset, yhteiskuntaan sulautuvat transtaustaiset. Juuri tuon asenteen takia en taustoistani puhu, koska ihan oikeasti olen vaan tavis.
Ei poika tykännyt leikkiä nukeilla, legoja piti olla ja rakenteli.