Kun kuolet joskus, niin aiotko jäädä tänne maanpäälle kummittelemaan?
Ketä pelottelisit ekaksi? Vai olisitko kiltti haamu?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Taivaaseen olisi kiva päästä.
No mutta jos sais välillä käydä "kylässä" kyläilemässä jonkun luona.
Me emme jää vaan joudumme ensin ylösnousemusruumiissa Paratiisiisn tai Tuonelaan ja siellä olemmme viimeiseen tuomiopäivään saakka ja sitten meidät kutsutaan Jumalan tuomiopäivän eteen kaikki ja Kristus tuomitsee meidät joko Jumalan luo taivaaseen tai eroon Jumalasta. Its up Yours. Tai up in the ass.
Ei kun synnyn uudeleen, joten minulla ei ole aikaa kummitteluun.
Sehän riippuu ihan siitä onko jääminen mielekästä. Jos ainoa tarjolla oleva aktiviteetti on vain haahuilla päämäärättömästi ympäriinsä, ja vaihtoehdoksi tarjotaan mielekästä tekemistä tai vaan se että lakkaan olemasta olemassa, en jää.
Ette taida olla nyt leikkisällä päällä yhtään. Ei leikitä sitten. :( ap
En varmaankaan. Toki en tiedä, onko tuo edes itse päätettävissä. Oletuksella, että kummituksia on olemassa.
No todellakin menisin naisten pukuhuoneisiin heti kyttäämään ja roiskisin ektoplasmaa kaikkialle
Vierailija kirjoitti:
No todellakin menisin naisten pukuhuoneisiin heti kyttäämään ja roiskisin ektoplasmaa kaikkialle
No niin, nyt alkoi jo hauskempia tulemaan. :)) ap
Minä kummittelen jo,kirjoitan mm. tänne trolleja meedion välityksellä päivät pitkät.
Tiedän eräitä, jotka olisivat tulleet takaisin "keppostelemaan", jos se olisi mahdollista. Ovat siis nyt edesmenneitä, ja mitään ei ole kuulunut.
Joka ikistä paskanpuhujaa, kiusaajia ja ilkeitä ihmisiä.
Haluaisin jäädä, mutta en tiedä onnistuuko se. Jos saisin olla kummitus, pelottelisin kaikki suomalaiset poikalapset h e n g i l t ä. En pysty sanoin kuvailemaan sitä vihaa, inhoa ja halveksuntaa jota tunnen poikalapsia kohtaan.
Musta ois ihan hauskaa olla kiltti ja ystävällinen kummitus.
Vaikka tiskaisin tai siivoaisin kun muut on poissa. Neuloisin hassuja villasukkia ja järjestelisin sukkia eri pareihin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jäädä, mutta en tiedä onnistuuko se. Jos saisin olla kummitus, pelottelisin kaikki suomalaiset poikalapset h e n g i l t ä. En pysty sanoin kuvailemaan sitä vihaa, inhoa ja halveksuntaa jota tunnen poikalapsia kohtaan.
Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tiskaisin tai siivoaisin kun muut on poissa. Neuloisin hassuja villasukkia ja järjestelisin sukkia eri pareihin.
Kai tajuat aiheuttavasi suurta kauhua näennäisen ystävällisella käyttäytymiselläsi?
Olen sanonut jo lähes 30 vuotta sitten, kun hautausmaalla olin muutamana kesänä kesätöissä, että jos minun haudalle laitetaan annansilmiä, niin tulen varmasti kummittelemaan. Niin rumia kukkia ne ovat, että en niitä hautaistutuksiini halua. :)
Muussa tapauksessa tuskin tulen. N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jatkaisit vain samaa kuin vielä eläessä
Vierailija kirjoitti:
Ihana kummitus<3 Tervetuloa meille kun aika jättää. :) ap
Universumissa on miljardeja tähtijärjestelmiä, kiinnostais nähdä mitä siellä on mieluummin kuin katsella vanhoja naamoja täällä maan päällä. Plus tietenkin sitten päästä sinne yläilmoihin jos kutsu on olemassa.
Taivaaseen olisi kiva päästä.