Miten "laulaja" kuten Juha Tapio menestyy Suomessa?
Katson tätä Vain Elämää ja ei voi kuin nauraa. Näyttää kuivan kesän kaljulta oravalta ja mitä keskinkertaisin ääni.
Kuka ihme tuollaisia kuuntelee oikein?
Kommentit (93)
vain elämää ei sen enempää lialalalal lelelele liollooo, vain elämää ei sen enempää nooanana nneee enooooo nenenenenee
Hallituksen maskotti piip juhatapio ja keskinkertainen puuhaa anna
Hallituksen maskotti piip juhatapio ja keskinkertainen puuhaa anna juhatapio onneton valtion tukema piipittäjä
Suomessa taso on tämä. Ulkomailla, missä kisa on kovempi, ei todellakaan pärjäis.
No mä en kyll kans fanita. Linnan juhlatkin lässähti minun mielestäni heti kun hän aloitti osuutensa. Ostin aikoinaan hänen levynsä "Kaksi puuta"- kappaleen innoittamana, mutta blääh, siinä oli kaksi hyvää ja paljon radiossakin soitettua biisiä, muut olivat yhdentekeviä hymistyksiä. Sanoituksetkin ovat yleensä niin ympäripyöreitä, etteivät ne millään muotoa herätä tunteita. Veikkasin sitä Ratinan jättikonserttiakin, että yleisön voi mitata sadoissa. Olin väärässä, mutta ihmettelen suuresti. En ihan kaikkea taikaa tajua.
Vierailija kirjoitti:
Juha näyttää joltain syöpäpotilaalta! Liian iso pää ja todella kapea kaula hänellä päähänsä nähden. Ei näytä mitenkään miehekkäältä. Vaan enemmän nistiltä.
Kiusaaja kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha näyttää joltain syöpäpotilaalta! Liian iso pää ja todella kapea kaula hänellä päähänsä nähden. Ei näytä mitenkään miehekkäältä. Vaan enemmän nistiltä.
Aika oudon näköinen on tuo Tapio. Onneksi on sentään pitkä, muuten olisi varmaan incel.
Kiusaaja kiusaa.
Juha Tapio oli mukana Stubbin vaalikampanjassa. Parempia laulajia olisi näihin juhliin varmasti löytynyt.
Hänen suosionsa osoittaa, että tällaisia lauluja tarvitaan - "tsemppilauluja keski-ikäisille". Ihastumisesta ja rakastumisesta sekä menetyksestä ja kaipuusta kertovia biisejä kyllä riittää, joten hyvä, että Juha Tapion ja kumppaneiden tuotantoa on myös tarjolla. Plussaa myös suomenkieliset sanat.
En pysty kuuntelemaan Juha Tapion itkuvirsiä. Toosa menee kiinni heti, kun tämän määkiminen alkaa. Sori siitä.
Lähinnä miettinyt miten se William vai mikä räpättäjä se oli. Ei edes osannut omaa kappalettaan livenä