Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te pariskunnat, jotka nukutte eri huoneissa!

Vierailija
10.02.2019 |

Miksi tällainen järjestely?

Kommentit (482)

Vierailija
421/482 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hengitys haisee. Ja olen herkkä uninen.

Vierailija
422/482 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun paremmin yksin. Tykkään että molemmilla on myös omat huoneet, oma henkilökohtainen tila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/482 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen!

Joku kerran kysyi, että missä te sitten n-tte.

Vastaus oli, että koko huushollissa, joka huonekalulla. Myös sängyillä.

Vierailija
424/482 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovin herkkäuninen ja samoin mies. Hän myös kuorsaa ja samalla häiriintyy jos joku liikahtaa edes vähäsen unissaan. Saatiin molemmat mielenrauha ja unirauha kun nukutaan eri huoneissa ja voidaan niin paljon paremmin näin :)

Vierailija
425/482 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuorsaa ja toisaalta polttaa valoja läpi yön. En saa unta. Sitten, kun nukun toisaalla ja olen sammuttanut valot yöksi, on hän saattanut käydä ne sytyttämässä ohi mennessään. En saa nukuttua kunnolla valoisassa.

Vierailija
426/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteelle on rankempaa, jos ei saa kunnolla nukkua, eikä olla koskaan rauhassa.

Eri asunnoissa nyt 9 vuotta.

Vierailija
427/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä nukkuminen on monelle kyseenalaistamaton normaali. Varmaan keksitty seksin harrastamisen helpottamiseksi. On varmaan myös vaikuttanut siihen, että seksiä harrastetaan useimmiten ennen nukahtamista.

Jos perheessä on vain yksi lapsi, lapsesta voi tuntua kurjalta, että vanhemmat saavat nukkua yhdessä, mutta lapsen pitää nukkua yksin.

Vierailija
428/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten täällä on todettu ,erirytmisyys , huono unisuus, toisen kuorsaus lienevät ne tavallisimmat syyt. Onneksi nykyinen mieheni on tämän hyväksynyt, edellinen loukkaantui verisesti kun ehdotin, vaikka  meillä oli täysin eri rytmit ja mies kuorsasi ennenkuin pää ehti tyynyyn asti. Itse olen koko elämäni ollut huono nukkuja ja herkkäuninen, enkä todellakaan  pysty nukkumaan jos maantiepora jylisee vieressä. Lomilla aina erilliset hotellivuoteet, korvatulpat ja unilääke jos on saatavilla. Muuten en nukkuisi tuntiakaan, koska nykyinenkin mies kuorsaa ja vuoteessa kääntymiset tapahtuvat tyylillä heittäytyvä virtahepo-käännös.

Heittäytyvä virtahepo :D tunnistan!

Vierailija
429/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukuttu omissa huoneissa toistakymmentä vuotta miehen sairauksien vuoksi, näin jaksetaan elää yhdessä.

Vierailija
430/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee ajatukset laukalle jos makoilen sängyssä hetkenkin odottelemassa unta, joten nukahdan tv:n ääreen. Töllö taas häiritsee miehen unta. Paras ratkaisu on että kumpikin nukkuu hyvin. Monesti menen aamulla ennen herästyskellon soittoa ns. aviovierailulle.

Vierailija
431/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kuorsaajien kanssa eläjät, hommatkaa netistä kuorsauskisko. Halvat maksaa muutaman kympin ja parantavat sen kuorsaajan unen laatua merkittävästi, vaikka ette samassa huoneessa nukkuisikaan.

Mulla käytössä tämmöinen https://www.uneksi.com/tuote/somnolis-kevyt-laadukas-kuorsauskisko/

Vierailija
432/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa.

Mäkin kuulema kuorsaan.

Olen muutenkin tosi herkkäuninen, joten mun täytyy nukkua esim. tarpeeksi kylmässä.

Mies ei tykkää siitä itse.

En pystyisi nukkumaan yhtään jos toinen vieressä kuorsaisi, sätkisi, kääntyilisi.

On kokeiltu lomapaikoissa ja mä en saa todellakaan nukuttua kun toinen vieressä on eläväisempi kuin hereillä.

Vierailija
433/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso asunto, ja molemmilla "omat huoneet". Näissä sängyt, kirjoituspöydät ja harrastuskamppeita. Lisäksi meillä on yhteinen makuuhuone, jossa on parisänky. 

Nukutaan vaihdellen, aikataulujen salliessa yhdessä makkarissa, mutta vuorotyöläisillä on hyvin eri rytmi ja molemmilla ajoittain univaikeuksia, jolloin kumpikin hakeutuu omaan huoneeseen nukkumaan. Seksiä harrastetaan yleensä makuuhuoneessa, mutta myös muissa huoneissa fiiliksen mukaan. Ollaan lapseton 40+ pari. 

Vierailija
434/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen!

Joku kerran kysyi, että missä te sitten n-tte.

Vastaus oli, että koko huushollissa, joka huonekalulla. Myös sängyillä.

Ilmeisesti osa pariskunnista harrastaa seksiä vain ja ainoastaan makuuhuoneessa. Vauva-aikana meillä oli perhepeti, koska silloin muksut nukkuivat parhaiten. Ja sama kysymys tuli vastaan. Nyt on omat makuuhuoneet käytössä, mutta seksiä on edelleen kuten aikaisemmin. Eikä meillä mitään porttikieltoja ole toisten huoneisiin. Paitsi ehkä nukkuessa.

Vierailija
435/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä ettei ap? Miksi ihmeessä pariskunnan pitäisi nukkua samassa sängyssä tai huoneessa? Yksin on mukavampi ja rauhaisampi nukkua eikä kuorsausta.

Niin, miksi edes samassa talossa, jos se on yhdentekevää ?!

Vierailija
436/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä Insinööri kirjoitti:

Te kuorsaajien kanssa eläjät, hommatkaa netistä kuorsauskisko. Halvat maksaa muutaman kympin ja parantavat sen kuorsaajan unen laatua merkittävästi, vaikka ette samassa huoneessa nukkuisikaan.

Mulla käytössä tämmöinen https://www.uneksi.com/tuote/somnolis-kevyt-laadukas-kuorsauskisko/

Miten tuo asetetaan paikalleen ja  miten tuon härpäkkeen  kanssa voi nukkua vaikka kyljellään?

Vierailija
437/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkäunisuus, kuorsaus, toinen herää lasten yöllisiin menoihin ja ei saa unta mutta lasten lähellä kuitenkin jonkun nukuttava, toinen herää naapurin koiran juoksuaikoina uroskoiran liikkeisiin ja ininään kun toinen taas ei kenen lähellä koira haluaa olla. Toiselle liian kuuma, kesällä liikaa valoa, toisella välillä poikkeava työrytmi. Paljon syitä ja onneksi on vaihtoehtoisia makkareita tilanteen mukaan isossa talossa jos tarvii hyvät unet. Vaikka onkin vain yksi virallinen aikuisten makkari.

Vierailija
438/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaaminen ei mua niin haittaa, mutta mies nytkii ärsyttävästi öisin ja kääntyilee aggressiivisesti. Meillä on niin pehmeät patjat, että tuntuu kuin nukkuisi keinuvassa veneessä, kun on miehen vieressä. Eli parempi saada kunnolla lepoa.

Vierailija
439/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo menee nukkumaan 22:00 ja herää helposti, minä joskus 1:00 jälkeen.

Vierailija
440/482 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä julmaa? Olemme nukkuneet 14 vuotta eri huoneessa ja olemme sitäkin tyytyväisempiä, heräämme eri aikoihin ja mieheni kuorsaa kovaäänisesti ( joo, ei auta mikään )

Ei meillä ole kyllä mitään menetty, päinvastoin molemmat nukkuvat hyvin ja elämämme toimii paremmin, en ymmärrä miksi joku pitäisi tätä julmana jos se toimii meidän suhteessamme.