Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies läpsäsi riidan jälkeen poskelle

Vierailija
10.02.2019 |

Tilanne on nyt se että mies läpsäsi riidan jälkeen poskelle, ei mitenkään älyttömän kovaa, mutta kuitenkin. Millaisenkohan miehen kanssa mä oikein oon? Kuinka tavallista tämä on? Ja mikä ylipäätänsä selittää tällaisen käytöksen? Voiko antaa anteeksi ja jatkaa elämää, vai onko tämä todennäköisesti merkki jostakin vakavammasta?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
22/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka lyö naista, on ala-arvoinen luuseri. Eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tunnut tuollaisesti ku*ipäästä tykkäävän, jatka ihmeessä suhdetta. Kun on sitten hampaat irti ja keho mustelmilla, mies vaan todistaa rakkauttaan. Eikös niin? Jospa nyt sytyttäisit ne valot ihan sinne vintille asti.

Vierailija
24/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono mies. Jätä se.

Huono nainen. Mies vaihtakoon parempaan.

Vierailija
25/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono mies. Jätä se.

No kerros millainen nainen olisi hyvä?

Vierailija
26/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mies joutuu läpsystä käräjille, nainen henkisestä väkivallasta ei koskaan. Ovat meinaan yhtä paha asia. Fyysisestä väkivallasta voi tulla henkisiä traumoja, henkisestä väkivallasta taas fyysisiä ongelmia.

Epäreilua. Naiset pääsee luikkimaan kaikesta.

Vierailija
27/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät läpsäise poskelle naista. Tuo on naisten tyyliä. Mies lyö turpiin.

Vierailija
28/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP nauttii alistamista tai on saanut sellaisen perhemallin.

Vierailija
29/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono mies. Jätä se.

No kerros millainen nainen olisi hyvä?

Kiltti nainen joka ei valita vaan alistuu miehen tahtoon

Vierailija
30/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin tuollaiselle miehelle "kiitos ja näkemiin." Oma isäni on kerran vetänyt minua turpaan, kun vanhempien riidan väliin menin, päätin tuolloin, ettei minun tarvi missään tilanteessa pelätä, että oma puolisoni satuttaisi minua lyömällä ja omien lapsieni ei todellakaan tarvi pelätä vanhempien riitoja.

Vierailija
31/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rakkauteen kuuluu tunteet. Elämän kuuluu olla räiskyvää. En ymmärrä suhteita, joissa vaan söpöstellään. Eikö niillä ihmisillä ole mitään todellista elämää. Väliin aina tunteet pääsee pintaan ja kiehahtaa, mutta kun toinen on ihana ja rakas, korvaa se kaiken. Kun mulla on mustelmia, tiedän että mun mies todella rakastaa mua. Se ei halua antaa mua muille vaan täyteen kokonaan.

Vierailija
32/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä toinenkin poski. 

Vierailija
33/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää millanen mies noin muuten on, esimerkiksi seksissä tai suhtautumisessa naisiin ylipäätänsä?

Ollaan oltu yhdessä useita vuosia ja koko suhde on ollu täynnä myrskyä. Hän syyttää minua kaikesta vaikka hän on jäänyt useampaan kertaan kiinni pettämisestä. Vihaa feministejä, heittää seksististä läppää ja puhetta paljon naisista, pinnallinen naisten suhteen, seksiä pitää harrastaa todella paljon ja seksissä hän tykkää aggressiivisuudesta ja alistamisesta, jos näitä asioita halusit tietää.

Mitä hittoa teet tuollaisen kultakimpaleen kanssa ???

Vierailija
34/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen huutaa hysteerisesti, pieni läpsäys voi olla paikallaan.

Niinhän ne leffoissakin tekee jos joku on hysteerinen. Virkoaa heti hysteriastaan.

Vierailija
35/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää millanen mies noin muuten on, esimerkiksi seksissä tai suhtautumisessa naisiin ylipäätänsä?

Ollaan oltu yhdessä useita vuosia ja koko suhde on ollu täynnä myrskyä. Hän syyttää minua kaikesta vaikka hän on jäänyt useampaan kertaan kiinni pettämisestä. Vihaa feministejä, heittää seksististä läppää ja puhetta paljon naisista, pinnallinen naisten suhteen, seksiä pitää harrastaa todella paljon ja seksissä hän tykkää aggressiivisuudesta ja alistamisesta, jos näitä asioita halusit tietää.

Mikähän mahtaa olla se hyvä puoli hänessä, syy miksi olette yhdessä? Vaikea kuvitella sellaista olevan. 

Vierailija
36/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sai yllättäen itkuraivarin ja läpsäs mua poskelle kesken autolla ajon - vauhtia 60km/h. Näin ne koulutetut naiset toimii fiksusti.

Vierailija
37/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sai yllättäen itkuraivarin ja läpsäs mua poskelle kesken autolla ajon - vauhtia 60km/h. Näin ne koulutetut naiset toimii fiksusti.

Naiset hankkii sen koulutuksen eri syystä kuin miehet. Kunnioitan miesten syytä.

Vierailija
38/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että läpsäyttää seuraavalla kerralla ennemmin persposkelle. Vihjaa vielä, että palkintona siitä on kuuma pikapano.

Vierailija
39/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kerran päädyin läpsäisemään miestä poskelle riidan päätteeksi ja kadun sitä ihan kauheasti. Asia hävettää edelleen. Mies suhtautui asiaan rauhallisesti ja onneksi antoi anteeksi.

En mitenkään puolustele tekoa enkä ketään muutakaan joka "vain läpsäisee" toista poskelle, mutta sanon vain etteivät kaikki siihen syyllistyneet ole kamalia ja väkivaltaisia ihmisiä. Normaalisti en tekisi kärpäsellekään pahaa, siksi järkytyin itsekin omaa käytöstäni niin paljon. Ehkä se, että mies myös tietää todellisen luonteeni, auttoi häntä antamaan asian olla. Tuon ikävän teon taustalla oli myös aivan hirveän stressaava elämäntilanne, riitelimme paljon ja minä olin käynyt läpi hirveästi raskaita asioita enkä muutenkaan ollut yhtään oma itseni. Tuo kyseinen riita oli paha, mies tuli liian lähelle ja huusi niin kovaa ja sanoi ikäviä asioita, luulen että se sai minut säikähtämään ja tekemään mitä tein. Silti kaduttaa. 

Pointti on kai se, että jos suhde on muuten terve ja kunnioitus toista kohtaan löytyy, ei yksi läpsäisy kaada kaikkea. Ajattelisin samoin myös, jos mies olisi ollut meistä se, joka läpsäisi. Kuulostaa kuitenkin siltä, että AP:n suhde on muutenkin hyvin epäterveellinen ja valitettavasti aloituksen ja AP:n kommenttien perusteella ei välttämättä ollut yksittäinen kerta ja jatkossa läpsäisy ei välttämättä enää riitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme