Millainen naisen pitäisi olla, jotta voisi saada kumppanin?
Mitä pitäisi tehdä asian hyväksi? Mulla on ollut koko elämäni todella huono flaksi ja muutamia yksipuolisia ihastumisia. Mulle kävisi mies tai nainenkin, mutta kukaan ei ole ollut vuosikausiin kiinnostunut musta. En jotenkin osaa tulkita yhteiskunnan yleisiä normeja ja muuttua sellaiseksi, mitä halutaan. Auttakaa mua! Haluan muuttua. En jaksaisi enää olla yksin.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tärkein ja helpoin asia on kropan laittaminen timmiin kuntoon.
https://www.instagram.com/fitoona/?hl=fi
Tuollaisella kropalla saa vähän rumempikin nainen kyllä tasokkaita miehiä.
Mulle riittäisi _yksi_ mies tai nainen; siis ei tarvitse olla sellainen, että saisi kenet tahansa. Olen normaalipainoinen/hoikka ja pitkähkö. En itse haluaisi linkissäsi näkyvää vartalotyyppiä ensisijaisesti; mielestäni tuollainen kroppa ei ole erityisen seksikäs. Mutta pidän hoikasta, muodokkaasta, kiinteän vahvasta kropasta. Tosin näin talvella eihän kukaan sitä kroppaa edes näe, joten vähän vaikeaa sellaisella houkutella ketään.
Ajattele asiaa niin, että millaisen miehen haluat olevan kiinnostunut sinusta ja ajattele miten voisit "muuttua" sellaiseksi eli haluttavampaan suuntaan? Mieti omaa miesmakuasi ja millaisista naisista sen tyyppiset miehet voisi tykätä ja sen jälkeen keksi väylä tavata sellaisia miehiä.
Itse kyllä varmasti kelpaisin monillekin naisille mutta en ole vain koskaan ollut aloitteellinen johtuen sitoutumiskammosta, nyt kun olen päässyt siitä yli niin en ole vain tavannut oikein seurustelukumppaneiksi sopivia ihmisiä viime aikoina. Lähestyn asiaa kuitenkin siltä kannalta, että haluan olla semmonen mies josta voi naiset kiinnostua (harrastusten, mieltymysten ym pohjalta) ja sitä kautta ehkä joskus löytyy parisuhde.
t. ikisinkku mies
Oletko miten aktiivisesti itse yrittänyt löytää kumppania, vaan pikemminkin odottanut toisten tekevän ensimmäisen aloitteen?
Ei se auta että muokkaa itsestään haluttavan. Parempi unohtaa koko kumppaninmetsästys ja opetella olemaan tyytyväinen yksin.
Kukaan ei ollut musta kouluaikoina kiinnostunut. Ensimmäisen kerran seurustelin 23-vuotiaana, kun kävin tyttökavereiden kanssa ulkona ja tapasin miehen yökerhossa.
Olin silloin kouluaikoihin verrattuna avoimempi, itsevarmempi ja luottavaisempi. Näin itsessäni ja maailmassa paljon hyvää ja levitin positiivisuutta ympärilleni. En ollut vetäytyvä, mutten myöskään päällekäyvä. Pidin itsestäni ulkoisesti hyvää huolta, olin mielestäni kaunis.
Suhde kesti vain kesän (toukokuulta syyskuulle), mutta sen jälkeen olin täynnä itseluottamusta. Kävin salilla, tanssitunneilla, töissä ja surin eroa. Keväällä aloin lukea ammattikorkean pääsykokeisiin.
Kun aloin tuntea itseni valmiiksi uuteen suhteeseen, olin uuden kumppanin löytämisen suhteen epätoivoinen. Siksi menin nettiin ja tein itselleni nettideittisivustolle profiilin. Maksoin melko ison summan, että sain kaikki sivuston ominaisuudet käyttöön. Perusominaisuudet olisi saanut pitää maksutta.
Netissä on monenlaisia tyyppejä, mutta pidin tiukasti kiinni vaatimuksistani. En ottanut yhteyttä keneenkään, joka ei todella tuntunut mahdolliselta seurustelukumppanilta ja minulle sopivalta.
Parissa viikossa sain kolme viestiä, joista viimeinen oli täysosuma. Itsevarma, korkeasti koulutettu, liberaali, huumorintajuinen ja empaattinen mies, joka oli vasta liittynyt sivustolle ja lähetti minulle esittelyprofiilinsa tekstin ennen kuin julkaisi sen kaikkien nähtäville. Siitä alkoi n. viikon kestänyt kirjallinen tutustuminen, sitten tapaaminen kahvilassa seuraavan viikon perjantai-iltana. Kahvilasta jatkoimme vielä viereiseen baariin, jossa mies otti punaviiniä, minä limua. Lasillisten jälkeen mieli oli hyvä ja kiinnostus toista kohtaan suuri. Kävelimme rautatieasemalle, jossa halasimme ja lähdimme molemmat omiin koteihimme. Lauantaiaamuna mies haki minut autolla kotoa ja lähdimme päiväretkelle Nuuksioon. Mies lähti vielä samana iltana työkavereiden kanssa Tallinnaan, mutta sunnuntai-iltana, kun hän oli palannut, menin hänen luokseen ja siitä se meidän yhteinen tie käynnistyi. Nyt ensitapaamisestamme netissä ja kahvilassa on kulunut vajaat 9 vuotta. Olemme asuneet yhdessä vajaat 7 vuotta, olleet kihloissa puoli vuotta ja suunnittelemme häitä keväälle 2020, jolloin ensitapaamisestamme tulee 10 vuotta.
"Salaisuus" tälle on todennäköisesti ollut minun avoimuuteni ja rohkeuteni ja se, että olin sinut itseni kanssa. Olihan nettideittisivustolle kirjautuminen vuonna 2010 ihan hirveän noloa. Silloin ei ollut Tindereitä. Mutta sillä oli joku tarkoitus. Sieltä löytyi tosi hyvä mies.
Ap, ole juuri sellainen kuin olet. Älä esitä mitään, älä yritä muuttaa itseäsi. Se kumppani, joka sinut ansaitsee, ei kaipaa mitään muuta kuin sinut omana ihanana itsenäsi!
Miten olisi fiksu suhtautuminen keskustelukumppaniin ja miellyttävä käytös.
Aidosti halukas nainen saa ja pihtarit aika paljon vähemmän. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi fiksu suhtautuminen keskustelukumppaniin ja miellyttävä käytös.
Suhtaudun myönteisesti mahdollisiin keskustelukumppaneihin ja ainakin pyrin käyttäytymään miellyttävästi ja kohteliaasti. Tosin en tiedä, mistä niitä keskustelukumppaneita löytäisin. Kukaan ei vain ole musta kiinnostunut ja jos joskus harvoin teen aloitteen, niin saan pakit tietenkin.
Olen tässä taannoin ihastunut/rakastunut sydänjuuriani myöten yhteen ihmiseen, mutta hän ei välitä minusta lainkaan. Jokin minussa on äärimmäisen epämiellyttävää, vastenmielistä ja kuvottavaa ilmeisesti ja todella pahastikin, sillä pakit olivat sen verran selvät, vaikka olin ainakin omasta mielestäni mahdollisimman ystävällinen.
Kunpa osaisin olla erilainen ja sellainen kuin ne varatutkin ihmiset ovat. En ymmärrä tosiaan, mikä mussa on niin pahasti vialla. 😢
Vierailija kirjoitti:
Aidosti halukas nainen saa ja pihtarit aika paljon vähemmän. Näin se vaan on.
Mä olisin halukaskin ja aidosti kiinnostunut, mutta ei käy mulla ainakaan flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele asiaa niin, että millaisen miehen haluat olevan kiinnostunut sinusta ja ajattele miten voisit "muuttua" sellaiseksi eli haluttavampaan suuntaan? Mieti omaa miesmakuasi ja millaisista naisista sen tyyppiset miehet voisi tykätä ja sen jälkeen keksi väylä tavata sellaisia miehiä.
Itse kyllä varmasti kelpaisin monillekin naisille mutta en ole vain koskaan ollut aloitteellinen johtuen sitoutumiskammosta, nyt kun olen päässyt siitä yli niin en ole vain tavannut oikein seurustelukumppaneiksi sopivia ihmisiä viime aikoina. Lähestyn asiaa kuitenkin siltä kannalta, että haluan olla semmonen mies josta voi naiset kiinnostua (harrastusten, mieltymysten ym pohjalta) ja sitä kautta ehkä joskus löytyy parisuhde.
t. ikisinkku mies
Onnea matkaan vaan. Itsevarmuus on kyllä parempi lähtökohta kuin unelmapoikkiswannabe. Miehessä saa ja pitää olla persoonallisuutta, kunhan se on aitoa.
Miten olet itseäsi yrittänyt muuttaa naisille kiinnostavammaksi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko miten aktiivisesti itse yrittänyt löytää kumppania, vaan pikemminkin odottanut toisten tekevän ensimmäisen aloitteen?
Välillä olen ainakin treenannut innokkaasti sekä käynyt kampaajalla ja ostanut uusia vaatteitakin. Olen tehnyt aloitteen vain, jos olen oikeasti ihastunut, mutta muuten en ole tehnut mitään aktiivisesti suhteessa muihin ihmisiin. Voisin varmaankin kiinnostua ehkäpä itsekin, jos joku hakeutuisi minun seuraani.
Se oli kyllä ärsyttävää, että mulle tehtiin aloitteita kyllä silloin, kun olin itse varattu ja kihloissa/naimisissa, mutta nyt sinkkuna ei ole kukaan kiinnostunut enää. En mä nyt varattuna oikein olisi voinut mihinkään ruveta oikeasti, vaikka olihan se mukavaa periaatteessa, jos joku oli kiinnostunut, kun tiesi, että omalle puolisolle kotona olin vain ilmaa ja välttämätön paha arjessa. Piti vain sitten itse jaella hienovaraisia pakkeja. Nyt eron jälkeen musta kiinnostuneita on ollut pyöreä nolla ja olen itse saanut pakit ihastukseltani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä olen ainakin treenannut innokkaasti sekä käynyt kampaajalla ja ostanut uusia vaatteitakin. Olen tehnyt aloitteen vain, jos olen oikeasti ihastunut, mutta muuten en ole tehnut mitään aktiivisesti suhteessa muihin ihmisiin. Voisin varmaankin kiinnostua ehkäpä itsekin, jos joku hakeutuisi minun seuraani.
Se oli kyllä ärsyttävää, että mulle tehtiin aloitteita kyllä silloin, kun olin itse varattu ja kihloissa/naimisissa, mutta nyt sinkkuna ei ole kukaan kiinnostunut enää. En mä nyt varattuna oikein olisi voinut mihinkään ruveta oikeasti, vaikka olihan se mukavaa periaatteessa, jos joku oli kiinnostunut, kun tiesi, että omalle puolisolle kotona olin vain ilmaa ja välttämätön paha arjessa. Piti vain sitten itse jaella hienovaraisia pakkeja. Nyt eron jälkeen musta kiinnostuneita on ollut pyöreä nolla ja olen itse saanut pakit ihastukseltani.
Ongelma on varmaan se, ettet tee oikein aloitteita vaan odotat muiden tekevän ne. Nuoremmat saavat myös usein enemmän aloitteita, kuin vanhemmat. Eli syy miksi ei aloitteita tule niin kuin ennen on varmasti se, että ikää on tullut siitä, kun olit kihloissa.
Mielestäni sinun kannattaisi vain ottaa aloitteita ihmisiin, niihinkin johon et ehkä heti ensimmäisenä ole ihastunut ja katso mihin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on varmaan se, ettet tee oikein aloitteita vaan odotat muiden tekevän ne. Nuoremmat saavat myös usein enemmän aloitteita, kuin vanhemmat. Eli syy miksi ei aloitteita tule niin kuin ennen on varmasti se, että ikää on tullut siitä, kun olit kihloissa.
Mielestäni sinun kannattaisi vain ottaa aloitteita ihmisiin, niihinkin johon et ehkä heti ensimmäisenä ole ihastunut ja katso mihin se menee.
Noh, se on kyllä vaikeaa. Olisi ollut helpompaa muuttaa itseään hieman paremmaksi kaikilla tavoin ja katsoa, korjaantuuko tilanne sen myötä ns. itsestään. Ehkä vain elelen sinkkuna lopun elämäni. Nimittäin ei ole mitään sellaista palveluakaan missään, jossa mut voitaisiin stailata uuteen uskoon ja antaa konkreettiset treeni- ja muutosvinkit. Kun siis osa ongelmaa on se, etten jotenkin osaa lukea ihmisten ihanteita ja mukautua siihen riittävästi. Pukeudun siis siististi ja klassisesti sekä olen hoikka ja asiallinen, mutta eihän se riitä. Musta puuttuu "se jokin", johon ihmiset ihastuvat ja josta he kiinnostuvat niin palkon, että haluavat tehdä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen nainen joka käyttäytyy normaalisti kännissä.
Ööh, en juo lainkaan alkoholia, joten en ole kännissäkään. :)
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellanen nainen joka käyttäytyy normaalisti kännissä.
Ei ole olemassa. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, se on kyllä vaikeaa. Olisi ollut helpompaa muuttaa itseään hieman paremmaksi kaikilla tavoin ja katsoa, korjaantuuko tilanne sen myötä ns. itsestään. Ehkä vain elelen sinkkuna lopun elämäni. Nimittäin ei ole mitään sellaista palveluakaan missään, jossa mut voitaisiin stailata uuteen uskoon ja antaa konkreettiset treeni- ja muutosvinkit. Kun siis osa ongelmaa on se, etten jotenkin osaa lukea ihmisten ihanteita ja mukautua siihen riittävästi. Pukeudun siis siististi ja klassisesti sekä olen hoikka ja asiallinen, mutta eihän se riitä. Musta puuttuu "se jokin", johon ihmiset ihastuvat ja josta he kiinnostuvat niin palkon, että haluavat tehdä aloitteita.
Sun tarvis nyt ensin itse ihastua itseesi. Ei ulkopuolinen voi stailata ja muuttaa sua "kelpaavaksi". Ei ole mitään kaavaa, johon pitäisi mahtua kelvatakseen.
Vierailija kirjoitti:
Näytti ihan miehen vartalolta. Pienet rinnat ja pää ainoastaan paljastivat naiseksi.