Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies läpsäsi riidan jälkeen poskelle

Vierailija
10.02.2019 |

Tilanne on nyt se että mies läpsäsi riidan jälkeen poskelle, ei mitenkään älyttömän kovaa, mutta kuitenkin. Millaisenkohan miehen kanssa mä oikein oon? Kuinka tavallista tämä on? Ja mikä ylipäätänsä selittää tällaisen käytöksen? Voiko antaa anteeksi ja jatkaa elämää, vai onko tämä todennäköisesti merkki jostakin vakavammasta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää millanen mies noin muuten on, esimerkiksi seksissä tai suhtautumisessa naisiin ylipäätänsä?

Vierailija
2/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallista, eikä siitä pidä tehdä tavallista. Ei missään nimessä pidä hyväksyä. Tuollaisille läpsijöille pitää tehdä heti selväksi, että ei ole hyväksyttävää läpsiä. Jospa muistaa seuraavassa suhteessa sitten, kun laittaa kiertoon samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon!

Vierailija
4/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää millanen mies noin muuten on, esimerkiksi seksissä tai suhtautumisessa naisiin ylipäätänsä?

Ollaan oltu yhdessä useita vuosia ja koko suhde on ollu täynnä myrskyä. Hän syyttää minua kaikesta vaikka hän on jäänyt useampaan kertaan kiinni pettämisestä. Vihaa feministejä, heittää seksististä läppää ja puhetta paljon naisista, pinnallinen naisten suhteen, seksiä pitää harrastaa todella paljon ja seksissä hän tykkää aggressiivisuudesta ja alistamisesta, jos näitä asioita halusit tietää.

Vierailija
5/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos läpsäsi. Eri asia, jos olis vetänyt kunnolla kuonoon.

Vierailija
6/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vetämään. Lyöminen ei ole koskaan OK, ei edes silloin kun on todella vihainen! Kuulostaa kyllä melkoselta naisvihaajalta koko tyyppi!

Vierailija
7/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän antoi sinun ymmärtää, että viime kädessä hän määrää teidän suhteessanne. Väkivallan uhalla.

Vierailija
8/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa provolta. Jos oikeasti olet katsellut tuollaista menoa, tiedät varsin hyvin että jätkä vaihtoon.. kiireen vilkkaa!

Vierailija
9/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli väkivaltaa, itse lähtisin meneen.

Vierailija
10/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mies. Jätä se.

Vierailija
11/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu yhdessä useita vuosia ja koko suhde on ollu täynnä myrskyä. Hän syyttää minua kaikesta vaikka hän on jäänyt useampaan kertaan kiinni pettämisestä. Vihaa feministejä, heittää seksististä läppää ja puhetta paljon naisista, pinnallinen naisten suhteen, seksiä pitää harrastaa todella paljon ja seksissä hän tykkää aggressiivisuudesta ja alistamisesta, jos näitä asioita halusit tietää.

Ja sä vielä kyselet? Jätkähän on ollut koko ajan hullu,eikä se tuosta parane. Nyt on päässyt väkivallan makuun, niin ensi kerralla on helpompi täräyttää nyrkillä.

Vierailija
12/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus litsari on paikoillaan, niin naisille kuin miehille.

Vierailija
13/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasta riidan jälkeen eikä sen aikana?

Vierailija
14/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen huutaa hysteerisesti, pieni läpsäys voi olla paikallaan.

Vierailija
15/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon!

No TODELLAKIN jatkoon ! Siinä mies joka osaa pistää naaraksensa ojennukseen. Ei ole mikään ripuliranteinen Mikki Hiiri.

Vierailija
16/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosviestin perusteella suosittelen, että otat eron.

Vierailija
17/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on nyt se että mies läpsäsi riidan jälkeen poskelle, ei mitenkään älyttömän kovaa, mutta kuitenkin. Millaisenkohan miehen kanssa mä oikein oon? Kuinka tavallista tämä on? Ja mikä ylipäätänsä selittää tällaisen käytöksen? Voiko antaa anteeksi ja jatkaa elämää, vai onko tämä todennäköisesti merkki jostakin vakavammasta?

Tee itse päätöksesi. Jos nainen läpsäisisi minua poskelle vihaisena, jättäisin sen samantien.

Vierailija
18/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö itse mitään, toistan mitään väkivaltaiseksi luonnehdittavaa asiaa ennen läpsäisyä?

Vierailija
19/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

trololololololooo

Vierailija
20/39 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisten läpsiminen kuitataan aina "vain läpsimisenä".

Ja naisten lastenhakkaaminen "uupumuksella".

Hienot kaksoisstandardit taas