Kamalimmat tietämäsi kiusaamistapaukset
Näitkö vierestä mitä tapahtui? Luitko lehdestä? Jaetaan täällä.
Kommentit (12)
Yksi tyyppi oli kiusattuna koko peruskoulun ajan. Sen jälkeen kiusaajat alkoivat levittämään juorua, että kiusattu on raiskannnut lapsen. Tämä ymmärrettävästi pilasi koko tyypin elämän, koska ihmiset ovat niin helvetin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri luokan oppilas sano mulle 80 luvulla: Lällällälläl lieruu Matilta pääsi pieru. Siitä asti olen joutunut käymään terapiassa ja syömään masennuslääkkeitä.
Saatko paniikkikohtauksia, jos meinaat pieraista?
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi oli kiusattuna koko peruskoulun ajan. Sen jälkeen kiusaajat alkoivat levittämään juorua, että kiusattu on raiskannnut lapsen. Tämä ymmärrettävästi pilasi koko tyypin elämän, koska ihmiset ovat niin helvetin tyhmiä.
Tuliko poliisitutkintaa?
Koulun pihalla ylä asteella Jori ja Tarja leikki kalliolla ja tähän sanoi 3 luokan poikaa "lällällällää"
Ikis nettikiusaa nuoria naisia ja vanhempia miehiä.
Jo vuosien ajan eikä loppua näy.
Vierailija kirjoitti:
Koulun pihalla ylä asteella Jori ja Tarja leikki kalliolla ja tähän sanoi 3 luokan poikaa "lällällällää"
Kai hyppäsit perään?
Yläasteella näki näitä kaikenlaisia kovisääliöitä, jotka tyttöön vaikutuksen tehdäkseen potki, kuristi ja hakkasi heiveröisempiä poikia jotka ei yhtään uskaltaneet pistää vastaan. Ja tytöt ne vaan hihitteli. Ihmettelin jo tuolloin, että eikö tuon ikäisillä tytöillä tosiaan ole minkäänlaisia moraalisia käsitteitä jos kokevat moisen mitenkään hauskana tai näkevät ne kovisjätkät jotenkin kiinnostavampina tuon heikompien pahoinpitelyn ansiosta. Tositilanteessa sellaiset olisi sitten ensimmäisenä itkemässä, jos vastaan tulee vähänkään tappeluhalua omaava tapaus.
NO OMPAS TAAS PIRISTÄVIÄ AIHEITA >:( ankeuttajien maa tämä.
Minun tapaus. En voi puhua koska muuten paljastun. Minulle ollaan tehty hirveitä/kauheita asioita. Vaikea saada apua koska systeemi suojelee kiusaajiani.
Joltain pojalta kiusaajat katkaisivat pyörästä jarruvaijerit. Lapsi jäi auton alla ja kuoli.
Tästä oli lehdessä vuosia sitten, jäi mieleen.
Amanda Toddin kiusaustapaus jäi mieleen. Katsoin hänen tekemänsä youtube-videon, kun tapaus keräsi huomiota itsemurhan jälkeen. Mitäs siitä olis? Joku kuus tai seitsemän vuotta varmaan.
Naapuri luokan oppilas sano mulle 80 luvulla: Lällällälläl lieruu Matilta pääsi pieru. Siitä asti olen joutunut käymään terapiassa ja syömään masennuslääkkeitä.