Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ei auta yhtään

Vierailija
10.02.2019 |

Olen koko viikonlopun tehnyt lumitöitä, pudotellut katolta lunta, kantanut polttopuita, pitänyt tulia lämpökattilassa, maksellut laskuja, vienyt lapset uimakouluun, hoitanut firman paperiasioita yms.

Vaimoni on tehnyt ruokaa sun muita omia hommia keittiössä ja ollut lasten kanssa. Olen ihan rikki ja harkitsen eroa, sillä hän ei ole auttanut minua yhtään missään mitä olen tehnyt. Mielestäni kaikki kotona tehtävät pitäisi jakaa tasan. Voisin mielelläni tiskata yhden kahvikupin tai lisätä hieman suolaa meidän päivälliseen jos hän tulisi kanssani katolle pudottamaan edes yhden lapiollisen lunta kanssani.

En tiedä miten jaksan kun kaikkia töitä ei jaeta tasan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yhisä ja minäkin ihmettelen tuota arkisten asioiden luettelua. Ei tulisi mieleenkään listata kaikkea tekemisiä ja sitten suureen ääneen hoilottaa kuinka on raskasta.

Vierailija
62/67 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan päästää avokin vähällä kun sillä on oikeastaan vain yksi homma. En halua kuin seksiä ja juttuseuraa. Niin se homma on pitää muna tyytyväisenä. Asiaa kyllä helpottaa se että asutaan erillään. Sekin taitaa vaikuttaa että naisen ei mun seurassa tarvi ikinä tehdä ruokaa. Mä hoidan sen enkä koe sitä työksi.

Alussa nainen oli vähän hämillään juuri tuosta ruuan tekemisestä. Sille oli ihan ihme että mies teki valkosipulipatonkeja aamulla. Vielä niin hyviä että niitä piti viedä töihin todisteeksi että muutkin huomaa.

Perus nainen, tärkeää mitä muut ajattelee. No ihan hyvä muija tuo silti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölmö keskustelu. Onneksi ei ole jotain lapsellista ukkoa joka kiukuttelee kotihommista. Näin yh-äitinä saan omassa rauhassa tehdä niin ulko- kuin sisätyöt ja hoitaa lapset ja eläimet ja vuorotyöni.

Lumet pudotin eilen ja oli kivaa arkiliikuntaa raittiissa ilmassa.

Kyllä tämmöisistä keskusteluista aina muistaa mikä riesa toinen voi olla. Kenenkään äkäilyä ei kiinnosta enää kuunnella.

Vierailija
64/67 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas, naisen ei tarvitse auttaa miesta, mutta miehen tarvitsee naista. Oletteko ihan tosissanne? Miksi muuten naiset eivät pudota lumia, onko syynä laiskuus vai mikä?

Mä pudotin. T.nainen

En ole ikinä nähnyt naista pudottamassa lumia. Miehiä näen tämän tästä. En näe kyllä naisia kaatopaikallakaan.

No mä olin 40-vuotiaaksi saakka sinkku. Piti tottua tekemään kaikki itse.

Vierailija
65/67 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaisin ammattilaiset tekemään hommat ja lasku vaimolle. 

Vierailija
66/67 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas, naisen ei tarvitse auttaa miesta, mutta miehen tarvitsee naista. Oletteko ihan tosissanne? Miksi muuten naiset eivät pudota lumia, onko syynä laiskuus vai mikä?

Mä pudotin. T.nainen

En ole ikinä nähnyt naista pudottamassa lumia. Miehiä näen tämän tästä. En näe kyllä naisia kaatopaikallakaan.

Sinne moni akka kuitenkin joutaisi kärrätä.

Vierailija
67/67 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee tätä palstaa. En yhtään ihmettele naisvihaajien purkauksia täällä.

Ihanko mahdoton ajatus se on, että nainen ei tekisi mitään? Niinpä tietenkin, tämäkin ketju täynnä sankarittaria, jotka tekevät kaiken.

Minä en katsoisi hetkeäkään laiskaa puolisoa. Jo lapsuuden perheessä oli itsessään selvää, että yhteiset asiat kuuluu kaikille ja omakin mies hoitaa itsestään hommat. Se tekee, kuka ehtii ja osaa.

Marttyyrinviitta pois harteilta nyt naiset.

Ja oikeasti, mies ei saa luetella, mitä on tehnyt, mutta sille annetaan yläpeukut, kun nainen luettelee mitä kaikkea joutui elämänsä aikana tekemään? (Vaatteiden nimikoiminen ja kaverisynttärit, on se rankkaa. :D )

Saa luetella siinä missä nainenkin, mutta kun tuo ap:n "hauska" lista oli typerä: pudotellut katolta lumia = tapahtuu pari kertaa vuodessa JOS asutaan ok-talossa ja JOS lunta on. Maksanut laskuja=omiaan? Hoitanut firman paperiasioita=oman firmansa? Hakenut polttopuita ja lämmittänyt niillä=jos talo lämpiää vuoden ympäri pelkästään puilla, niin joo, se on iso homma, mutta äärimmäisen harvassa perheessä on näin, joten jos tämä oli tarkoitettu jonkinlaiseksi näpäytykseksi naisille, jotka valittavat siitä, että mies ei tee kotona mitään, niin ei oikein osu.

Lisäksi parodiana naisten aidoista vuodatuksista tuo ei vain toimi: jos oli tarkoitus osoittaa, että miehetkin tekevät kotona paljon, niin miksi ap ei keksinyt listaa, jossa oikeasti olisi paljon jokapäiväisiä töitä? Jos tarkoitus oli pilkata miehiä, jotka luulevat tekevänsä paljon vaikka eivät tee, niin ei tuo sellaisenakaan oikein toimi kun joukossa on kuitenkin ihan oikeitakin hommia (tosin harvoin tapahtuvia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän