Mies ei auttanut yhtään kotitöissä
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hän teki lumityöt, kun sinua huimasi.
Lumityöt se kyllä tekee mutta ei muuta.
Niinkö? Onko se sopimus naapurin kanssa sanottu irti?
Ei ole. On sopimukset mutta piha pitää tehdä itse kun tuli katolta lumet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOs olit oikeasti kipeä, ei varmaan tullut edes mieleen (kummankaan) kotityöt.
Ihan oikeasti olin kipeä. Ja kyllä oli iso kasa tiskejä aamulla tiskattavaksi, pyykit oli tuonut sentään ylös mutta ei ollut niitä viitsinyt ripustaa kuivuamaan. Sai huomauttaa eilen illalla että antaisi lapselle iltapalaa ja sekin tuntui niin vaikealta.
Eli eilen olit kipeä "ihan oikeasti". Mitenkäs nämä joka vuoden 364 muuta päivää, kun raportoit tänne kaikista sairauksistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piha pitää tehdä itse? Mistä se naapurin traktorimies sitten tekee teidän lumityöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOs olit oikeasti kipeä, ei varmaan tullut edes mieleen (kummankaan) kotityöt.
Ihan oikeasti olin kipeä. Ja kyllä oli iso kasa tiskejä aamulla tiskattavaksi, pyykit oli tuonut sentään ylös mutta ei ollut niitä viitsinyt ripustaa kuivuamaan. Sai huomauttaa eilen illalla että antaisi lapselle iltapalaa ja sekin tuntui niin vaikealta.
Eli eilen olit kipeä "ihan oikeasti". Mitenkäs nämä joka vuoden 364 muuta päivää, kun raportoit tänne kaikista sairauksistasi?
Ainahan minulla nuo lukuiset krooniset sairaudet on mutta vatsatautia ei onneksi ole kuin kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piha pitää tehdä itse? Mistä se naapurin traktorimies sitten tekee teidän lumityöt?
Tienpätkän linkoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttanut? Omassa kotonaan auttaa jotain muuta kotitöissä? Outo ajatus.
Kyllä minä olen joskus auttanut vaimoa kotitöissä, varsinkin jos hän on ollut jossain reissussa ja esimerkiksi roskat on ollut pakko viedä. Mutta noin lähtökohtaisesti olen samaa mieltä, että jokainen hoitaa omat hommansa, muutenhan työnjako olisi ihan turha. Minä teen töitä noin kahdeksan tuntia päivässä, niin kyllä vaimonkin pitää suoriutua kodin ja lasten hoitamisesta.
Se aika kahdeksan tunnin jälkeen on yhteistä vapaa-aikaanne. Silloin hoidetaan yhdessä ne yhteiset lapset.
Kiva kun viet roskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sai sut lisääntymään tällaisen sankarin kanssa, joka ei edes anna omalle lapselleen iltapalaa ilman käskyttämistä?
En tiennyt silloin että se olisi hänelle hankalaa.
Et huomannut mitään merkkejä siitä, että sekin on heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sai sut lisääntymään tällaisen sankarin kanssa, joka ei edes anna omalle lapselleen iltapalaa ilman käskyttämistä?
Tuo nyt on aivan turhaa vinoilua.
Miksi ihmeessä sä raportoit koko elämäsi tänne nettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on aivan turhaa vinoilua.
Mutta se on tarpeellista, että sinä ilmoitat tänne jokaisen vessakäyntisi ja miehen yskänpuuskan ja pojan pallonpotkimisen?
Vierailija kirjoitti:
On hassua edes puhua lumen lapioimisesta "työnä". Muutama tunti vuodessa. Se ei ole mitään, kun verrataan oikeisiin kotitöihin.
Välillä toivon, että jokin aalto pyyhkäisisi maapallolta pois jokaisen heikkolahjaisen valittajan.
Veikkaampa, että ap tai miehensä eivät ole käyneet mitään korkeakoulua. Ovat niitä ihmisiä, jotka tekevät mielummin ”oikeuta töitä”.
Vierailija kirjoitti:
Tuota oletko sinä nyt jotenkin erityisen usein sillä tavalla kipeänä että et voi tehdä kotitöitä vai miksi tämä on ongelma?
Et taida tuntea ap:tä? Jokainen asia on hänelle ongelma.
Mitäs nyt yksistä kotitöistä.
Valittamisessa sen kuuluisi sua auttaa. Ei ole reilua, että yhdellä ihmisellä on valitettavanaan koko maailma. Kyllä siinä väsyy vaikka kuinka reipas luonne olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin vatsataudissa.
No kerropa milloin se ON auttanut sua kotitöissä.
Sulla on siis vatsatauti kerran vuodessa. Onko mies siis auttanut sua niinä muina kertoina, joita teillä taitaa olla nyt takana 12?
Jahah, no mitenkäs paljon niitä lumitöitä on? Jos on ihan järkyttävän paljon ja käsipelillä pitää kolata, ei ole mikään ihme jos niiden jälkeen ei jaksa enää kotitöitä puurtaa.