Mies ei auttanut yhtään kotitöissä
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mutta hän teki lumityöt, kun sinua huimasi.
Lumityöt se kyllä tekee mutta ei muuta.
Jos olen vatsataudissa ilmoitan miehelle etten tee kotitöitä. Perus vessan siivous onnistuu jos oksennan lavuaarit ja pöntöt. Sekä pyyhkäsen kaikki kahvat tms. Kun jaksan päivän aikana. Tiskit kertyy jos kertyy.
JOs olit oikeasti kipeä, ei varmaan tullut edes mieleen (kummankaan) kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin vatsataudissa.
Ei vaimokaan auta minua työtöissä.
Kiitos, Ammattivalittaja. Tämä oli tärkeä tieto.
Vierailija kirjoitti:
JOs olit oikeasti kipeä, ei varmaan tullut edes mieleen (kummankaan) kotityöt.
Ihan oikeasti olin kipeä. Ja kyllä oli iso kasa tiskejä aamulla tiskattavaksi, pyykit oli tuonut sentään ylös mutta ei ollut niitä viitsinyt ripustaa kuivuamaan. Sai huomauttaa eilen illalla että antaisi lapselle iltapalaa ja sekin tuntui niin vaikealta.
Auttanut? Omassa kotonaan auttaa jotain muuta kotitöissä? Outo ajatus.
Tämä katkaisi nyt kamelin selän, eiks niin? Ja sä otat hatkat Aruballe, lopullisesti?
Miten niin "auttanut"? Asutteko te oikeasti nyt erillään?
Eihän oman kodin töissä ketään "auteta"?
Kyllä kotityöt kuulu naisen tehrä.
Ex-vaimo taantui tekemättömäksi nalkuttajaksi. Ei tehnyt mitään ja valitti.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "auttanut"? Asutteko te oikeasti nyt erillään?
Eihän oman kodin töissä ketään "auteta"?
Ihan yhdessä asutaan. No se ei tehnyt kotitöitä jos auttaa sana on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Auttanut? Omassa kotonaan auttaa jotain muuta kotitöissä? Outo ajatus.
Kyllä minä olen joskus auttanut vaimoa kotitöissä, varsinkin jos hän on ollut jossain reissussa ja esimerkiksi roskat on ollut pakko viedä. Mutta noin lähtökohtaisesti olen samaa mieltä, että jokainen hoitaa omat hommansa, muutenhan työnjako olisi ihan turha. Minä teen töitä noin kahdeksan tuntia päivässä, niin kyllä vaimonkin pitää suoriutua kodin ja lasten hoitamisesta.
Tuota oletko sinä nyt jotenkin erityisen usein sillä tavalla kipeänä että et voi tehdä kotitöitä vai miksi tämä on ongelma?
Mikä tässä nyt on poikkeuksellista? Eihän se ole koskaan tehnyt kotitöitä.
Sovitaanko, että teet tänne ilmoituksen siinä tapauksessa, että se joskus tekee jonkun kotityön.
Ja mikä sai sut lisääntymään tällaisen sankarin kanssa, joka ei edes anna omalle lapselleen iltapalaa ilman käskyttämistä?
Vierailija kirjoitti:
Tuota oletko sinä nyt jotenkin erityisen usein sillä tavalla kipeänä että et voi tehdä kotitöitä vai miksi tämä on ongelma?
Eilen olin kovassa vatsataudissa koko päivän. Onneksi nuo oli peli reissussa mutta illalla ei sitten tehnyt mitään. En minä vieläkään kunnossa ole mutta pakko jotain on tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumityöt se kyllä tekee mutta ei muuta.
Niinkö? Onko se sopimus naapurin kanssa sanottu irti?
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sai sut lisääntymään tällaisen sankarin kanssa, joka ei edes anna omalle lapselleen iltapalaa ilman käskyttämistä?
En tiennyt silloin että se olisi hänelle hankalaa.