Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Useamman kumppanin kanssa olleet olenko menettänyt jotain ollessani pitkään vain yhden kanssa?

Vierailija
09.02.2019 |

Pohdin usein menetänkö mitään kun olen ollut kohta kahdeksan vuotta yhdessä saman miehen kanssa. En ole miestä vaihtamassa enkä pettämässä. En osaa lukea mieheni ajatuksia mutta tunnen mieheni läpikotaisin ja esimerkiksi tiedän kaikki miehen tavat ja tunnistan eleet yms. Sinkkuna viihtyvät ystävät ihmettelevät miten jaksan katella samaa miestä vuodesta toiseen kun eihän suhteessa ole enää uutuudenviehätystä mutta pidämme miehen kanssa tutusta ja turvallisesta. :) Menetänkö mitään?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
2/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä.

Vierailija
4/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikea, et ole menettänyt mitään. Päinvastoin, olet välttynyt ajan haaskaamiselta vääriin miehiin.

Vierailija
5/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Älä mene vaihtamaan miestä tylsyyttäsi. Pistä homma poikki vain, jos se ei toimi, ja vaikuttaa sinuun negatiivisesti, eikä asioita voi korjata yhdessä.

Hyviä miehiä meressä on paljon, mutta suurin osa varattuna eli saavuttamattomissa.

Vierailija
6/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet menettänyt seikkailut ja jännityksen. Arkenne on tasaista kauraa. Osaat kaikki miehen vitsit ja otteet ulkoa. Tota samaa haaleaa velliä hamaan tappiin.

Vierailija
7/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Jos olet löytänyt yhden hyvän, miksi vaihtaa. Saattaa tulla pettymyksiä pettymyksen perään. Monihan sitä muistelee koko elämänsä sitä yhtä josta ei tajunnut pitää kiinni.

Vierailija
8/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut seksuaalisesti turhautunut, kaivannut jotain erilaista, ollut yleensä tyytymätön teidän väliseen seksiin, niin kyllä, olet missannut jotain. Jos taas olet kokenut seksielämänne tyydyttäväksi ja mielekkääksi, ja koet saaneesi kaiken tarvitsemasi, niin et ole menettänyt mitään.

Vierailija
9/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mies siis ensimmäisesi, vai muuten vainko ihmettelet että miten olet jaksanut samaa naamaa jo monta vuotta?

Vierailija
10/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, jokaisesta epäonnistuneesta ja kariutuneesta suhteesta jää itseen jotakin mikä harmittaa. Toki hyviä muistojakin jää, mutta voivat olla silti turhaa painolastia kun uutta suhdetta rakentaa.

Vierailija
11/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet useampaa huonoa seksikokemusta köyhempi. :)

Vierailija
12/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että mietit tätä, kertoo että olet menettänyt mahdollisuuksia tutustua omaan itseesi. Siihen, millaista on olla aivan yksin, ei tietoakaan puolisosta. Puhumattakaan seksuaalisesta puolesta. On se yhden kanssa mahdollista kokea kaikki, mutta onko se _molemmille_ se paras vaihtoehto.

Vierailija
13/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin yksi "et".

Vierailija
14/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko säästynyt pettymyksiltä ja eroilta?

Harmillista..

Vierailija
15/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen menettäneeni, kun se yksi ei aikanaan huolinut ja olen joutunut tyytymään moneen.

M

Vierailija
16/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetät, mutta vastaavasti se sinkku menettää sitten jotain muuta. Kysymyksenasettelu on outo. Jos on vain yhden kumppanin kanssa, automaattisestihan siinä menettää ne kokemukset, joita voisi olla jonkun muun kanssa. Se, onko kumppanin vaihto pelkän vaihtelun vuoksi kannattavaa, on ihan toinen kysymys. Kuka arvottaa mitäkin: pysyvyyttä vai vaihtelua.

Vierailija
17/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin usein menetänkö mitään kun olen ollut kohta kahdeksan vuotta yhdessä saman miehen kanssa. En ole miestä vaihtamassa enkä pettämässä. En osaa lukea mieheni ajatuksia mutta tunnen mieheni läpikotaisin ja esimerkiksi tiedän kaikki miehen tavat ja tunnistan eleet yms. Sinkkuna viihtyvät ystävät ihmettelevät miten jaksan katella samaa miestä vuodesta toiseen kun eihän suhteessa ole enää uutuudenviehätystä mutta pidämme miehen kanssa tutusta ja turvallisesta. :) Menetänkö mitään?

Et. Sulla on se oikea kumppani sitten :)

Oman oikeani tapasin 34-vuotiaana. Ja välillä harmittaa niin paljon, miten kohtalo ei heittänyt meitä yhteen aiemmin! Meillä olisi voinut olla aivan uskomaton elämä.. on meillä nytkin ja luotto tulevaisuuteen molemmilla vankka. Mutta jos vaan oltaisi saatu toisemme jo silloin aiemmin, miten erilaista elämämme olisivat olleet. Olemme asuneet samoissa kaupungeissa ja elämämme ovat lipuneet toistensa ohi. Sillä oli tarkoituksensa. Menneet kumppanit ei tunnu yhtään miltään enää. Kiitos vaan kaikille, mutta luulen että kaikki eksänikin näkevät heti että nyt olen sen oikean kanssa. Ja tuntuu niin erilaiselta. Seksuaalisestikaan ei niillä aiemmilla kumppaneilla mitään tee koska nykyisen kanssa on ihaninta ja parasta seksiä.. ja luulin siis ennen nauttineeni seksistä kovinkin ja olin aktiivinen. Jos oot 8vuotta ihmisen kanssa ollut ja hyvältä tuntuu.. et ole missannut mitään. et mitään!

Vierailija
18/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Älä mene vaihtamaan miestä tylsyyttäsi. Pistä homma poikki vain, jos se ei toimi, ja vaikuttaa sinuun negatiivisesti, eikä asioita voi korjata yhdessä.

Hyviä miehiä meressä on paljon, mutta suurin osa varattuna eli saavuttamattomissa.

En ole vaihtamassa miestä enkä ole kyllästynyt suhteeseen. Tyyni ja turvallinen suhde on parasta ja ainoa mitä tiedän enkä voisi koskaan hylätä rakastamaani miestä.

Vierailija
19/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Minusta on ihan kiva, että on kokemusta parista eri miehestä ennen kuin löysin tämän nykyisen. Jotenkin ne aiemmat huonommat kokemukset vahvistavat sitä romanttista tunnetta, että tämä mies on minulle napakymppi. Ja kun on jotain mihin verrata, niin ei tarvitse jossitella. Tulee sellainen mielenrauha siitä, että on nähnyt muutakin kuin yhden kortin. Olin varma yhden miehen kanssa ollessa, että hänen kanssaan olen loppuun asti.

Mutta jos sen ekan miehen kanssa olisi tullut sellainen tunne, että tässä se nyt on se "the one" ja suhde olisi kestänyt hyvänä kahdeksan vuotta, niin eipä siinä mitään toisia suhteita olisi tarvinnut sitä todistelemaan. Silloin sen yhden kortin näkeminen olisi voinut riittää.

Eli periaatteessa olet missannut ehkä erilaisia kokemuksia eri ihmisten kanssa, mutta samalla todennäköisesti säästynyt monelta ikävältä asialta. Olisiko parempi jos olisit ollut huonoissa suhteissa tai tahtomattasi tämän ajan? Tuskin. Olisitko voinut kokea jotain ihanaa ja jännittävää jonkun toisen kanssa? Mahdollisesti, mutta turha sellaista on miettiä, jos on onnellinen.

Vierailija
20/38 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on oikea, et ole menettänyt mitään. Päinvastoin, olet välttynyt ajan haaskaamiselta vääriin miehiin.

Mies on oikea enkä halua muita miehiä kuin oman mieheni. Avioliittomme aikana olen joutunut vaihtamaan työpaikkaa kun työkaveri (mies) oli pitkään ihastunut minuun, pyysi jatkuvasti treffeille sekä aiheutti ongelmia yritykselle että miehelleni.