Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkä hölmö kysymys, mutta mihin roskiin laitatte vaipan sisällön (eli kakan)?

Vierailija
09.02.2019 |

Vaippahan on poltettava jäte, ja menee energiajätteeseen, mutta eihän kakka sinne kuuluisi. Sehän on biojätettä, eikö?? Varmaan maatuisi todella hyvin. Harmittaa aina heittää se vaippanyssykkä sisältöineen roskiin, kun tietää ettei se pökäle pala kunnolla eikä kuulu sinne! En halua kuitenkaan laittaa bioroskikseen koska kyllähän se alkaa haista.

Mihin se siis kuuluisi laittaa? Ihan hölmö olo, en ole kuullut kenenkään puhuvan tästä missään vaikka vaippoja päätyy paljon roskikseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpönttöön.

Vierailija
2/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpönttöön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönttöön ja vaippoja ei saa polttaa, ovat sekajätettä.

Vierailija
4/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojätteeseen

Vierailija
5/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpönttöön itte nakkasin kun käytin kestovaippoja. Niin tekisin kertiksenkin kanssa. Haiseva p-ska roskiksessa ei houkuta

Vierailija
6/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä lajittele paskaa, edes pönttöön. Käytä sää sitä lannoitteeks, Korean malliin!

Vierailija
7/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuli lapsi hankittua silloin kun ei vielä tuollaisia tarvinnut miettiä. Oli kannellinen sanko joka täytyttyään käytiin kippaamassa sekajätteisiin.

Vierailija
8/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopautan/suihkautan käsisuihkulla585 sisällön pönttöön ja itse vaippa menee sekajätteeseen. Tarviiko siitä tehdä mitään ongelmaa kun ratkaisu on simppeli?

Vierailija
9/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopautan/suihkautan käsisuihkulla585 sisällön pönttöön ja itse vaippa menee sekajätteeseen. Tarviiko siitä tehdä mitään ongelmaa kun ratkaisu on simppeli?

No tulipa tyylikkäästi toi numerorimpsu viestiin, mietinkin että mihin se kursosi katosi :D

Vierailija
10/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse aina kakkaan suoraan biojäteastiaan, en todellakaan kakkaisi sekajätteisiin. Mihin roskikseen te muut kakkaatte?

Vierailija
11/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisuihku585. Varmaan luxusmalli.

Vierailija
12/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse aina kakkaan suoraan biojäteastiaan, en todellakaan kakkaisi sekajätteisiin. Mihin roskikseen te muut kakkaatte?

Mä kakkaan sellaiseen keksintöön kuin wc-pönttö

Vierailija
13/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytettiin pestäviä kestovaippoja, isommat tuotokset bideesuihkulla vessanpyttyyn,

vaipat ämpäriin etikkaveteen likoamaan pesua odotellassa.

Huom: Vaipat pestään väh. 60 asteessa, mahdollisimman vähän kemiallisia pesuaineita.