Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Latino? Dónde estás?

Vierailija
09.02.2019 |

Ei oo näkynyt pitkään aikaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut tietääkö kukaan on toi latino oikeasti lähteny? Ja miks?

Lähtenyt minne? Pois kempeleeltä vai pois koneelta lähikauppaan ostamaan olutta ja mikropitsoja?

Ei oo enää kirjoittanu mitään ja profiilissa lukee adios.

Kai sä nyt tiedät mitä olet itse kirjoittanut profiiliisi ja miksi?! Ketään ei kiinnosta sun pas ka trolli. Keksi joku uskottavampi hahmo ensi kerralla.

Vinkki: kokeile joskus esittää ihan suomalaista.

Ai ketään ei kiinnosta? Paitsi niitä satoja naisia, jotka näkee siitä feikistä päiväunia ja itkee täällä sen perään...

Vierailija
22/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi, että Suomi on rasistinen ja haluaa kasvattaa lapsensa muualla.

Onko oikeasti sanonut näin? T: N36

No ei ole. Kaikki hänen kommentit voi lukea hänen profiilista. Hän pitää Suomesta, eikä hänellä näytä olevan mitään pahaa sanottavaa kenestäkään. Ei edes noista haukkujista, jotka ihan kohta tulevat taas alapeukuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi tammikuun lopussa ja kommentin näkee hänen viesteistään.

Vierailija
24/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Minäpä tunnistin latinon toiselta palstalta :) -puolilatina

Vierailija
25/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Kaikki hänen kommentit voi lukea hänen profiilista. Hän pitää Suomesta, eikä hänellä näytä olevan mitään pahaa sanottavaa kenestäkään. Ei edes noista haukkujista, jotka ihan kohta tulevat taas alapeukuttamaan.

"Pari kertaa olen kuitenkin lukenut sen verran rasistista ketjua täällä, että (vastoin kaikkia hyviä kokemuksiani suomalaisista ihmisistä) olen alkanut epäillä onko tämä kuitenkaan niin hyvä maa lapsilleni kasvaa."

Vierailija
26/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pari kertaa olen kuitenkin lukenut sen verran rasistista ketjua täällä, että (vastoin kaikkia hyviä kokemuksiani suomalaisista ihmisistä) olen alkanut epäillä onko tämä kuitenkaan niin hyvä maa lapsilleni kasvaa."

Jos copypastaat nii käytä koko kontekstia.

Minua ei haittaa jos jotkut haukkuu tai arvostelee mun kommentteja tai vaikka minua henkilönä. Mä tiedän olevani ihan hyvä tyyppi, sanoo kuka mitä tahansa.

Pari kertaa olen kuitenkin lukenut sen verran rasistista ketjua täällä, että (vastoin kaikkia hyviä kokemuksiani suomalaisista ihmisistä) olen alkanut epäillä onko tämä kuitenkaan niin hyvä maa lapsilleni kasvaa. Tiedän, että on tyhmää päästää palstarasisti ihon alle. Suomalaiset ovat upeita ihmisiä kun heihin tutustuu ja maa on terve ja turvallinen.

Vierailija
27/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä latina? Dónde estás mujer?

Vierailija
28/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pitää lupauksestaan kiinni ja kasvattaa lapset vähemmän rasistisessa maassa.

Vierailija
29/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latino on sama hlö kuin Mies29. Kirjoitustyyli on sama, mutta naisia rakastavampi. Olen seuraillut näitä kahta pitkään. Jäi myös kiinni feikkikuvasta

Vierailija
30/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos copypastaat nii käytä koko kontekstia.

Minua ei haittaa jos jotkut haukkuu tai arvostelee mun kommentteja tai vaikka minua henkilönä. Mä tiedän olevani ihan hyvä tyyppi, sanoo kuka mitä tahansa.

Pari kertaa olen kuitenkin lukenut sen verran rasistista ketjua täällä, että (vastoin kaikkia hyviä kokemuksiani suomalaisista ihmisistä) olen alkanut epäillä onko tämä kuitenkaan niin hyvä maa lapsilleni kasvaa. Tiedän, että on tyhmää päästää palstarasisti ihon alle. Suomalaiset ovat upeita ihmisiä kun heihin tutustuu ja maa on terve ja turvallinen.

👍🏻😅

Vierailija
31/33 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latino on sama hlö kuin Mies29. Kirjoitustyyli on sama, mutta naisia rakastavampi. Olen seuraillut näitä kahta pitkään. Jäi myös kiinni feikkikuvasta

No ei todellakaan oo. Hahahaha!

Vierailija
32/33 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä palstalta? Suomalaiselta vai espsnjankieliseltä? Vaude! Onkohan sillä kaikki ok? Kysytkö siltä miksi lähti ja sanotko terkkuja av-mammoilta. Meillä on ikävä 😢

Vierailija
33/33 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä palstalta? Suomalaiselta vai espsnjankieliseltä? Vaude! Onkohan sillä kaikki ok? Kysytkö siltä miksi lähti ja sanotko terkkuja av-mammoilta. Meillä on ikävä 😢

Ei tosiaan ole.