Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko enemmän meediohin/selvännäkijöihin kuin Jumalaan?

Vierailija
09.02.2019 |

Tuntuu olevan muotia nykyään. Ja kaikki muu mietiskelyhömppä joogineen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen. Kyllä.

Olen oikeasti tavannut meedion. Jumalaa en.

Ps. Miten nämä nyt ovat edes toisiaan kumoavia?

Vierailija
2/4 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noitiahan noi meediot ovat. Pahuus ja materialismi hohtavat läpi varsinkin tästä Therera Caputosta:D. Jos oikeasti olisi yhteydessä henkimaailmaan niin ei tuhoaisi vaailmaa olemalla itse noin pinnallinen ja typerä. Kaikki huijausta ja rahastusta. 

Puhumattakaan näistä paatuneista aamulla kanavilla pyörivistä kotimaisista huijareista. Pahuus näkyy jo silmistä ja itsestään selviä asioita puhuvat joinain viisauksina. 

Kenelle nämä ovat suunnattuja? Onhan sitä tutkittukin, mikä niiden tekiniikka ja taktiikka on eli kysyvät asioita, joita on ihan pakosti kaikille tapahtunut lähisuvussa tai ystäväpiirissä. Mitä isompi porukka, sitä todennäköisempää että jonkun sukulainen John on kuollut tai että vanhan ihmisen äiti tai isä on kuollut ja tuntevat hänen energiansa...

Huoh!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikon kysymykseen. Kyllä.

Olen oikeasti tavannut meedion. Jumalaa en.

Ps. Miten nämä nyt ovat edes toisiaan kumoavia?

Raamatussa on selvästi kielletty ottaman yhteyttä henkimaailmaanm koska silloin saa pahat henget peräänsä.

Vierailija
4/4 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Me palstamammat uskomme että meedioilla on vastaus. Kehottavat leikkaamaan punaisen kananpersetukan ja rääpimään ja räpiköimään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi