Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen
Kysyin näin julkisesti, onko m odet tehtäviensä tasalla, koska poistavat asiallisia kommentteja ja keskusteluja ja aivan tavallinen keskustelun aloite poistetaan? Kuka valvoo m deja?
Kommentit (23)
Viestisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Hetken kuluttua siellä alkaakin olemaan kaikki suomalaiset sanat, koska niitä tuskin vaivaudutaan sieltä listalta poistelemaan.
Viestisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Kiinnostaisi tietää montako vuotta se hyväksyntä kestää? Koska ei sitä julkaista ikinä.
Joskus ihmettelin miksi asiallinen ja pohdiskeleva kommenttini ei mennyt läpi. Kokeilin ties mitä sanojen katkomisia kunnes viesti muuttui käsittämättömäksi skeidaksi. Paljastui että kielletty sana oli ”m.-o.-d.-e” jota käytin jossain anglismissa. saapa nähdä meneekö tämä läpi ykkösellä...
Se on mahdollista että kommentti julkaistaan. Omista jutuista olen kerran nähnyt sen tapahtuvan. Sen suuri on kyllä niin vahva aihe melkein vapaalla että harvoin harkintaan menevä julkaistaan.
M 47.
Se tunne kun kirjoitat pitkän asiallisen viestin jonkun ihmisen ongelmaan. Eikä julkaista!
Kirjoitat puuta heinää se julkaistaan!
Pitäisi alkaa keräämään kiellettyjen sanojen listaa. Nykyisin jo täysin tavalliset sanatkin johtavat siihen, että kommentti julkaistaan tarkastuksen jälkeen. Eli yleensä ei koskaan, vaikka siinä ei olisi mitään sopimatonta. Ilmeisesti siis riittää, että tarkastajat sattuvat vain itse olemaan eri mieltä jostain asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ihmettelin miksi asiallinen ja pohdiskeleva kommenttini ei mennyt läpi. Kokeilin ties mitä sanojen katkomisia kunnes viesti muuttui käsittämättömäksi skeidaksi. Paljastui että kielletty sana oli ”m.-o.-d.-e” jota käytin jossain anglismissa. saapa nähdä meneekö tämä läpi ykkösellä...
Allapidosta ei saa kirjoittaa ja 6 sincciksen nimimerkkiä on estossa.
Kiitos siitä.
Sinccis
Mä en nää ylä tai alapeukkuja,tosin eipä ne mua kiinnostakkaan.
Kielletyt sanat on hyvin helppo arvata. Sitten vain selaimesta takaisinpäin (jos on niin seniili kuin minä ja käyttää läppäriä, älypuhelimista en tiedä mitään enkä haluakaan tietää), ja kiellettyyn sanaan t-ä-l-l-a-i-s-e-t v-ä-l-i-t tai jotain muuta älykästä, niin kommentti menee läpi niin, että hujahtaa.
Aina löytyy kiertotie.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää montako vuotta se hyväksyntä kestää? Koska ei sitä julkaista ikinä.
Vuonna 2037 maailmaan pullahtaa hyväksyttyjen viestien röykkiö...
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi alkaa keräämään kiellettyjen sanojen listaa. Nykyisin jo täysin tavalliset sanatkin johtavat siihen, että kommentti julkaistaan tarkastuksen jälkeen. Eli yleensä ei koskaan, vaikka siinä ei olisi mitään sopimatonta. Ilmeisesti siis riittää, että tarkastajat sattuvat vain itse olemaan eri mieltä jostain asiasta.
Ei niitä kukaan ihminen tarkasta, vaan automaattinen suodatin estää viestin julkaisun jos kaikki sanat eivät mene suodattamisesta läpi.
Suodattimen pystyy onneksi helposti kiertämään lisäämällä suodatettuihin sanoihin mérkkéjä.
Vierailija kirjoitti:
Kielletyt sanat on hyvin helppo arvata. Sitten vain selaimesta takaisinpäin (jos on niin seniili kuin minä ja käyttää läppäriä, älypuhelimista en tiedä mitään enkä haluakaan tietää), ja kiellettyyn sanaan t-ä-l-l-a-i-s-e-t v-ä-l-i-t tai jotain muuta älykästä, niin kommentti menee läpi niin, että hujahtaa.
Aina löytyy kiertotie.
Toimii älypuhelimellakin.
Vierailija kirjoitti:
niinpä. Ne kielletyt sanat pitää sitten vaan kirjata johonkin ruutuvihkoon, koska eihän niitä täällä julkaista :D Kielletty mikä kielletty.
Onko muuten sana 'kielletty' kielletty?
Kirjotin tyrkyttävistä myyjistä, naisen toosaa eli ränpytintä kuvaava sana ei mennyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin näin julkisesti, onko m odet tehtäviensä tasalla, koska poistavat asiallisia kommentteja ja keskusteluja ja aivan tavallinen keskustelun aloite poistetaan? Kuka valvoo m deja?
Ajattele, että nimi P I ERR E W OO D M AN on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, että nimi P I ERR E W OO D M AN on kielletty.
Onko? :O
Kokeilin tota, ja KYLLÄ, se on :O yl läp ito on ihan sek opää porukkaa :D
Sisälsi jonkun sanan tai sanoja, jotka ovat kiellettyä. Näiihin kuuluu paljon ihan tavallisia suomenkielisiä sanoja. Viestin muuten näkee edelleen selaimen edellinen sivu -toiminnolla ja sitä pystyy myös muokkaamaan ja lähettämään uudestaan.