Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puhutte seksistä kumppaninne kanssa?

Vierailija
09.02.2019 |

Annatteko kumppanille palautetta siitä, mikä seksikertojen aikana on toiminut ja mikä ei? Entä kysyttekö kumppanilta, miten hän on kokenut seksin?

Voiko seksistä puhua kumppanin kanssa ruokapöydässä arkisesti?

Mistä jutuista on ollut hankala puhua ja miksi? Kerrotteko avoimesti fantasioistanne ja asioista, joita haluaisitte kokeilla, vai vihjailetteko?

Kerrotteko seksin aikana, jos joku ei tunnu hyvältä, tai jos haluaisitte mieluummin jotain muuta kuin mitä kumppani tekee?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä puhun enemmän ja suoremmin seksistä kuin mies. Mies kyllä vastaa jos kysyn jotain esim haluaako kokeilla jotain uutta asentoa tai lelua. Välillä kyllä puhutaan pitkäänkin ja avoimesti ja se on lujittanut suhdettamme. Minä tykkään että asiat puhutaan niiden oikeilla nimillä ja kaiken voi sanoa ääneen. Ollaan keski-ikäinen pariskunta.

Vierailija
22/26 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän ottaisi puheeksi asiat, joista mies nauttii silmin nähden mutta minä en yhtään. Siedän niitä kyllä joskus hänen mielikseen vähän. Ja se mistä itse tykkäisin kovasti, mies ei pysty siihen.

Sitten on vielä se että nyt vanhemmiten mies hikoillessaan haisee ihan järkyttävän pahalle vaikka olis just tullut suihkusta, ällöttävää ja vie halut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa sellainen että neuvon kädestäpitäen että näin, ei niin. Hellemmin, just noin. Ja sitten seuraavalla kerralla ei tietoakaan edellisen kerran opeista.

Vierailija
24/26 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän ottaisi puheeksi asiat, joista mies nauttii silmin nähden mutta minä en yhtään. Siedän niitä kyllä joskus hänen mielikseen vähän. Ja se mistä itse tykkäisin kovasti, mies ei pysty siihen.

Sitten on vielä se että nyt vanhemmiten mies hikoillessaan haisee ihan järkyttävän pahalle vaikka olis just tullut suihkusta, ällöttävää ja vie halut.

Voisitko kertoa mitä se on josta itse tykkäisit, mutta mies ei pysty?

Vierailija
25/26 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten otatte puheeksi negatiiviset asiat? Kyllähän sitä on helppo kysellä että tykkäätkö tästä ja haluisitko kokeille tota.

Vierailija
26/26 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti puhutaan. Sekä sängyssä että sen ulkopuolella esim. automatkoilla, kun lapset eivät ole paikalla. Viestejä laitetaan seur. päivänä, kun on ollut seksiä. Välillä vitsaillaan ja puhutaan rumia ja asiattomia kuin pahaiset teinit, vaikka ollaan yli nelikymppisiä. Ei puhuta ex-kumppaneista yksityiskohtaisesti eikä kaikista fantasioista. Negatiivista palautetta seksistä ei anneta puolin/toisin. Enemmänkin kerrotaan, mistä tykätään. Sängyssä kiihotan itseäni ja miestä puhumalla rumia, välillä se menee nauruksi... Ja seksiä on monta kertaa viikossa, vaikka ollaan oltu kimpassa yli 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme