Montako tunnelukkoa saatte testistä?
Tein tämän testin: http://www.tunnelukkosi.fi/testi.php
Sain yhdeksän erittäin vahvaa, kuusi vahvaa, kaksi keskivahvaa ja yhden ei tunnelukkoa - kohdan. Pelästyin vähän, mutta mietin, onkohan näitä yleensäkin kaikilla paljon, ja eri ihmisillä vaan eri lukot.
Montako saatte mitäkin vahvuutta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama määrä kuin ap:lla. Olen väkivaltaisen ja sadistisen psykopaatti-isäni rajusti kaltoinkohtelema, väkivaltaa vauvaiästä aina 18 v ikään asti kunnes pääsin pakoon muuttamallapois. Ollessani 35 v on isä vielä kerran pahoinpidellyt mut.
Tunnelukkoja on ja ongelmia on mutta ähäkutti se paskapää ei mua nujertanut. Paras kos-to on hyvä elämä. Olen näyttänyt närhen munat ukolle, kouluttamattoman duunariperheen wt-ympyröistä ponnistanut hirveällä vaivalla akateemiseksi ja uralla puskien edennyt johtajaksi.
Tämä korpeaa isääni paljon ja vihaa tietenkin lastaan yli kaiken. Narsistipaska yritti kaikin tavoin liiskata, eipäs onnistunutkan.
Itselläni on hyvä perhe. Muut ihmiset vain lyttäsivät, ja kun en koskaan päässyt hyviin kouluihin ja sitä myötä töihin, niin tunsin itseni tyhmäksi. Toki olen kouluja käynyt ja töissä käyn, mutta kun haluaisin olla jotain. En ole mitään. Saisinpa joskus näyttää minua kaltoin kohdelleille ihmisille, mutta eipä tässä ole mitään näytettävää.
Tällaiset sain:
Suojattomuus keskivahva
Riippuvuus keskivahva
Hylkääminen keskivahva
Pessimistisyys heikko
Alistuminen heikko
Vaativuus heikko
Ulkopuolisuus heikko
Riittämätön itsekontrolli heikko
Epäonnistuminen heikko
Uhrautuminen ei tunnelukkoa
Vajavuus ei tunnelukkoa
Emotionaalinen estyneisyys ei tunnelukkoa
Kaltoin kohtelu ei tunnelukkoa
Tunnevaje ei tunnelukkoa
Oikeutus ei tunnelukkoa
Rankaisevuus ei tunnelukkoa
Hyväksynnän haku ei tunnelukkoa
Kietoutuneisuus ei tunnelukkoa
Mä sain vahvoihin:
Emotionaalinen estyneisyys erittäin vahva
Riittämätön itsekontrolli vahva
Alistuminen vahva
Hyväksynnän haku vahva
Epäonnistuminen vahva
Ja nuo tunnistankin itsessäni, erityisesti tuo erittäin vahva. Lisäksi keskivahvoihin sain pari tunnistettavaa ja pari sellaista, joita en itsestäni löydä. Neljä heikkoa ja neljä "ei tunnelukkoa", ja ne onkin sellaisia, jotka eivät yhtään kuvaa tunne-elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama määrä kuin ap:lla. Olen väkivaltaisen ja sadistisen psykopaatti-isäni rajusti kaltoinkohtelema, väkivaltaa vauvaiästä aina 18 v ikään asti kunnes pääsin pakoon muuttamallapois. Ollessani 35 v on isä vielä kerran pahoinpidellyt mut.
Tunnelukkoja on ja ongelmia on mutta ähäkutti se paskapää ei mua nujertanut. Paras kos-to on hyvä elämä. Olen näyttänyt närhen munat ukolle, kouluttamattoman duunariperheen wt-ympyröistä ponnistanut hirveällä vaivalla akateemiseksi ja uralla puskien edennyt johtajaksi.
Tämä korpeaa isääni paljon ja vihaa tietenkin lastaan yli kaiken. Narsistipaska yritti kaikin tavoin liiskata, eipäs onnistunutkan.
Hienoo ettei onnistunut. :) Ite oon keskiluokkasesta, akateemisesta peheestä, jossa on ollu työttämyyttä ja traumoja, mutta perhedynamiikassa on jotain sellasta vikaa, josta oon vasta viime aikoina ymmärtänyt, ettei kaikilla oo tällasta. Ei fyysistä väkivaltaa, mutta henkistä, ja alistamista ja väheksymistä.
Perheen lisäks oma koulukiusaamistausta, johon ei saanut apua tai tukea, ja nyt myöhemmin pitkä parisuhde, joka oli yhtä suurta henkistä hyväksikäyttöä. Oon ite objektiivisesti katottuna menestynyt hyvin kouluissa ja töissä, mutta en koe sitä itse niin. Perheessä sitä ei myöskään pidetä onnistumisena, vaan väheksytään ja keksitään syitä, miks se ei ainakaan ole mun ansiota.
Nykyään sit ihmissuhteissa en pysty olemaan ollenkaan, kun pelkään niin paljon satuttamista, just ja just pystyn pitää itteni kasassa yksin ollessa. Menestys töissä tms. tuntuu itelle vaan kulissilta ja esittämiseltä, joita teen, ettei kukaan huomaa .
Ap
..