Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhuu vain autoista.

Vierailija
09.02.2019 |

Ongelma otsikossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on ongelma?

Vierailija
2/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
4/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustellut miehen kanssa joka puhui vain lihaksistaan ja salilla käymisestä. Ei ilmeisesti kyennyt mihinkään syvällisempään keskusteluun, koska oli materialisti ja peilaili itseään enemmän kuin monet naiset.

Laita vaihtoon, jos et saa toisesta henkisesti mitään. Kyllä tuollaisten kanssa hetken aika tapailee, mutta parisuhteessa eivät osaa antaa toiselle mitään.

Vierailija
5/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään puhu vain autolle.

Vierailija
6/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä miehellä yhtään mitään muuta mielenkiinnon kohdetta kuin autot?

Vierailija
7/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Miehellä pitäisi olla kaveri autoista puhumiseen.

Vierailija
8/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos autot on hänelle harrastus?

Vierailija
9/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos autot on hänelle harrastus?

Voi olla harrastus ja vaikka työkin, mitä sitten? Mähän kysyin, onko miehellä yhtään mitään muuta mielenkiinnonkohdetta.

Vierailija
10/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui verhojen ja mattojen vaihtamisesta. Omituista touhua mutta jos joku haluaa vaihtaa mun kanssa niin okei kunhan mun ei tarvi tehdä mitään.. Verhojen vaihtaminen? Miksi kun nykyiset on ehjät ja siistit?

Tuota paksua olkkarin mattoa en ainakaan vaihda. Mä tiedän kuinka mukava sen päällä on jörniä.

Vierailija
11/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa joka työskentelee rakennusalalla.

Puheenaiheet hänellä oli se, miten tänään aloitettiin valu, timpuri sitä ja mittamies tätä. Kannettiin kakkosnelosia ja sekoitettiin kuraa muurarille. Jne jne.

Jos yritin vaihtaa puheenaihetta hän alkoi puhua päälle ja taas oltiin kakkkosnelosissa.

No, saipa sitten jäädä sinne rakkaitten tiilikasojensa ja vuorivillansa pariin. Minä jatkoin muualle.

Vierailija
12/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parit eivät voi edes yrittää mennä mukaan puolison juttuihin?

Minä olen katsellut ja opetellut naiseni meikkausta, ollut Partylite- ja Tupperware -kutsuilla, opetellut palmikoimaan hänen hiuksiaan ja ollut mukana ostamassa meikkejä. Olen kuunnellut hänen sisustusjuttujaan ja ollut valitsemassa mattoja. Se on ollut hauskaa ja olen itsekin oppinut uusia asioita.

Hän on puolestaan opiskellut auton korjausta kanssani ja lähtenyt mm. sotahistoriallisiin näyttelyihin.

Mutta kai se sitten on outoa kun heteromies kiinnostuu "naisten jutuista".

Vierailija
13/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan joskus puhua esim eläimistä. Mutta ei. Juttu kääntyy autoon. Ikää on 47v

Vierailija
14/14 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi parit eivät voi edes yrittää mennä mukaan puolison juttuihin?

Minä olen katsellut ja opetellut naiseni meikkausta, ollut Partylite- ja Tupperware -kutsuilla, opetellut palmikoimaan hänen hiuksiaan ja ollut mukana ostamassa meikkejä. Olen kuunnellut hänen sisustusjuttujaan ja ollut valitsemassa mattoja. Se on ollut hauskaa ja olen itsekin oppinut uusia asioita.

Hän on puolestaan opiskellut auton korjausta kanssani ja lähtenyt mm. sotahistoriallisiin näyttelyihin.

Mutta kai se sitten on outoa kun heteromies kiinnostuu "naisten jutuista".

Mä koskin kerran (kännissä) naisen meikkeihin. Sen sotamaalauksen jälkeen kielsi koskemasta niihin.

Tasa-arvoa kannatan mutta mun mielestä naisilla ja miehillä on omat jutut ja niin saa olla. Sori vaan mutta yksikään nainen ei pärjää miehille autoilla kilpaa ajamisessa. Vaikka laitetaan just samanlainen auto niin ei vaan onnistu.

Tikanheitossakin mikä on toinen autoilun lisäksi laji mikä ei vaadi fyysistä voimaa naiset on huonompia.

Seksikkyydessä naisia ei voita yksikään mies. Pihtaaminen ei ole urheilulaji mutta voittajasta siinä ei ole epäselvyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän